Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (3384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarvitset siihen että voisimme puhua avoimesti? Mä tarvin vain toisen ympäristön, aikaa ja lasin viiniä
Reseptisi toimii minuunkin.
Oletan että nyt ei ole hyvä aika sinulle. Kysy kun olet valmis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun intiaaninimi ois ?
Foot Large Akira — Akira on Japanin kielinen unisex-nimi, mikä tarkoittaa "kirkasta", "selkeää" yms. . Foot on klaanini, large on koulutus-taustani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun intiaaninimi ois ?
löysä käärme
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarvitset siihen että voisimme puhua avoimesti? Mä tarvin vain toisen ympäristön, aikaa ja lasin viiniä
Tuo ois hyvä. Lisäksi tarvisin varmuuden että haluaisit oikeasti kuulla mitä tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että lyhyillä miehillä on usein kiinnostavampi persoona. Mistä sekin sitten johtuu.
Samaa mieltä. Lyhyemmät joutuu kehittämään valloittavan persoonan, koska pelkkä patsasteleminen ei riitä naisten saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ois hyvä. Lisäksi tarvisin varmuuden että haluaisit oikeasti kuulla mitä tunnen.
Ymmärrän, mutta sitä on mahdoton viestiä ilman sanoja. Voisit hyvin kysyä minut viinille ja siellä kysyä "haluatko kuulla suoraan mitä tunnen"? Ei se kysymyksenä yllättävä olisi.
Vastaisin "haluan, mutta sitten tilataan koko pullo"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, mutta sitä on mahdoton viestiä ilman sanoja. Voisit hyvin kysyä minut viinille ja siellä kysyä "haluatko kuulla suoraan mitä tunnen"? Ei se kysymyksenä yllättävä olisi.
Nii. En koe sitä sopivana. Vielä
Vierailija kirjoitti:
No en kai mä sentään noin raskas ole vaikka oonko raskas.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko kaikesta? Kuten siitä miten osoittaisin tunteeni, jos olisit osoittamisetäisyydellä.
Jos hän olisi osoittamisetäisyydellä, jututtaisin ja olisin melko varma, että kummastakin näkisi ilman erityistä osoittamista yhtä sun toista. 😍
Naisetko täällä keskenään viestii?
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin, ottakaa lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii. En koe sitä sopivana. Vielä
Toivon että joku päivä koet.
Vierailija kirjoitti:
Naisetko täällä keskenään viestii?
Samaa mietin tai oikeastaan miten sekaisin ja syvälle voi upota harhoihin.
Toisaalta helpottavaa, vaikka teksti oli samankaltaista. En todellkaan toivo löytäväni häntä tältä palstalta, tai jos löydän niin vien heti pois, turvaan.