mistä viisikymppinen nainen voi löytää treffi/seurusteluseuraa
Mihin kannattaisi mennä? Viimeksi kun olin haku päällä olin neljäkymppinen ja silloin seuraa löytyi helposti tinderistä ja ok cupidista. Haluaisin ihan tavallisten kivojen miesten, tai siis miehen, seuraa. Ei pelkkää seksiä. Olen ikäisekseni hyvän näköinen, mutta missä tärppää? Tai onko jotain paikkoja joihin kannattaisi mennä Helsingissä ja miten niissä kannattaisi toimia.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kaipaisin pelkkää se*siseuraa, mutta en todellakaan uskalla lähteä minnekään tindereihin sellaista etsimään. Pitäisi löytää joku luotettava mies tätä varten, mutta ovatko apit ainoa vaihtoehto? En asu Helsingissä.
N52
Lähde porauslautalla Ruotsiin. Kyllä sieltä seksiseuraa löytyy.
Olen viiskymppinen. Kumma kun osumia tulee 30 v naiten kanssa. Kesälläkin olin terassilla niin 30 v nainen tuli siihen juttelee ja oikein tyrkytti ja flirttaili minulle. Kysyin sitten että lähteekö minun luokse jatkoille ja suostui heti joten seksiä meillä oli. Ilmeisesti naisten haluaa seksiä vanhemman miehen kanssa koska sen kanssa ei tule parisuhdetta mutta seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kaipaisin pelkkää se*siseuraa, mutta en todellakaan uskalla lähteä minnekään tindereihin sellaista etsimään. Pitäisi löytää joku luotettava mies tätä varten, mutta ovatko apit ainoa vaihtoehto? En asu Helsingissä.
N52
Missä päin asut? Itse olen 35-vuotias mies ja kiinnostaisi ajatus pienestä "romanssista" vanhemman naisen kanssa. Ei siis mitään tulevaisuuden suunnitelmia yhdessä, vaan päivä kerrallaan mentäisiin. Mutta ehdottomasti haluaisin tutustua kunnolla pitemmän kaavan kautta ja rakentaa ensin luottamussuhteen. Haluaisin ensin tuntea toisen ihmisenä, koska minulle se suurin vetovoima tulee sieltä naisen korvien välistä eikä siitä ulkonäöstä. Toki tykkään varsinkin, jos naisella on kauniit silmät ja on jollain tapaa huolehtinut myös itsestään, koska se kertoo siitä, että hän välittää itsestään. Jos ei välitä itsestään, on hankala välittää aidosti myös toisesta. Mutta ei tarvitse eikä pidäkään olla missään fitness-kunnossa, minä sytyn luonnollisuudesta ja aitoudesta.
Minulla on sama ongelma eli en oikein tiedä, missä vanhempiin naisiin voisi aidosti, vilpittömästi ja rehellisesti tutustua. Tindereitä sun muita en käytä. Työpaikalla on paljon keski-ikäisiä naisia, jotka ovat todella tuttavallisia (osa ehkä liiankin), mutta he ovat pääosin varattuja enkä halua mitään työpaikkasotkuja. Haluaisin tutustua toiseen niin, että se kohtaaminen tapahtuisi "luonnollisessa" ympäristössä ilman mitään paineita ja odotuksia.
Toimi niin, että kysyt sun äispältä pentti.
Vierailija kirjoitti:
Gambiasta, ehkä.
Täimaa reissu aloittajalle.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
Missä päin asut? Itse olen 35-vuotias mies ja kiinnostaisi ajatus pienestä "romanssista" vanhemman naisen kanssa. Ei siis mitään tulevaisuuden suunnitelmia yhdessä, vaan päivä kerrallaan mentäisiin. Mutta ehdottomasti haluaisin tutustua kunnolla pitemmän kaavan kautta ja rakentaa ensin luottamussuhteen. Haluaisin ensin tuntea toisen ihmisenä, koska minulle se suurin vetovoima tulee sieltä naisen korvien välistä eikä siitä ulkonäöstä. Toki tykkään varsinkin, jos naisella on kauniit silmät ja on jollain tapaa huolehtinut myös itsestään, koska se kertoo siitä, että hän välittää itsestään. Jos ei välitä itsestään, on hankala välittää aidosti myös toisesta. Mutta ei tarvitse eikä pidäkään olla missään fitness-kunnossa, minä sytyn luonnollisuudesta ja aitoudesta.
Minulla on sama ongelma eli en oikein tiedä, missä vanhempiin naisiin voisi aidosti, vilpittömästi ja rehellisesti tutustua. Tindereitä sun muita en käytä. Työpaikalla on paljon keski-ikäisiä naisia, jotka ovat todella tuttavallisia (osa ehkä liiankin), mutta he ovat pääosin varattuja enkä halua mitään työpaikkasotkuja. Haluaisin tutustua toiseen niin, että se kohtaaminen tapahtuisi "luonnollisessa" ympäristössä ilman mitään paineita ja odotuksia.
Just ja me täällä palstalla sulle ympäristö taiotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Pena teki tämän aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen nainen on jo niin romuna fyysisesti ja henkisesti, ettei miehillä ole enää mielenkiintoa ja nelikymppisiäkin on tarjolla yllin kyllin.
Ei se kyllä taida olla niin. Tutut viisikymppiset naiset löytävät miehiä kyllä ihan sujuvasti. Varmaan meiniki on todella erilaista 20, 30, 40 ja. 50 vuotiaana, mutta ei se näytä loppuvan.
En kyllä allekirjoita että meininki olisi erilaista. Ihan ihmisestä kiinni miltä esim 50 v näyttää. Onhan tästä paljon hyviä esimerkkejä vaikkapa julkisuuden puolella. Hyvin voi olla todella vetävä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen nainen on jo niin romuna fyysisesti ja henkisesti, ettei miehillä ole enää mielenkiintoa ja nelikymppisiäkin on tarjolla yllin kyllin.
Ei se kyllä taida olla niin. Tutut viisikymppiset naiset löytävät miehiä kyllä ihan sujuvasti. Varmaan meiniki on todella erilaista 20, 30, 40 ja. 50 vuotiaana, mutta ei se näytä loppuvan.
Tutut viisikymppiset naiset löytävät miehiä kyllä ihan sujuvasti.
Ok. Mutta MISTÄ he löytävät niitä miehiä? Sitä AP kysyi...
Me tietenkin sulle paikat kerrotaan.
Eiköhän nämä sovellukset tarjoa parhaan mahdollisuuden löytää ihmiset jotka ovat samalla asialla. Tuskin niihin kovin usein kadulla törmää.
Vierailija kirjoitti:
N52
Joo on ne apit ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen. Kumma kun osumia tulee 30 v naiten kanssa. Kesälläkin olin terassilla niin 30 v nainen tuli siihen juttelee ja oikein tyrkytti ja flirttaili minulle. Kysyin sitten että lähteekö minun luokse jatkoille ja suostui heti joten seksiä meillä oli. Ilmeisesti naisten haluaa seksiä vanhemman miehen kanssa koska sen kanssa ei tule parisuhdetta mutta seksiä saa.
Mikä tämän jutun pointti oli? Että saat 20 v nuorempaa naista kerran kesässä? Itse olen 50 v nainen ja en ehtinyt laittaa nettitreffiprofiiliini edes kuvaani, kun oli 50 miestä vonkaamassa seksiä. Sama juttu baarissa, joka kerta joku hihassa seksiä vinkumassa. Jopa töissä tulee iskuyrityksiä ja heistä lähes kaikki on ollut varattuja. Onko tämä joku saavutus? Ei ole. Sen verran pitää naisella olla itsesuojeluvaistoa ettei lähde jonkun satunnaisen vieraan vonkaajan matkaan. Minullekin kelpaisi fwb-tyylinen suhde turvallisen ja tutun miehen kanssa tai sitten ihan oikea seurustelusuhde tunteineen kaikkineen. Valitettavasti ei löydy ja kovin on hiljaista ollut viimeiset 4 v. Ei se määrä, vaan laatu ja toisen ihmisen kunnioitus.
Koulutuspäivät. Esim OAJ-risteilyt tai sairaanhoitajien kesäpäivät, Insinööriliiton kevätkarkelot jne.
Naiset ovat paljon parempia
esimerkiksi
oraaliseksissä kuin miehet.
Miksi ihmeessä sen rakastajan
tarvitsisi mies edes olla, kun lapsia
ei kerran ole tarkoitus tehdä
eikä sukulinjaa haaroittaa? 🤔
Ei keski-ikäisen miehen
puoliveltto minuutin muna
ole kummoinenkaan
välttämättömyys. Aivot ovat tärkein
sukupuolielimemme, ja erogeenistä
ihopinta-alaa on huimat pari neliömetriä!
Tämä on nyt hieman Pårvoon
provo-henkinen kommentti, sry siitä,
mutta haittaako se, kun ollaan täällä
Vauviksella? 🙃 E
Vanhainkodista luultavasti löydät
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Mistäkö tiedän?
Nainen saa seuraa aina. Aina. Eri juttu, millaista.
T N54
Tutut viisikymppiset naiset löytävät miehiä kyllä ihan sujuvasti.
Ok. Mutta MISTÄ he löytävät niitä miehiä? Sitä AP kysyi...