Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2260)

Vierailija
1821/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aika ka paikka, P?🍑

Vierailija
1822/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

92!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja jos tietäisit miten märkä olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt mun housuja jalasta ja ottanut mua niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J...

Miettikää että tämmöset hullut saa äänestää

Kuulostaa varsin tavanomaiselta ihastuneen ihmisen kokemukselta, ei ollenkaan ”hullulta”.

Eri 

Miettikää jos joku mies postais tänne:

"Voi luoja jos tietäisit miten kovana olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt housuja jalasta ja pyllistänyt mulle niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J..."

Ei keräis kiitosta 

Vierailija
1824/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Melkoinen soppa.

Ei mä. n

Vierailija
1825/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aika ka paikka, P?🍑

Nähdään siellä💋

Vierailija
1826/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kuningastarta.

Onko hän muunsukupuolinen?

On.

🛸

🐄

Vierailija
1827/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa onni olla kaksin.

Vierailija
1828/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Melkoinen soppa.

Mitä et ole ollut avoin ja rehellinen. Saat syyttää itseäsi. 

Vierailija
1829/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" jää yksin kuningatar"

Pelastan sut viel oota.

Vierailija
1830/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää aurinkoiset syysiltapäivät on ihania.

Vierailija
1831/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kuningastarta.

Haluatko olla kuningas vaiko ritari?

Vierailija
1832/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja jos tietäisit miten märkä olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt mun housuja jalasta ja ottanut mua niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J...

Kuulostaa varsin tavanomaiselta ihastuneen ihmisen kokemukselta, ei ollenkaan ”hullulta”.

Eri 

"Voi luoja jos tietäisit miten kovana olin töiden viimeisen tunnin kun oltiin kahdestaan.. Sai samantien kotiin tultua hoidella itsensä, kun et repinyt housuja jalasta ja pyllistänyt mulle niinkun toivoin joka ainoa hetki kun tänään juteltiin. Sussa on vaan jotain niin vastustamatonta J..."

Ei keräis kiitosta 

Edelleen varsin tavanomainen ihastuneen ihmisen kokemus. En mä sukupuolittanut tuota mitenkään, kirjoitin ”ihmisestä”.

Enkä mä kyllä tuollaisen lukemisesta järkyttyisi, ja kyllähän täällä on säännöllisesti ollutkin tuon tapaisia miesten kirjoituksia kovana olemisesta. 
Mitä kiitosta pitäisi antaa? Eihän tuosta edellisen sivun tekstistäkään mitään kiitosta tullut, ja miksi pitäisikään. Ei siitä tarvitse pitää, mutta ei se nyt ”hullulta” kuulostanut vaan hyvin tavalliselta. 

Vierailija
1833/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri 

Ei keräis kiitosta 

Edelleen varsin tavanomainen ihastuneen ihmisen kokemus. En mä sukupuolittanut tuota mitenkään, kirjoitin ”ihmisestä”.

Enkä mä kyllä tuollaisen lukemisesta järkyttyisi, ja kyllähän täällä on säännöllisesti ollutkin tuon tapaisia miesten kirjoituksia kovana olemisesta. 
Mitä kiitosta pitäisi antaa? Eihän tuosta edellisen sivun tekstistäkään mitään kiitosta tullut, ja miksi pitäisikään. Ei siitä tarvitse pitää, mutta ei se nyt ”hullulta” kuulostanut vaan hyvin tavalliselta. 

Oksettavaa hyväksyntää hyi

Ei limaisia s*ksifantasioita tänne

Vierailija
1834/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten fantasioita ei ole pakko lukea. Jokainen kaivatkoon tyylillään.

Vierailija
1835/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

92!

91..?

Vierailija
1836/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, Virve, tekis mieli laueta housuun joka kerta kun oon sun kassalla aaaaaahhhhh niin pantava suu sulla lääh

Vierailija
1837/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri 

Ei keräis kiitosta 

Kyllä minua hivelee kaivatun stondis. 

Vierailija
1838/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh, Virve, tekis mieli laueta housuun joka kerta kun oon sun kassalla aaaaaahhhhh niin pantava suu sulla lääh

Niin? Luulitko tosissaan, että nyt jotenkin järkytymme tästä? :D 

Vierailija
1839/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kun halutaan poikaa sinne ja yritetään sitten ajaa pois kun tulee?

jptkut ketjussa muuten yrittävät selvästi auttaa rakkauden tilanteissa. kun yhteytiedoillakin selkiytyisi.

ja toiset kateelliset trollata.

Vierailija
1840/2260 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

92!

91..?

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi