Mies ei osannut syödä puikoilla
Oli aika noloa. Taisi jäädä viimeisiksi treffeiksi vaikka muuten olikin ihan kiva tyyppi.
Kommentit (33)
Älä syö soijakastiketta se on pelkkää suolaa ja turpoat siitä . Saat syövän ja kuolet . Soijassa ei ole mitään naisgeenejä muuten kaikki miehet olisi muuttunut rinnakkaiksi naisiksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään osaa. Tutussa japanilaisessa ravintolassa laittavat mulle kuminauhan puikkojen päähän, ja sit onnistuu.
PYYDÄ HAARUKKA . JUMALAUTA .
No en viitsi. Kuminauhapuikoilla on helppo syödä.
Eli kyllä se japsikin joka on ykkösiä missä tahansa niin taajoo puutikuilla vieläkin ja rosvokalastaa meret tyhjiksi.
Veitsi ja haarukka on keksitty. Japanilaisille ja kiinalaisille ei ole tainnut tieto kulkea.
No, mä olin sushipaikassa treffeillä ja se nainen söi sushin käsin! Ei yrittänyt puikolla syödä tai edes haarukalla, joita siellä oli saatavilla. Kyllä hävetti.
Mies
Minä olin treffeillä naisen kans, niin hän ei osannut käyttää lusikkaa
Onko punainen lippu ?
Syövätkö aasialaiset keittoakin puikoilla?
Olin ihanan daamin kans treffeillä, hän oli amerikasta. Hän ei osannut käyttää mitään keittiövälineitä. Amerikassa kaikki syö hampurilaisia
Onko vaaran merkki.
No, minua ei haittaisi, jollei muuten ole nirppanokka ruoan suhteen, ja on avoin asian opettelulle.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh varmaan joku persu lol
hahaha! Et taida ihan toetää mitä persut on. Persut on suomen kansainväliset jotka usen ovat asuneet ulkomailla vusosia ja tietävät paljon paremmin kuin suomijuntit eli ei-persut jotka märisee jotain halauksista ja suvaitsevaisuudesta yms lapsellista pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Perustaito.
Oletko sinäkin skitsofreenikko kun menet niin herkästi mukaan skitsofreenikon houreisiin?
Täh? Valtaosa ihmisistä syö puikoilla! Ihan perus settii!
Tikulla kaivetaan paskaa, kysy vaikka takulta.
CovidSars onkin kiinalainen tuote .