Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja jos tietäisit miten märkä olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt mun housuja jalasta ja ottanut mua niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J...
Miettikää että tämmöset hullut saa äänestää
Kuulostaa varsin tavanomaiselta ihastuneen ihmisen kokemukselta, ei ollenkaan ”hullulta”.
Eri
Miettikää jos joku mies postais tänne:
"Voi luoja jos tietäisit miten kovana olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt housuja jalasta ja pyllistänyt mulle niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J..."
Ei keräis kiitosta
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. Melkoinen soppa.
Ei mä. n
Vierailija kirjoitti:
Sama aika ka paikka, P?🍑
Nähdään siellä💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kuningastarta.
Onko hän muunsukupuolinen?
On.
🛸
🐄
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. Melkoinen soppa.
Mitä et ole ollut avoin ja rehellinen. Saat syyttää itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
" jää yksin kuningatar"
Pelastan sut viel oota.
Nää aurinkoiset syysiltapäivät on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kuningastarta.
Haluatko olla kuningas vaiko ritari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja jos tietäisit miten märkä olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt mun housuja jalasta ja ottanut mua niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J...
Kuulostaa varsin tavanomaiselta ihastuneen ihmisen kokemukselta, ei ollenkaan ”hullulta”.
EriMiettikää jos joku mies postais tänne:
"Voi luoja jos tietäisit miten kovana olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt housuja jalasta ja pyllistänyt mulle niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J..."
Ei keräis kiitosta
Edelleen varsin tavanomainen ihastuneen ihmisen kokemus. En mä sukupuolittanut tuota mitenkään, kirjoitin ”ihmisestä”.
Enkä mä kyllä tuollaisen lukemisesta järkyttyisi, ja kyllähän täällä on säännöllisesti ollutkin tuon tapaisia miesten kirjoituksia kovana olemisesta.
Mitä kiitosta pitäisi antaa? Eihän tuosta edellisen sivun tekstistäkään mitään kiitosta tullut, ja miksi pitäisikään. Ei siitä tarvitse pitää, mutta ei se nyt ”hullulta” kuulostanut vaan hyvin tavalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keräis kiitosta
Edelleen varsin tavanomainen ihastuneen ihmisen kokemus. En mä sukupuolittanut tuota mitenkään, kirjoitin ”ihmisestä”.Enkä mä kyllä tuollaisen lukemisesta järkyttyisi, ja kyllähän täällä on säännöllisesti ollutkin tuon tapaisia miesten kirjoituksia kovana olemisesta.
Mitä kiitosta pitäisi antaa? Eihän tuosta edellisen sivun tekstistäkään mitään kiitosta tullut, ja miksi pitäisikään. Ei siitä tarvitse pitää, mutta ei se nyt ”hullulta” kuulostanut vaan hyvin tavalliselta.
Oksettavaa hyväksyntää hyi
Ei limaisia s*ksifantasioita tänne
Toisten fantasioita ei ole pakko lukea. Jokainen kaivatkoon tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
92!
91..?
Uuh, Virve, tekis mieli laueta housuun joka kerta kun oon sun kassalla aaaaaahhhhh niin pantava suu sulla lääh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keräis kiitosta
Kyllä minua hivelee kaivatun stondis.
Vierailija kirjoitti:
Uuh, Virve, tekis mieli laueta housuun joka kerta kun oon sun kassalla aaaaaahhhhh niin pantava suu sulla lääh
Niin? Luulitko tosissaan, että nyt jotenkin järkytymme tästä? :D
onhan se kun halutaan poikaa sinne ja yritetään sitten ajaa pois kun tulee?
jptkut ketjussa muuten yrittävät selvästi auttaa rakkauden tilanteissa. kun yhteytiedoillakin selkiytyisi.
ja toiset kateelliset trollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
92!
91..?
Ei.
Sama aika ka paikka, P?🍑