Miksi parittomat vanhat naiset, yli 40v, haluavat niin kovasti miehen
Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin. Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista.
Kommentit (27)
Miksi yksinäiset trollit spämmäävät samaa jaskaa päivästä toiseen?
Nyt on kyllä teinialoittaja, kun kutsuu 40v ihmistä vanhaksi! Alkoi ihan naurattaa. Toki muutenkin lapsellista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä teinialoittaja, kun kutsuu 40v ihmistä vanhaksi! Alkoi ihan naurattaa. Toki muutenkin lapsellista ajattelua.
40+ vanha nainen potee pian vaihdevuosivaivojansa. Nainen ei enää ole täysi nainen vaihdevuosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ vanha nainen potee pian vaihdevuosivaivojansa. Nainen ei enää ole täysi nainen vaihdevuosissaan.
Monille julkkismiehille kelpaa viisikymppinen nainen, mutta palstan ikisinkkumiehille ei todellakaan kelpaa :D
Jaa? Minä kyllä tykkään käydä leffassa, syömässä, olusella, etelänmatkoilla jne. myös ihan yksin, omassa rauhassani, enkä todellakaan ole seuraa kaivannut. Näin on ollut aina ja näin on nyt. Mutta minä en olekaan vanha tai pariton. 60+ nuori
Ap, sinä niin kovasti haluat naisen, mutta ethän sinä saa. Et nuorta, et keski-ikäistä, etkä edes puolikuuroa ja täyssokeaa naapurin Marttaa 97. Onneksi on 🧤
Luetaan yhdessä, mitä tässä aloituksessa oikeasti lukee. Ap on 40-jotain, ja haluaisi naisen. On aina halunnut muttei ole saanut. Joten se kääntyy siihen, että pitää ivailla niille naisille, jotka samassa iässä haluavat ja saavat miehen rinnalleen.
Happamia, pihlajanmarjat. Kognitiivinen dissonanssi.
Rakas ap, nyt vaan rohkeasti peppu pois penkiltä ja liikekannalle vaikka oletkin vanhapiika. On meitä muitakin ja meillä menee lujaa!
Miksi parittomat vanhat miehet, yli 40v, haluavat niin kovasti naisen?
Mä niin kovasti haluan koiranpennun, cottonin, vittuako mä miehellä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä niin kovasti haluat naisen, mutta ethän sinä saa. Et nuorta, et keski-ikäistä, etkä edes puolikuuroa ja täyssokeaa naapurin Marttaa 97. Onneksi on 🧤
Jos joku nainen edes katsoisi aloittajaa, se juoksisi karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen edes katsoisi aloittajaa, se juoksisi karkuun.
Kyllä minä kiinnostuin. Pertti 57.
Hauskaa että nainen yli 40 vuotta on vanha Suomessa ja partamies ikä 40 vuotta on lapsi Ruotsissa.
Tuossa iässä kannattaisi jo katsoa sitä kumppania hoitokodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et ole koskaan ollutkaan Mies.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että nainen yli 40 vuotta on vanha Suomessa ja partamies ikä 40 vuotta on lapsi Ruotsissa.
Tämä on osuva havainto: perinteinen kahdella rattailla ajaminen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Minä kyllä tykkään käydä leffassa, syömässä, olusella, etelänmatkoilla jne. myös ihan yksin, omassa rauhassani, enkä todellakaan ole seuraa kaivannut. Näin on ollut aina ja näin on nyt. Mutta minä en olekaan vanha tai pariton. 60+ nuori
👍
Katsos kun en ole lesbo, siksi miehet kiinnostelee.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun en ole lesbo, siksi miehet kiinnostelee.
Nelikymppisenä kannattaa ihan suosiolla valita kumppaniksi nainen.
Niillä ei ole varaa olla ilman miehen lompakkoa.