Kouvolatukka saanut kilpailijan
Kommentit (42)
Eikö kenelläkään ollut sivukaljua, höh. Nenärengasta ja tatuointejakin vielä arastellaan. Neidot eivät ole ihan vielä aatteensa pioneereja.
Pianoja ja flyygeleitä jaetaan interwbsissä ihan ilmaiseksi. Eivät ole oikein muodissa olleet pitkiin aikoihin, eikä niitä kukaan osaa edes soittaakkaan enää. Nykyään korkeakulttuuripiireissä mennään ylpeästi bongorummulla ja tampuriinilla.
Tuollainen otsatukka kyllä karkoittaa miehet 100% varmuudella. Ehkä nämä naiset sitä haluavatkin?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on jo ikivanha hiustyyli:
https://www.pngfind.com/pngs/m/650-6509823_barber-haircut-and-white-gir…
Todella kauhea! 👺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, nuo on nuoria ja kultturelleja, Kouvolatukka on vanhojen wt-akkojen juttu.
Nuoria kultalusikkaperseitä - äiti lainannut asuntoon flyygelin ja sitä rataa.
Miksi se sinua noin itkettää. 😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣
Onhan se hyvä että HS esittelee tyypillisten "pappa betalar" opiskelijoiden elämää ettei tulisi muille vääriä käsityksiä opiskelijaelämästä. Oikein uivat vastavirtaan lukaalissaan flyygeliä soitellen :D
Vassarimeininkiä porvarispuitteissa. Mitä opiskellaan kuusi vuotta eikä näy missään. Tukka on heimomerkki vassariudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vassarimeininkiä porvarispuitteissa. Mitä opiskellaan kuusi vuotta eikä näy missään. Tukka on heimomerkki vassariudelle.
Olihan se Nallekin kommari olevinaan :D Samanlaista larppausta vanhempien rahoilla tämä.
Miksi juuri rumut leikkaavat tällaisen oikein ruman ja rumuutta korostavan tukan, en ole kenelläkään edes vähän nätillä nähnyt tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1970- ja 1980-luvuilla oli pottatukat. Niissä perheissä, joissa nautiskeltiin nousukauden hedelmistä, vietiin lapset parturiin tai kampaajalle, ja niissä perheissä, joita nousukausi ei koskenut millään muotoa, pistettiin pojille potta tai kattila päähän ja äiti leikkasi tukan reunaa myöten ja näin oli nolo pottatukka valmis. Saatana jos olisi madonreiästä tulla putkahtanut joku ihmisapinan lapsi ajalta ennen numeroiden ja kirjoitusmerkkien keksimistä, niin sekin olisi näyttänyt fiksummalta ja sivistyneemmältä kuin tuo pottatukkainen poika ryysyissään. Mun kohdalla äiti ei saanut sitä leikattua edes suoraan, vaan siinä oli jos jonkun näköistä vekkiä. Ihan tarkoituksella pieleen, jotta poika näyttäisi mahdollisimman tyhmältä ja nololta, sillä lapsen vikahan se on, miten on äiti tukan leikannut. Ei kukaan voi vahingossa saada aikaan sellaista leikkuujälkeä.
kuule, mun äiti maksatti kampaajalla lastensa pottatukat. veljet ja siskot kaikki samannäköisiä. niin taipuisat tukat ja reipasta että. onneksi 70-luku ei palaa ikinä enää.
Sulla ja sun siskoilla ja veljillä olikin sentään kampaajan ammattitaidolla siististi leikatut pottatukat. Mun äiti ei ollut parturi-kampaajaa nähnytkään ja sen kyllä vanhoista luokkakuvista huomaa. Sitten kun ei ollut mitään, mistä maksaa kampaajalle. Sehän siinä niin hauskaa olikin.
Nykyään jos lapsella olisi samanlainen kuontalo kuin minulla lapsena oli, niin se olisi lasun paikka. Ja se, jos nykyään joku lapsi ilmestyisi talvipäivänä kouluun yhtä huonoissa vaatteissa, kumpparit jaloissa, niin kuin minä menin. Mun lapsuudessa ei kukaan puuttunut mihinkään eikä tehty lasuja vaikka olisin raahautunut koulun pihaan jo ties monetta kertaa isukin puukko selässä ja paistinpannusta tullut kuhmu otsassa. Kaikesta paskasta, mitä mulle tehtiin, saatiin vaan hyvät naurut. Oliko silloin edes mitään lasua edes mahdollista tehdä? Puuttua olisi voitu ja ottaa huostaan, mutta kun ei mihinkään puututtu, vaikka mitä puhuttiin ja tiedettiin. Annettiin lapsen kärsiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen otsatukka kyllä karkoittaa miehet 100% varmuudella. Ehkä nämä naiset sitä haluavatkin?
Varsinainen lepakkoluola vissiin kyseessä. Mättään mussutus suorastaan kuuluu lehden sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ollut sivukaljua, höh. Nenärengasta ja tatuointejakin vielä arastellaan. Neidot eivät ole ihan vielä aatteensa pioneereja.
Pianoja ja flyygeleitä jaetaan interwbsissä ihan ilmaiseksi. Eivät ole oikein muodissa olleet pitkiin aikoihin, eikä niitä kukaan osaa edes soittaakkaan enää. Nykyään korkeakulttuuripiireissä mennään ylpeästi bongorummulla ja tampuriinilla.
Ilmainen flyygeli lienee yhtä yleinen kuin ilmainen sähköauto. Hinnathan on uutena samat.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on jo ikivanha hiustyyli:
https://www.pngfind.com/pngs/m/650-6509823_barber-haircut-and-white-gir…
Jos tuollainen soittaisi ovikelloa, minä soittaisin välittömästi 112 ja sitten varan vuoksi kirves esille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen flyygeli lienee yhtä yleinen kuin ilmainen sähköauto. Hinnathan on uutena samat.
Molempia saa käytettynä taskurahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flyygeleitä saa ilmaiseksi, kunhan itse kannat sen asunnosta ulos. Olen kerran katsonut vierestä kun 4 Bull mentulaa isompaa jamppaa kantoi flyygeliä kierreportaita alas. Itse olisin flyygelin omistajana tuikannut sen tuleen keskellä olohuonetta.
Luiskaotsatukka eli kotkanpesä on suosittu nuorilla mehmettien innoittamana.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakkaimmat rämpyttää landolaa iltanuotiolla ja cumbayaa !
Vierailija kirjoitti:
1970- ja 1980-luvuilla oli pottatukat. Niissä perheissä, joissa nautiskeltiin nousukauden hedelmistä, vietiin lapset parturiin tai kampaajalle, ja niissä perheissä, joita nousukausi ei koskenut millään muotoa, pistettiin pojille potta tai kattila päähän ja äiti leikkasi tukan reunaa myöten ja näin oli nolo pottatukka valmis. Saatana jos olisi madonreiästä tulla putkahtanut joku ihmisapinan lapsi ajalta ennen numeroiden ja kirjoitusmerkkien keksimistä, niin sekin olisi näyttänyt fiksummalta ja sivistyneemmältä kuin tuo pottatukkainen poika ryysyissään. Mun kohdalla äiti ei saanut sitä leikattua edes suoraan, vaan siinä oli jos jonkun näköistä vekkiä. Ihan tarkoituksella pieleen, jotta poika näyttäisi mahdollisimman tyhmältä ja nololta, sillä lapsen vikahan se on, miten on äiti tukan leikannut. Ei kukaan voi vahingossa saada aikaan sellaista leikkuujälkeä.
Pottatukalla oli sentään kasvatuksellinen merkitys. Oli pakko oppia tappelemaan ja pitämään puoliaan ettei olisi saanut turpaan joka päivä.
Onko tuo kallis ohutjalkainen pöytä tehty kantamaan tuon daamin painoa?
Suurin osa otsatukkaisista näyttää naurettavalle, suorastaan järkyttävälle, vain aniharvalle sopii. Se ihan lyhyt ei pue yhtäkään.
Kaksi näistä oli ihan pelkästään työssäkäyviä, ei opiskelijoita.