Miten jotkut miehet ei käytä ollenkaan hajuvettä?
Haloo nyt on vuosi 2026! Noloa haista pelkälle hielle ja paskalle.
Kommentit (33)
Helposti, kun ei osta haisuvesiä niin niitä ei tule käytettyä.
Hiki, kusi, paska ja sperma tuoksuvat paljon paremmalle kuin yksikään hajuvesi.
vitalis on myös erittäin hyvä. vaikkei edes olisi rohtumia.
Vierailija kirjoitti:
Tosi koomista, että samat ääliöt jotka kuvittelee kusen- ja paskanhajun houkuttelevan naisia, kieltäytyvät tuoksumasta hyvälle vaikka naiset pitävät siitä.
Partavesi ei ole muuta kuin heikkolaatuista hajuvettä, jota miehet lotraavat liikaa ja kuivattavat sillä ihonsa. Sitten tulee niitä ärtyneitä punaisia näppyjä ja hilsettä naamaan.
Hankkikaa oikea tuoksu, josta nainen pitää. Käyttäkää sitä niukasti, eikä leukaan vaan esim. kaulaan ja ranteiden sisäsivulle.
"samat ääliöt"
Mistä tiedät?
Ja sitten valittavat, kun hyvätuoksuiset chadit vievät naiset.
Suomimies ei käytä hajuvesiä se on ulkomaalaisten ja Moringien juttu.
Itse käytän, muista en tiedä.
M52
Minä en mitään härän kusta iholleni levitä. Siis herranjestas, mutta jos haluaa haista kuin yökerhon kusiputka niin olkaa hyvä vaan.
Hajuvettä ja partavettä. Millä vuosituhannella te elätte?
Muistan 60 luvulla kun lähdettiin johonkin esim. teatteriin niin mun mutsi hölväs sellasta kölninvettä 4711 eaug de colognea, mutta hajuvedeksi sitä kutsui. Faija lorautti kämmeniin vihreää Menneniä, jota se kutsui partavedeksi ja naamaan se sitä läiski. Hirvee kärvä oli autossa, sen muistan.
Naapurin täti, joka oli johtajan rouva, käytti Chanel 5 parfyymiä, josta hän käytti nimeä tuoksu.
Aika paljon tuoksukulttuuri kehittyi tästä 80 luvulla, jolloin miesten tuoksu löivät läpi ja muistan ostaneeni poikkiselle mm. YSL Kouros -tuoksun, joka maksoi yli 100 markkaa.
Itse oli aivan tuoksuhullu ja himoitsin päästä reissuille, jolloin ostelin koneesta aina jonkun sikakalliin tuoksun. Osa niistä ehti mennä vanhaksi. Mutta parhaimmillaan minulla oli yli 20 erilaista parfyymiä ja eau de parfumea.
Jos ei miehellä ole vähintään muutaman tuhannen euron parfyymikokoelmaa niin onko tämä mies ollenkaan? Mielestäni ei.
best the man can get.