Miksi täältä poistetaan kaikki avaukset, jotka kertoo ihmisten köyhyydestä ja epätoivosta?
Onko palsta vaan joillekin hyvän mielen kokkari-wannabeille?
Aika törkeää poistaa jonkun ihmisen ehkä ainutkertainen nimetön avunhuuto, kun tuntuu ettei enää jaksa. Todella väkivaltaista ja ihmisvihamielistä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää syyttäkö vaikeuksistanne hallitusta, niin ehkä avauksenne voivat säilyä. Kun ei teidän vaikeutenne ole hallituksen syytä.
Syyllisistä ei saa puhua? Hienoa! NasseSaksa on jo tullut Suomeen.
Köyhille tulvi rahaa ovista ja ikkunoista edellisen hallituksen toimesta? Hienoa, ettei meillä aiemmin ole edes tunnettu käsitettä köyhyys, vaan vasta tämän hallituksen toimesta on syntynyt köyhälistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat naapurimaiden tekosia.
Tunnustitko juuri olevasi Putinin palveluksessa?
Ihme ettet ole tippunut ikkunasta
Kyllä ja minulla on erityinen käyttöjarjestelmä ALT Workstation jolla näkee palstan käyttäjien ip osoitteet ja helppo nähdä kuka on mistäkin Dawai toverit otetaan kaalisoppaa ja vodkaa kun nauretaan hulluille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se täällä ulvominen siihen tilanteeseen auttaa?
Ei varmaan mitään. Mutta ehkä kaipaa vain juttuseuraa ihmistä jolle voi avautua.
Anonyymin kanssa kilpaa mariseminenkaan harvemmin auttaa yhtään mitään. Korkeintaan lisää sitä marinaa. Tilanne ei muutu.
Saahan täällä apua ja neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja minulla on erityinen käyttöjarjestelmä ALT Workstation jolla näkee palstan käyttäjien ip osoitteet ja helppo nähdä kuka on mistäkin Dawai toverit otetaan kaalisoppaa ja vodkaa kun nauretaan hulluille
Otapa lisää vodkaa
Kuulostat melkein selväjärkiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa lisää vodkaa
Nikolai Lada käyntiin ja nyt lähdet viinakauppaan Nyt alkoi trollibileet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa lisää vodkaa
Nikolai Lada käyntiin ja nyt lähdet viinakauppaan Nyt alkoi trollibileet
😑
Vierailija kirjoitti:
Koska sananvapautta ei harrasteta vauva.fi ssä
Tämä on tavallaan enemmänkin sellainen digitaalinen seinälehti, kuin keskustelupalsta, joita oli aikoinaan joissakin maissa liimattuna talon seiniin, voi olla vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska samoista asioista jatkuva jankuttaminen on palstan sääntöjen vastaista.
Ihanko totta,ketjuissa muuta olekaan kuin otsikon ohi muutaman vakkarin chattailua.Kuin sisäpiiri,joka poistaa kaiken mikä ei itseä miellytä.
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖI - HIN!!!!!
PAINUVITTUUN !
Pikkulapsikin tajuaa että on järjetöntä haukkua oman maan kansalaista ! Vaan ei aivovammainen aikuinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on tuhansia aloituksia köyhyydestä. Ei niitä ole poistettu.
Useimmat, jotka minä olen huomannut ja joihin olen osallistunut, on kyllä poistettu.