Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on tajuta, että kukaan ei anna anteeksi. Ja ihmiset, jotka eivät osaa hävetä, jatkavat elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sitten ihmetellään miksi toinen kärsii.
Oletko pyytänyt anteeksi?
En ole mielentilassa, jossa kykenisin pyytämään anteeksi. Syön itseni hengiltä mieluummin.
Miten sitten ajattelit, että joku antaa anteeksi? Tai tiedät, ettei anna anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä pelkkää pakenemista. Pitäisi olla aina 5 askelta edellä.
Tapa tuokin ilmaista, että ei kiinnosta. Jos on nälkä, silloin etsii ruokaa syödäkseen.
Ei ole aina niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä kulta, kun sä oot niin ihana.
En minäkään kestä! Olit niin ihana kun tulit käymään siellä… OMG!
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko että kaivataan vain yhtenä päivänä viikosta?
Loistoidea! Oisko vielä niin, että klo 17.15-19.33?
Ei tehdä mitään
harkitsematonta,
äkillistä
tai epäkunnioittavaa.
Rauhallisesti ja
vakaasti.
Kiitos,
hyvää iltaa. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut kii.
Jos pitää perässä juosta, ei halua tulla tavoitetuksi. Nautit vain juoksuttamisesta ja menet piiloon puun taakse, kunnes taas käyt näyttäytymässä ja yrität taas juoksuttaa.
No ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä pelkkää pakenemista. Pitäisi olla aina 5 askelta edellä.
Tapa tuokin ilmaista, että ei kiinnosta. Jos on nälkä, silloin etsii ruokaa syödäkseen.
Ei ole aina niin yksinkertaista.
Oot sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tavoittelet elämässäsi?
Rakkaudellista parisuhdetta ja perhettä. Kaikki muu on loppujen lopuksi turhaa.
Vau.
Ensimmäinen fiksu viesti ikävä palstalla vuosiin.
Mun mielestä just päinvastoin, ei noi riitä, vaikka ovatkin monelle tärkeitä juttuja. Pitää olla jotain vielä suurempaa. Nimittäin puolisot kuolevat tai jättävät, joskus lapsetkin lähtevät maailmasta ennen vanhempiaan. Omakin elämä voi keneltä vaan päättyä ennen oletuksia. Mihinkäs sitten turvaat? Sitä paitsi osa ihmisistä elää ilman parisuhdetta aivan todella onnellista, merkityksellistä, täyttä ja hyvää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on tajuta, että kukaan ei anna anteeksi. Ja ihmiset, jotka eivät osaa hävetä, jatkavat elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sitten ihmetellään miksi toinen kärsii.
En ole mielentilassa, jossa kykenisin pyytämään anteeksi. Syön itseni hengiltä mieluummin.
Miten sitten ajattelit, että joku antaa anteeksi? Tai tiedät, ettei anna anteeksi?
Yritätkö vakioselostaja ikään kuin saada tämän negatiivisen vuosia palstalla asuneen hahmon niin sanotusti nalkkiin?
Mut joo, mut karkotettiin käytännössä.
Olit viimeksi puolustuskannalla ja sun liekki oli sammunut. Vaikka kuinka rakastan sinua niin saat jatkaa etsimistä. Et sinä parisuhdetta halua, vaikka sitä muka tarvitset.
Kukaan nainen ei tule kelpaamaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman naista, joka rakastaa takaisin eli antaa traumani anteeksi — millään valtakunnan anteeksipyynnöillä ei ole väliä. Kun en ole itseäni rakastavaa trumpilaista hulluuden laatua tai siitä taantuneempaa itseriittoisuutta, niin minulle rakkaudessa on kyse kahdesta sielusta yhdessä nielussa.
Olet vahvin ja suoraselkäisin
koskaan tuntemani. Mukana miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sulle vain leikkiä.
Ei kyllä olit totisinta totta.
Jos olisin, ei viestiteltäisi täällä.
Ette te viestittelekään. Sinä vain harhoissasi tuntemattoman kanssa. Ole hyvä! Sivusta
Bänis kaivetu öömöin ätimaa
T niheltä
Vierailija kirjoitti:
Apina-asennossa ei oo mitään vikaa. Sivumuistutus
Vierailija kirjoitti:
😗😗L
-J
Höpsistä. Asenteen tarkistamisesta se on kuulkaas jokaisen lähdettävä eteenpäin.