Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010**Haaveilijoiden LOKAKUU

02.10.2008 |

Ajattelin aloitella tämän kuun pinoa, jos olis vaikka joka kuukausi uusi sitten ettei kerääntyisi kamalan isoa kasaa yhdelle aloitukselle.

Tänne siis kuulumisia!

Täällä kuumeilu jatkuu ja yksi kaveri sai aamulla pojan!!Ihanaa!!Mutta tosiaan, opiskelut ja tentit ahistaa nyt sen verran, et suuremman pään on kuumeilulta tainnut laskea..:/ Mutta ensi syksyä odotellessa;9!!

Krisse

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ymmärrä vauvakuumetta niin kuin toinen kuumeilija. Musta oli aikoinaan ihan turha puhua asiasta miehen kanssa kun ei se oikeen ymmärtänyt. Ok, se halus lapsen, mutta siinä se. Ei se kuumeillut eikä tajunnut mun vouhotusta. Kaveritkaan eivät oikein ymmärtäneet, koska kaikki olivat eri elämäntilanteissa. Yks oli just tehnyt abortinkin.

Vauvakuume voi olla aika lamauttavaakin. Sydän meinaa ihan pakahtua kun vaan näkeekin vilauksen vauvasta. Nyt ei kyllä ole lainkaan niin kova vauvakuume kuin ennen esikoista. Mulla onkin tällä kertaa vauva, jota voi mennä rutistelemaan pahimpaan hätään :) Mutta pikkuhiljaa kuume vaan nousee ja nousee.

Saatiin kuulla miehen kanssa ekat naurut, tosi ihanan kuulosta!

Jospa sitä menis siivoilemaan. Kun mies tulee töistä, jätän pojan sille ja lähen vähän ostoksille. Verhot pitäs saada ja samoin mattoja ja jalkalamppu. Illalla meen pojan kanssa kaverin luo viettään leffailtaa.

Tiuhti

Vierailija
2/10 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastelua ja tiukkaa koulunkäyntiä menossa tällä hetkellä. haaveet on jo valmistumisessa ei jaksaisi koulua enää yhtään.

ollaan pinnasänkyjä ja muita lastentarvikkeita ihan vain vitsillä katselleet. ihanan suloisia mutta ei vielä muutenkin ahdasta asuntoa täyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on jo pitkällä ja mietin tässä onko se vauvakuume millaista sorttia. Vielä aika lievää. nyt pikku hiljaa alkaa vauvoja katselemaan ihastelevammin, saa nähdä kun menee kaverin vauvaa ensi viikolla katsomaan herääkö kipinä kunnolla.

Joka tapauksessa kyllä se kolmonen olisi tervetullut ilman kovaakin kuumeilua. mietin vain aloittaako se yritys jo tuossa huuhtikuun tienoilla vaiko vasta kesemmällä/alku syksystä. Katsotaan ja kuulostellaan.

Muuten täällä päin uuden työn aloitus on tasaantunut arkiseksi aherrukseksi, lapsilla päiväkoti lähtee kutakuinkin rullaamaan ja taloa viimeistellään - on päästy jo pihankin kimppuun.

Kiloja en vain saa millään alettua tiputtaa. Se olisi sellainen kulmakivi ennen kolmannen yritystä, mutta niin hankalan vaikeaa tuntuu olevan laihdutuksen aloitus - ja kohta ei kerkeä!

Vierailija
4/10 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä taas roikun - ei lainkaan yllättävää! Olen käynyt täällä ahkerasti viime päivinä, kun vauvakuume on jostain syystä iskenyt taas kunnolla päälle. Minulla se näyttää vaihtelevan aika paljonkin - niin kuin varmaan kaikilla. Nyt on viime aikoina ollut todella kova vauvakuume: olen nähnyt unta raskaana olemisesta ja huomaan suuren osan päivääni kuluvan siihen, että unelmoin pienokaisesta. Joskus jopa siinä määrin, että tekee mieli heittää hanskat nurkkaan opiskelun suhteen ja aloittaa yritys juuri nyt!

Että tällaista tänne, mielialojen vaihteluja. Pitäisi varmaan aloittaa joku vitamiinikuuri tms, kun olo on kuin aalloilla elelisi: välillä seilailee siellä harjalla, ja sitten taas ryminällä pohjalle. Keväät ja syksyt ovat molemmat yhtä "pahoja". Tie sitten mistä johtunee...

Kuulakkaan kirpeitä syyspäiviä teille!

Vierailija
5/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki: Anelmaunelma

vanhemmat: minä 26 ja mies 30

monesko toiveissa: ensimmäinen

koska yritys alkaa: 05/09

missä päin asustaa: Helsinki

nimimerkki: Aperita

vanhemmat: äiti 30 v. ja isi 34 v.

monesko toiveissa: kolmas

koska yritys alkaa: 10-12/2009

missä päin asustaa: Pirkanmaa

nimimerkki: camael

vanhemmat: äiti 27 v. ja isi 33 v.

missä päin asustaa: Pohjois-Savo

nimimerkki: deeli86

vanhemmat: äiti 22 ja iskä 23

koska yritys alkaa: elo-syys 2009

missä päin asustaa: pk-seutu

nimimerkki: helene26

vanhemmat: äiti 31 v. ja isi 45 v.

monesko toiveissa:

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

nimimerkki: Jeela

vanhemmat: äiti 35v. ja isi 40 v.

monesko toiveissa: pojat 2v. ja 4 v. kolmas

koska yritys alkaa: 04/09

nimimerkki: Katinka83

vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 25 v.

koska yritys alkaa: 8/09

nimimerkki: kristinamom

vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 28 v.

monesko toiveissa: tyttö 3 v. toinen

koska yritys alkaa: 1-2/2010

nimimerkki: mamiko

vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 29 v.

monesko toiveissa: poika 3 v. ja tyttö 2 v, kolmas toiveissa

koska yritys alkaa: 4/2010

missä päin asustaa:

nimimerkki: Masumme:-)

vanhemmat: äiti ja iskä 24

monesko toiveissa: Arvolle (4/07) pikkuveli tai -sisko

koska yritys alkaa:?

nimimerkki: Merihelmi

vanhemmat: äiti 24 ja isä 26

koska yritys alkaa:

nimimerkki: Nanonyymi

vanhemmat: äiti 27 v. isä 37 v.

monesko toiveissa: kolmas, ensimmäinen yhteinen

koska yritys alkaa: kevät -09

missä päin asustaa: Pohjois-pohjanmaa

nimimerkki:naperotx4

vanhemmat:minä 26 ja mies 25

monesko toiveissa:5,muut lapset tyttö 12/04,tyttö 12/05,tyttö 1/07 ja poika 3/08

koska yritys alkaa:-

missä päin asustaa:tällä hetkellä turussa,mutta saatamme pian muuttaa espooseen..

nimimerkki: Onnentyttö82

vanhemmat: äiti 25 v.

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

Nimimerkki:PauliNea

Vanhemmat:äiti 37 v ja isä 43 v

Monesko toiveissa:kolmas- poika 7/-06 ja tyttö 3/-08

Koska yritys alkaa:aikaisintaan 7/-09

Missä päin asustaa:Espoossa

nimimerkki: Pieniminä

vanhemmat: äiti 18 v ja isä 22 v

koska yritys alkaa: ilmeisesti 2009 keväällä

missä päin asustaa: länsi-suomessa

nimimerkki: Sani1976

vanhemmat: äiti 31, isä 32

monesko toiveissa: kolmas

koska yritys alkaa: keväällä 2009

missä päin asustaa: pääkaupunkiseutu

nimimerkki: Sara_2008

vanhemmat:

koska yritys alkaa:

missä päin asustaa:

nimimerkki: tiramisu

vanhemmat: äiti ja isi 35 v.

monesko toiveissa: kolmatta (6/03 ja 1/06)

koska yritys alkaa: 2/09

nimimerkki: Tiuhti-85

vanhemmat: äiti 23 ja isä 25

monesko toiveissa: toinen (06/08)

koska yritys alkaa: 04/2009

missä päin asustaa: Keski-Suomi

nimimerkki: vauvaunelma

vanhemmat: minä 20 ja mies 21

monesko toiveissa: toinen, muut lapset tyttö 09/07

missä päin asustaa: etelä savo

Vuodelle 2010 haaveilevissa on:

Ensimmäistä toivovia: 8 kpl

Toista toivovia: 4 kpl

Kolmatta kaihoavia: 7 kpl

Viidettä toivovia: 1 kpl

Yhteensä meitä on 19 kpl. :D

Vierailija
6/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan ihanaa, kun kaveri kävi 7kk vanhan pojan kanssa kyläilemässä. :) Ei yllätyksekseni nostanut vauvakuumetta...taidan olla niin stressaantunut kaikesta muusta. On menossa pitkä harjoittelu 12 viikkoa ja kahden viikon välein vaihdan paikkaa...koko ajan uusia ihmisiä, asioita ja tapoja. Opinnäytetyö painaa kovasti päälle. Kaiken lisäksi en ole saanut nukuttua pariin yöhön kunnolla. Ainoa positiivinen asia taitaa tällä hetkellä olla ilmojen kylmeneminen ja ihana syksy.

...kaikesta valituksesta huolimatta, pirteitä syyspäiviä kaikille!

Camael

Vierailija
7/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä syksy on jotenkin päässyt livahtamaan näin pitkälle enkä ole oikein kerennyt nauttimaan siitä. Tänään kävin pitkästä aikaa yksin juoksemassa. Viimeset pari viikkoa oon ollut niin väsynyt etten oo montaa kertaa jaksanut lenkille raahautua. Yöt on taas pojan kanssa tosi rikkonaisia ja muutenkin on ollut apea mieli. Ihme juttu, masentaa vaan, vaikkei ole mitään syytä. Tänään kyllä on ollut oikein pirteä olo pitkästä aikaa. Ehkä se tästä.

Itse kuumeilusta. Oon tullut siihen tulokseen, et taidan olla niitä kroonisia vauvakuumeilijoita. Vaikka mulla olis joku päivä tusina lasta pyörimässä jaloissa, taitaisin siltikin aina haluta vielä yhtä lisää :)

Tiuhti

Vierailija
8/10 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni ollaan puhuttu alustavasti, että jos alettais yrittää vauvaa ensi syksynä. Jes, enää vuosi!!! :) Ennen on tuntunut että siihen että aletaan yrittää vauvaa on vaikka kuinka kauan mutta voi olla että jo vuoden päästä mun mahassa on pikkuinen vauva. Pikku hiljaa ajatus lapsesta tulee todellisemmaksi ja todellisemmaksi.

Tää "alkanut vuosi" vaikuttaa kivalta (mun päänsisäinen kalenteri menee tavallaan kouluvuoden mukaan...). Mun arkeen kuuluu gradun tekoa. Se on melkein valmis, mutta vielä pitää laittaa vähän tekstiä, lisätä kuvia, oikolukea yms. Toivon että saan sen pian valmiiksi. Kursseja on kuitenkin vielä jäljellä ja valmistun todennäköisesti kesäkuussa. Oon aatellu että joskus niihin aikoihin vois ehkä tilata vauva-lehdenkin.

Tänään olin mieheni kanssa kävelyllä. Satoi vettä ja selitin siitä että sitten kun meillä on lapsi niin mulle pitää ostaa oikeen hyvät ulkoiluvaatteet kun oon sitten paljon lapsen kanssa ulkona. :)

Tän "alkaneen vuoden" tavoitteisiini kuuluu myös puolimaratonin tai maratonin juoksu. Oon haaveillut siitä jo jonkun aikaa ja mun piti juosta puolikas tänä syksynä mut olin kisapäivänä flunssassa. :( Mut yritän ehkä uudestaan ensi kesänä. Nyt on hyvä treenata kun ei oo vielä lasta.

Pirteää syksyä kaikille! :)

Vierailija
9/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpas vähän, kun pinomme on pudonnut niin paljon...

Tosi harmaa syyspäivä, ja tenttiin lukemista ohjelmassa. Vauvakuume on viime päivinä ollut - ihme kyllä - vähän taka-alalla. Mieheni tosin sanoi tuossa muutama päivä sitten, että aletaan vain yrittämään silloin kun minulle sopii. Aluksi ajattelin, että jes! - vaikka tänä iltana! Sitten tajusin, että taitaa sittenkin jäädä ensi kesään/syksyyn tuo yrityksen aloittaminen, koska parasta kuitenkin (kai) saada opiskelut siihen vaiheeseen, että niitä on sitten helppo jatkaa. Ärsyttää kyllä kovasti se, että tässä itse jarruttelen, mutta eihän ensi kesään ole pitkä aika... Ja eihän missään vaiheessa ollutkaan niin, että kyllä me muuten, mutta mieheni ei vain halua. Taitaa hänellekin olla tullut hiukan vauvakuume. :)

Mutta eipäs tässä tämän kummempia. Kuulemisiin!

Vierailija
10/10 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin aamulla töissä, että oikeesti vuoden päästä on kolmosen yritys alkanut... Eli näillä näkymin poistan kierukan syys-lokakuulla 2009. Se on sitte ehtiny oleen paikallaan 3,5 v, joten on maksanut ittensä takasin moneen kertaan ;) Kuukautisiakaan ei oo ollu yli vuoteen, millähän niihin taas tottuu. Kolmosen jälkeen täytyy miettiä muuta ehkäsyä, jos siltä tuntuu niin meen sterilisaatiojonoon.

Sitäkin tässä jo mietin, että mitä jos ei heti tärppääkkään (ja tuskin niin käykään, kumpaakin lasta on "tehty" vuoden päivät). Kyllä varmaan taas saadaan useempi kuukausi sitä plussaa ootella.

No, vuosi viä. Äkkiähän tuo aika menee....