Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5901)
Käsikopeloa kaivatun kanssa. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että pelästyt ja katoat. Enkä puhu pienestä jännityksestä nyt
En pelästy enkä katoa. Mieti, kuinka kauan.
Järjellä tiedän. Ei se auta.
Jos tiedät, mitä se pelko lopulta on? Hylätyksi tulemisen pelkoa vai mitä?
Sitä varmaankin, mut on hylätty liian pahoissa paikoissa ettei ole enää pelot järjen hallinnassa
Sä osaat silti laittaa ne ajatuksiksi ja kirjoittaa niistä. Se on paljon. Ihan jo se voi avata asioita ja tilanteita niin läpinäkyväksi, että on helpompi olla. Pyri siihen, että on avoin ja hyvin läpinäkyvä yhteys toiseen ihmiseen niin ei haittaa jos pelottaa joskus. Sen kanssa selviää kyllä. -Ei ed
Joskus asiat menee siihen pisteeseen että ei enää pysty luottamaan. Edes itseensä.
Mulle kävi näin hylkäämisten seurauksena.
Sivusta.
Sympatiani sinulle, sääli että sinusta tuli murheellinen ja surullinen nyyhkismies.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet autolla liikkeellä, niin tule hakemaan minut luoksesi.
Olisipa auto tai varaa taksiin. Tai edes tuntisin olinsijasi. Haluan siut kyllä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että pelästyt ja katoat. Enkä puhu pienestä jännityksestä nyt
En pelästy enkä katoa. Mieti, kuinka kauan.
Järjellä tiedän. Ei se auta.
Jos tiedät, mitä se pelko lopulta on? Hylätyksi tulemisen pelkoa vai mitä?
Sitä varmaankin, mut on hylätty liian pahoissa paikoissa ettei ole enää pelot järjen hallinnassa
Sä osaat silti laittaa ne ajatuksiksi ja kirjoittaa niistä. Se on paljon. Ihan jo se voi avata asioita ja tilanteita niin läpinäkyväksi, että on helpompi olla. Pyri siihen, että on avoin ja hyvin läpinäkyvä yhteys toiseen ihmiseen niin ei haittaa jos pelottaa joskus. Sen kanssa selviää kyllä. -Ei ed
Joskus asiat menee siihen pisteeseen että ei enää pysty luottamaan. Edes itseensä.
Mulle kävi näin hylkäämisten seurauksena.
Sivusta.
Sympatiani sinulle, sääli että sinusta tuli murheellinen ja surullinen nyyhkismies.
Aha. En usko sympatiaasi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä enemmän kaunista hymyäsi.
Tässähän sitä 😁 ole hyvä!
Kävin suuren kaupan avajaisissa lähiseudulla.
Mä olen varma, et laitoit eilen illlalla minulle sen härskin ehdotuksen, se oli niin sinun tyylinen. Laita se Wa, niin toteutetaan.
Pakenet minulta joka päivä. Ehkä niin on hyvä sinulle. Hyvää yötä.
En todellakaan ole niin hullu että laittaisin wa, sovellus jota monet käyttää vaikka töissä läppärillä .. enkä ollut minä.
"Sympatiani sinulle, sääli että sinusta tuli murheellinen ja surullinen nyyhkismies."
liikaa juomaa kun on tekee noitä ongelmia itselleen.
Eri paikassa sijainti ei ole pakoa. Tai sitten sinäkin pakenet kun et ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
En mene K+ tänään.
E
Ok, olen väsähtänyt itsekin, jo kolme 5 tunnin uniannosta peräkkäin, ei tee hyvää, pidettävä hyvää huolta ainoasta elimistöstäin, aion elää vanhaksi vastuksista huolimatta.
Voi toki olla, että höpöttelet muuten vaan asioistasi, mutta en voi täysin sulkea sitäkään vaihtoehtoa, että haet reaktiota ja yrität saada minua mustasukkaiseksi. Se on vähän halpamaista peliä, vaikka toisaalta kyllä voin ymmärtää tarpeen sen taustalla olosuhteet huomioiden.
(Liittyen irl käytyyn keskusteluun.)
Vastaisuudessa reagoin vain kunnon tunnisteisiin. Muuten olen hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K sä tiedät että mä en voi.
En minäkään… en edes tiedä susta juuri mitään kuin jotain pinnallisia asioita. Helpommalla päästään molemmat kun vain unohdetaan koko juttu ja etsitään jotkut muut. Ai niin, sullahan on jo 💔 T. K
Meidän pitäisi puhua. Kunnolla. Muusta kuin pinnallisista asioista. Olen hänen kanssaan pinnallisista syistä, mutta pinnan alla on paljon kuormaa ja tämä ei tule kestämään kuin sen, mikä on välttämätöntä. Jaamme asunnon ja vanhemmuuden, emme romanttista rakkautta. Sydämeni on muualla ja vapaa. Sivusta K:n kaipaaja.
Vierailija kirjoitti:
Eri paikassa sijainti ei ole pakoa. Tai sitten sinäkin pakenet kun et ole täällä.
Mietipä tarkemmin.
Tätäkö mies fantasioit tekeväsi huvittaville reppana naisille? Tuleekos sinusta oikeiden naisten silmissä alfa?