Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa, pysty, uskalla. Anteeksi.
Kiitos kun annoit toivoa monta kuukautta ennen tätä äkkipysähdystä.
Ette tunne toisianne 🤦 🤦
Ei tarvikaan. Jos asia satuttaa niin saa sen tänne kertoa.
Mutta ei saa hyökätä toisen kimppuun, kuten hän teki. Eikä tämä muutenkaan ole mikään tilitysketju.
Kyllä tämä viestien perusteella näyttäisi olevan tilitysketju.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiiän että sä et tykkää musta. Olen tyypillinen suomalainen mies — en puhu enkä pussaa. Suu on luotu syömistä varten.
Ai. Mä luulin et juomista varten.
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran osaisit, pystyisit, uskaltaisit? Suunta kiinnostaa enemmän kuin vauhti
Osaisin, pystyisin, uskaltaisin, mutta ei ole mitään syytä tehdä niin. Eikä kenelläkään ole edes mitään syytä olettaa sellaista. En lupaile katteettomia, tässä tapauksessa en ole luvannut yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta ja sitten olen valmis laittamaan eropaperit menemään. Siihen asti joudut odottamaan.
Ei kiinnosta, sori
Vierailija kirjoitti:
Mitä tavoittelet elämässäsi?
En oikeastaan mitään. Olen liiian masentunut ja surullinen kyetäkseni toimimaan. Ja yksinäinen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran osaisit, pystyisit, uskaltaisit? Suunta kiinnostaa enemmän kuin vauhti
Osaisin, pystyisin, uskaltaisin, mutta ei ole mitään syytä tehdä niin. Eikä kenelläkään ole edes mitään syytä olettaa sellaista. En lupaile katteettomia, tässä tapauksessa en ole luvannut yhtikäs mitään.
OMG tulta ja tappuraa sieltä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudellista parisuhdetta ja perhettä. Kaikki muu on loppujen lopuksi turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiiän että sä et tykkää musta. Olen tyypillinen suomalainen mies — en puhu enkä pussaa. Suu on luotu syömistä varten.
Kyllä mä ainakin tykkään aika paljon yhdestä mieskaivatusta, vaikkei hän ole pukahtanut sanaakaan vielä. Ollaan vaan vilkuiltu toisiamme.
Kannattaa ehkä jättää vilkuilemaan keskenään ja jatkaa matkaa. :) sivusta
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähdään taas ***** Johanna 😚
Huomiseen **** Tapio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG tulta ja tappuraa sieltä 🤣
No joo, ottaa vähän pannuun turhat vihjailut, vaikerrukset ja syyttelyt. Harhaisuus myös. Kyllä ihmisten olis hyvä omata myös hippunen realismia ja itsereflektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudellista parisuhdetta ja perhettä. Kaikki muu on loppujen lopuksi turhaa.
Tää on oikein. Ja jostain syystä vaikeaakin vaikkei sen kuvittelisi olevan. Kaikki muu tulee niin helposti paitsi tuo. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmiskelyttäs.
Ketjusta ei lemmiskelyseuraa saa.
Saa, jos oikein kovasti yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei kannata huudella, jos haluaa että tavoitteet toteutuu. Muutenkin kannattaa valikoida, kenelle huutelee...
Tykkään siitä sinisestä addun pikeestä, joka sulla oli. Miten muuten ranskalainen tarjoaa kahvin? 😉
Vierailija kirjoitti:
Aitoa ja autenttista elämää. "You do you"-ajattelu. Vielä ei ole resonoinut naisessa vastaava sillä tavalla, että olisi tehnyt aloitteen minua kohtaan. Elämme patriarkaatin valheiden viimeistä näytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei kannata huudella, jos haluaa että tavoitteet toteutuu. Muutenkin kannattaa valikoida, kenelle huutelee...
Team Tonya Harding?
+klassisia hitti sydämiä kauniille.