Tänään sitten Martina vs Nanna-ottelu. Kumman toivot voittavan?
Toivoisin että Nanna voittaa, mutta Martinalla on kokemusta tappelusta ja hän on aggressiivisempi. Joten Martina voittaa.
Kommentit (17)
Tuossa "ottelussa" ei ole voittajaa. Molemmat ovat häviäjiä.
Martina on tunnettu raivotar, mutta toisaalta Nanna on sporttinen ja ollut Ellun intensiivivalmennuksessa. Hän saattaa yllättää, varsinkin kun on altavastaaja. Aitolehti on niin tyhmä että sortuu ylimielisyyteen. Ainoa mitä pelkään on että Nanna on liian kiltti eikä halua satuttaa ja häviää siksi itse.
Toivon että Nanna ja Jere voittaa matsinsa ihan vain siksi että ne vastustajat on vielä ällömpiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Nanna ja Jere voittaa matsinsa ihan vain siksi että ne vastustajat on vielä ällömpiä.
Molempien ns. ottelut ovat kamppailulajien irvikuvia ja sitten vielä jotkut hölmöt maksavat niiden katsomisesta.
Täysin turhaa ja typerää. Päivänselvä rahastus. Ei kiinnosta pätkääkään.
Toivoisin että olisivat kuusysissä ja saisin katsella.
Mainostakaa vain lisää, että saadaan noille someturhuuksille isompi palkkapussi.
Aivan täydellisen yhdentekevää, mitä tällaiset julkisuustyrkyt daamit tekee. Heillä kun ei ole muuta pääomaa kuin julkisuus. Kun menee huonosti, pitää keksiä aina jotakin vielä älyttömämpää.
Kun julkisuustemput ei enää kiinnosta, pitäisi alkaa tehdä jotakin oikeitakin töitä.
Kyllähän tällaiset kiinnostaa enemmän kuin ne varsinaiset vapaaottelu-matsit.
En toivo erityisesti kummallekaan voittoa, mutta sen tiedän, että Mara pyyhkii Nannalla pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa niitä joilla ei ole mitään ymmärrystä kamppailulajeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa niitä joilla ei ole mitään ymmärrystä kamppailulajeista.
Ei ne paskalajit minua kiinnostakaan. Ainoa syy miksi katson tuota tapahtumaa on nämä julkkismatsit.
Ihan sama.
Kaksi turhaa julkkistyrkkyä. Joilla ei ole oikein mitään omia ansioita.
Konkurssi-Nanna vai miesleuka-Martina? Vaikea valinta.
Naisten ei pitäisi osallistua tällaiseen paskaan. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta näin se on.