Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kehu koskaan ulkonäköäni ym

Vierailija
30.04.2024 |

Tapailemani mies haluaa kyllä nähdä, mutta nähdessämme hän ei koskaan kehu minua tai sano mitään nättiä esim olet ihana tms. Hän ei koskaan tee mulle ruokaa tai tarjoa mitään kun menen käymään hänen luona. Jotenkin tämä häiritsee, olenko liian vanhanaikainen että oletan miehen jotenkin huomioivan minua? Muutenkin pidän siitä että mies on aloitteentekijä. Liekö nykyaikana rnää näin? En osaa nykyisiä "treffisääntöjä". 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyäänkin voi pitää tietyt standardit treffaillessa. Kylään tulevalle tarjotaan tietenkin ruokaa ja juomaa, tämä on peruskäytöstapoja.

Sulla on siellä surkimus kierroksessa, ap.

Vierailija
2/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehuminen on sulle tärkeää miehessä niin en ennustaisi kovin pitkää tapailua teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kehun: keh keh, t: mies

Vierailija
4/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla pitää vieraille, kyllä, mutta varsinkin ulkonäön kehumista minä kyllä varon. Se on monen mielestä loukkaavaa.

Vierailija
5/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei huomioi sinua mitenkään, niin ihan sama olisi jos tapailisi jotain sauvaa.

Vierailija
6/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin taustalla on ikävä totuus: mies ei ole sinusta kovin kiinnostunut. Muuten yritys olisi ihan toisella tasolla.

Miksi deittailla ketään, joka ei ole kiinnostunut?

Vierailija
7/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huomioi suhteen alussa, tuskin huomioi myöhemminkään. Kumpikaan ei ole toista huonompi osapuoli, mutta voi olla ettette sovi yhteen. 

Vierailija
8/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia, joku ottaa vinoiluna kehumiset.

Vierailija
9/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua valehdella.

Vierailija
10/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla pitää vieraille, kyllä, mutta varsinkin ulkonäön kehumista minä kyllä varon. Se on monen mielestä loukkaavaa.

Oletko nyt ihan varma? Rehelliset ja vilpittömät kehut eivät todellakaan ole loukkaavia.

Vierailija
11/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali...😒😒

Vierailija
12/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuka ukko, juokse.

Vierailija
13/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mies jota tapailen on tehnyt minulle ruokaa. Mies kalastaa paljon ja on tehnyt minulle paistettuja ahven fileitä joista olen todella paljon tykännyt. En edes ennen ollut syönyt ahventa koska ne maksaa 40 euroa kilo. Lisukkeena mies tekee muusia ja keitettyä porkkanaa ja jotain salaattia. Yksinkertainen ruoka tekee minut onnelliseksi ja se että mies edes tekee. 

Vierailija
14/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole kaunis tai hyvää seuraa.Get over it.

Vierailija
15/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sixarin olutta, suolapähkinäpussin ja katsot tuleeko miehelle hyvä mieli. Silloin tiedät että olet tehnyt oikein.

Vierailija
16/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo tarjoilemattomuus on red flag. Siis ei sillä, että menisin jonnekkin syömään, mutta ex mieheni oli tästä kamala esimerkki. Paljastui hyvin nopeasti eninnäkin hyvin pihiksi. Käyttäytyi esim.näin, että sanoi, että hänelle on ruuaksi pitsa ja mä voin lämmittää itselleni pinaattilättyjä, koska niiden parasta ennen on mennyt jo umpeen. Alkoi tehdä itselleen grilliluita, kun oli passittanut mut ensin nukkumaan. Näitä esimerkkejä riittäisi. Hän alkoi myös määräilemään koska ja mitä voin syödä. Hermostui kerran niin, että ajattelin että tulee nyrkistä, kun aloin syömään banaania klo 19 illalla. Käski mennä leikkaamaan tunniksi nurmikkoa, vaikka olin siis ns.kylässä seurustelun alkuaikoina. Söin aina ranskalaisia ja nakkeja myöhään iltaisin ja ne olivat kuulemma vain hänelle. Ei tuollaista henkistä väkivaltaa kukaan kestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan