Sinä Trumpin vihaaja, miten aiot juhlistaa huomista 9/11-päivää?
Kommentit (36)
Vaikka voisin sanoa Trumpia vihaavani, ei huominen mikään juhlapäivä minulle ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo provo. Ei tavallista elämää viettävien tavallisten ihmisten kuolemisessa ole mitään juhlittavaa.
Kyllä on jos kuolevat on oikeistolaisia!
Miksi yrität nyt väen väkisin saada jonkun mukaan tähän jankkaukseen? Kyllä se tuli selväksi, että haluat löytää ne oikeistoa vihaavat vihervasemmistolaiset täältä, jotta pääset sitten heidän kanssaan riitelemään.
Trump says volunteer firefighter who died saving 9/11 victims has become ‘more famous than’ him: ‘I don’t like it’
https://people.com/trump-says-volunteer-firefighter-who-died-saving-9-1…
Trumphan ei todellisuudessa ollut paikan päällä, vaan Trump Towerissa:
George W. Bush oli lukemassa lapsille kirjaa eikä viitsinyt keskeyttää mokoman hassun terrori-iskun vuoksi. Kerrankos sitä nyt lentokoneita törmäilee pilvenpiirtäjiin, mitäs tuosta.
Vierailija kirjoitti:
George W. Bush oli lukemassa lapsille kirjaa eikä viitsinyt keskeyttää mokoman hassun terrori-iskun vuoksi. Kerrankos sitä nyt lentokoneita törmäilee pilvenpiirtäjiin, mitäs tuosta.
No eipä olisi George pystynyt mitään asialle tekemään, ainoastaan lasten lukuhetki olisi tarpeettomasti keskeytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla, pääseekö Trumpilta taas joku sammakko suustaan vuosipäivän kunniaksi vai osaako hän pitää suunsa supussa. Meillä on kavereiden kanssa oikein veikkauspuuli pystyssä.
Niin paljon vihaa WTC:n uhreja kohtaan tunnet. Jep.
Paikallispubissa on open stage-jamit. En tosin usko että 9/11 kunniaksi.
En tietenkään juhli terroria, vaikka Trumpia vihaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka joku vihaisi Trumpia?
Häntä kyllä moni halveksii mutta miksi pitäisi vihata? Kerropas, ap!
Jaa-a, onko se halveksuntaa, että pelkkä Trumpin naaman näkeminen itkee ja kiukuttaa ja menee koko päivä pilalle, jos ei kirjoita vauvalle avausta, jossa Trump haukutaan pedoksi ja housuunpaskojaksi?
Joko se on vihaa tai sitten mt-ongelma. Usein kyllä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisesti olen katsonut vuosipäivänä youtubesta dokumentteja, mutta huomenna olen käytännössä koko päivän töissä niin katsomatta jää. Ehkä viikonloppuna sitten. Oli erittäin pysäyttävä kokemus aikanaan ja muistan edelleen täsmälleen missä olin kun kuulin asiasta. Olin tuolloin 20v.
t: vasemmistolainen, joka vilpittömästi vihaa Trumpia, ei Trumpin poliittisen suuntauksen takia, vaan siksi, että Trump on läpeensä paha, kaikista muista piittaamaton oman edun tavoittelija
Naurettavaa mustavalkoisuutta. Et edes oikeasti tunne kyseistä "läpeensä pahaa" henkilöä, jota vilpittömästi vihaat.
Miltä se vihan tunne tuntuu kropassa, kun näet kyseisen henkilön uutisissa tai kuulet hänen nimensä?
Ajattelisit omaa terveyttäsi, mustavalkoinen vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä olisi George pystynyt mitään asialle tekemään, ainoastaan lasten lukuhetki olisi tarpeettomasti keskeytynyt.
No, jos jotain noin merkittävää tapahtuu, niin kyllä silloin presidentin tulee keskeyttää se lasten lukuhetki, vaikka pikku Johnny tai Mary siitä hieman harmistuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisesti olen katsonut vuosipäivänä youtubesta dokumentteja, mutta huomenna olen käytännössä koko päivän töissä niin katsomatta jää. Ehkä viikonloppuna sitten. Oli erittäin pysäyttävä kokemus aikanaan ja muistan edelleen täsmälleen missä olin kun kuulin asiasta. Olin tuolloin 20v.
t: vasemmistolainen, joka vilpittömästi vihaa Trumpia, ei Trumpin poliittisen suuntauksen takia, vaan siksi, että Trump on läpeensä paha, kaikista muista piittaamaton oman edun tavoittelija
Naurettavaa mustavalkoisuutta. Et edes oikeasti tunne kyseistä "läpeensä pahaa" henkilöä, jota vilpittömästi vihaat.
Miltä se vihan tunne tuntuu kropassa, kun näet kyseisen henkilön uutisissa tai kuulet hänen nimensä?
Ajattelisit omaa terveyttäsi, mustavalkoinen vasemmistolainen.
Trump Derangement Syndrome (TDS) on Amerikassa ihan tunnettu ja yleinen ilmiö. Tarkoittaa siis välitöntä halveksuntaa ja vihaa, jota henkilö kokee, kun näkee Trumpin naaman tai kuulee hänen sanovan ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Trump says volunteer firefighter who died saving 9/11 victims has become ‘more famous than’ him: ‘I don’t like it’
https://people.com/trump-says-volunteer-firefighter-who-died-saving-9-1…
Ja MAGA-kultti ontietenkin hiljaa siitä, että Trump on pilkannut iskujen uhria.
Kuinka moni tiesi Epstein-kytköksistä vuonna 2016, kun Trump valittiin ekan kerran presidentiksi? Trump oli jo tuolloin erittäin vihattu ympäri maailmaa.
Kirjoitatte provokatiivisia vastauksia omien provokatiivisen viestienne omiin provokatiivisiin vastauksiin. Huhhuh, taitaa ne omat kuvitelmat woke-vihervasemmistosta lopulta laittaa nupin aika pahasti sekaisin.