Mies ei osannut syödä puikoilla
Oli aika noloa. Taisi jäädä viimeisiksi treffeiksi vaikka muuten olikin ihan kiva tyyppi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Perustaito.
Oletko sinäkin skitsofreenikko kun menet niin herkästi mukaan skitsofreenikon houreisiin?
KIITOS JEESUKSELLE HÄN OSAA VEITSEN JA HAARUKAN AMEN KUNNIA JEESUKSELLE .
En minäkään osaa. Tutussa japanilaisessa ravintolassa laittavat mulle kuminauhan puikkojen päähän, ja sit onnistuu.
Puupalikoista on hyvä siirtyä puu ja muovi haarukkaan siitä metallisiin . Metallinen veitsi ja haarukka on parhaita pihville ja perunalle .
Kiinalainen työkaveri ei osannut syödä suomalaisessa ravintolassa haarukalla ja veitsellä. Kyllä nolotti kun pyysi tuomaan puikot. Ollut kuitenkin Suomessa jo toista vuotta Kyllä maan tavat pitäisi opetella. Kiinan komennuksella minäkin opettelin syömään puikoilla.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään osaa. Tutussa japanilaisessa ravintolassa laittavat mulle kuminauhan puikkojen päähän, ja sit onnistuu.
PYYDÄ HAARUKKA . JUMALAUTA .
Vierailija kirjoitti:
Laittavatko myös sellaisen muovisen kaukalon kaulaan mistä voit kaapia sinne pudonneet ruuat?
Kiinalainen laihdutuskuuri onkin BUDHA ODOTTAA MANALASSA , se että syöt vain yhdellä puutikulla .
Arabit persiasta iranit sentään osaa jo syödä sormin . Se on suuri saavutus ihmiskunnalle .
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen työkaveri ei osannut syödä suomalaisessa ravintolassa haarukalla ja veitsellä. Kyllä nolotti kun pyysi tuomaan puikot. Ollut kuitenkin Suomessa jo toista vuotta Kyllä maan tavat pitäisi opetella. Kiinan komennuksella minäkin opettelin syömään puikoilla.
Ai, suomalaisessa ravintolassa oli puikkoja? Aika hyvä.
Marokossakin ihan osaavat sormin syöttää ja syödä . Mikä vaatii valtavasti taitoa laittaa sormet samaan ruokaan muiden kanssa ja sitten suuhun . Lääkäri ja hammaslääkäri liitto suosittelee näin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittavatko myös sellaisen muovisen kaukalon kaulaan mistä voit kaapia sinne pudonneet ruuat?
No eivät. Kerran antoivat kalaa mukaan, kun olivat lähdössä lomalle ja laittoivat ravintolan kiinni siksi ajaksi. Kaksi kalaa laukussa lähdin kotiin.
Senkin eräät osaa että muiden lautaselta ottavat sormin omaan suuhunsa . Onhan vuohia syövillä sikojen tavat .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, suomalaisessa ravintolassa oli puikkoja? Aika hyvä.
Josyain kaivelivat. Saattoivat kyllä vuoleskella itse kun kesti aikansa ennen kuin toivat. Ei ollut mikään lounaspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla onkin omituinen tapa syödä kaikki ruoka veitsellä ja haarukalla riippumatta ruokalajista (pl. keitot ja puurot esim.)
Aika moni ruoka syödään kuitenkin pelkällä haarukalla.
Olet oikeassa. Perustaito.