Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apple julkaisi taitettavan iPhone Duo:n jonka hinta on jopa 3600 euroa

Vierailija
11.09.2026 |

Toki perusmallin Duon 256gb:llä saa vaivaisella 2,5 tonnilla.

Tosin ei taida siihenkään herua luottolimittiä peruskuluttajalle.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela Gold hoitaa homman

Vierailija
2/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

Ei saa osamaksulle. Valtaosa ihmisiltä saa näiltä telia financeilta yms. max. tonnin tai 1,5 tonnia. Ehkä 2 tonnia jos on maksanut jo onnistuneesti useita osamaksuja vuosien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko voi tilata?

Vierailija
4/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois ostaa. Edellinen puhelin onkin jo pari vuotta vanha. Ihan sopiva hinta mielestäni. 

Vierailija
5/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tilata kaksi kpl

Vierailija
6/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

Ei saa osamaksulle. Valtaosa ihmisiltä saa näiltä telia financeilta yms. max. tonnin tai 1,5 tonnia. Ehkä 2 tonnia jos on maksanut jo onnistuneesti useita osamaksuja vuosien varrella.

Itselläni on 10 000€ kulutusluotto ja ihan työtön olen.

Vierailija
7/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen 4, sokureille

-Jönsse 62v

Vierailija
8/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko voi tilata?

Vasta 16.10 näyttäisi tulevan kun AP ei linkittänyt. Ja 23.10 alkaa toimitukset

Vierailija
9/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uuttahan tuossa ei ole kuin hinta. Vihdoin saatu mätään omenaan jälkijunassa samat ratkaisut mitä Samsungissa on ollut vuosia.

Vierailija
10/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

N e k kerit ja ä h lämit sun muut saa sossusta maksusitoumuksen uusimpaan iPhoneen

Vierailija
11/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan 200€, 300€ maximi.

Vierailija
12/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voimme koukuttua someen lisää ja jakaa enemmän henkilötietojamme digi jäteille?

Vierailija
13/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska enemmän duoo ku soloo.

Vierailija
14/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

Itselläni on 10 000€ kulutusluotto ja ihan työtön olen.

Operaattorit harvemmin myöntävät yli 2k, lainat mitä saa muilta tahoilta on eri asia. Mitä tahansa saa halutessaan kulutusluotolla ostettua. Ei mikään ole yhteiskunnassa statussymboli paitsi sellainen mitä voi vain oikeasti rikkaat ostaa kuten vaikka joku merenrantahuvila Eirasta tai joku Ferrari SF90.

Vierailija
15/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

N e k kerit ja ä h lämit sun muut saa sossusta maksusitoumuksen uusimpaan iPhoneen

Joo, ja minä saan maksusitoumuksen Lamborghiniin kun vaan pyydän. Sekä 600 miljoonan euron huvijahtiin.

Vierailija
16/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

Toivottavasti. Ottaa päähän kun semipultsarit ja kehitysvammaisen älytasolla olevat ma mut omistaa iphone pro maxeja JA minä työssäkäyvänä, joka en ole paskatason ihminen kuten he, joudun käyttämään oppoa ja oneplussaa koska minä maksan kännykkäni ITSE omilla rahoillani.

Vierailija
17/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

ÄO on alle 70 jos todella uskoo tällaiseen nettiläppään

Vierailija
18/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

Toivottavasti. Ottaa päähän kun semipultsarit ja kehitysvammaisen älytasolla olevat ma mut omistaa iphone pro maxeja JA minä työssäkäyvänä, joka en ole paskatason ihminen kuten he, joudun käyttämään oppoa ja oneplussaa koska minä maksan kännykkäni ITSE omilla rahoillani.

Joudut? Olet siis niin yksinkertainen ettet osaa ottaa sitä 30e/kk osamaksua kun sitä tarjotaan korottomana?

Siinä tapauksessa sinä olet se paskatason ihminen

Vierailija
19/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

ÄO on alle 70 jos todella uskoo tällaiseen nettiläppään

Miten heillä on sitten aina uusimmat puhelimet, merkkivaatteet ja autot? Ja tuloina pelkkä toimeentulotuloki.

Vierailija
20/45 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela Gold hoitaa homman

Sulla on sitten aika surkea palkka jos et kykene maksamaan tonnin luuria jollain 36kk Telian osamaksulla. Tai sulla on pahoja rahanhallinnan ongelmia jos tuo 27 euroa/kk on liian iso kuluerä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi