Ensin toi saakelin kakara vei multa kehoni - nyt se vie multa vielä mielenterveytenikin.
Eikö riittänyt revitty alapää, rintojen imeminen lapasiksi, arpinen ja venytetty vatsa, mustat silmänympärykset, ohuet hiukset ja anemia?
Pitääkö vielä tuhota mun minuuteni; ainoa, mikä mulla on jäljellä?
Mä vihaan tuota kakaraa.
Kommentit (24)
Anna nyt ihmeessä se lapsi adoptoitavaksi ja mene sterilisaatioon. Voit sitten vapaasi levitellä haarojasi ilman pelkoa vahingoista.
Jos tuntuu,jotain tosi pahasti pielessä. Kyllä normaali ihminen pystyy rakastamaan omaa lastaan,oli sitten vahinko tai ei.
Vierailija:
Jokaisesta tuntuu joskus tuolta; minustakin viimeksi tänään.
Ei sillä, ettenkö minä lapsiani rakastaisi, ainakin välillä.
Mutta nyt kun olen lasteni yh ja molemmilla on mega 6- v uhma, niin olen oikeasti miettinyt, että lasteni olisi parempi jossain muualla, kuin minun kanssani. Ei tämä äitiys, ainakaan minulle, ole maailman ihanin asia.
Näitä ajatuksia on ollut pari kk, mutta itse asiassa eilen taas huomasin, miten paljon noita kahta ipanaa rakastan. Eli jos ap, nyt ei ole kyse huonosta kaudesta, vaan aina vallalla olevasta olotilasta, niin suosittelen hakemaan uudestaan apua...
Ja siitä olen ihan varma, että jokainen vanhempi vihaa aika ajoin omaa lastaan. Siis noin niinkuin ohimenevästi. Täällä vaan on ihme porukkaa, joka ei voi myöntää, että niin on. Et ole ainoa tunteittesi kanssa.
Jokaisesta tuntuu joskus tuolta; minustakin viimeksi tänään.