Kauneudenhoitoni maksaa 4 euroa
Löytyi marketista kasvonaamio. Hinta 1 euro ja kuorintasukat 3 euroa. T.valis
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä rahaa. Olisit senkin pistänyt eutanasiatilille.
Tykkään elää kiusallanikin.ap
Kävitkö peruskoulun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat kauniita ihan omana itsenään.
Pelkkä puhtaus, ei pakkelointia, on näteintä.
Ei tarvitse olla tikkurilan värikartta.
Valiksella on Tikkurilan punainen pää.
Ei ole. Mulla on melkein mustaksi värjätyt hiukset.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorintasukat toimii hyvin, lähti kovettumat kuoriutumaan. Täytyykin ostaa uusi paketti kunhan muistan.
Miksi et käy jalkahoitajalla, ei maksa kuin 70 €.
Mä kävin, kun sain käynnin lahjaksi. Ihan turha reissu, ei mun jalat siitä miksikään muuttuneet.
-eri
Joo, olen käynyt peruskoulun, kun joku kysyi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kauneuden?
No, en suostu pitämään itseäni rumana. Ihan tavallisen näköinen olen.ap
Älä sitten kehuskele kauneudella, jos olet tavis.
En kehuskele. ap
Turhaa rahan kulutusta. Ei ne ketään kaunista. Rikkaiden höpötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa rahan kulutusta. Ei ne ketään kaunista. Rikkaiden höpötyksiä.
Saahan sitä köyhäkin joskus nauttia.ap
No ei kait siinä kertahoidoksi tuo on ihan kiva, mutta koko kauneudenhoitoon varmasti menee enemmän kuin 4e kuussa tai vuodessa kuitenkin. Itsellä menee vuodesaa ripsari ja kajali yht 35e, valokynä 25e, kosteusvoide vartalolle 12e ja kasvoille 25, tehohoitokapseleitä 100e vuoden tarve, silmänympärysvoide 50e, seerumi 50e, suihkusaippuaa kympillä, dödöä ehkä satasella ja sitten shampoo ja hoitoaine ehkä yhteensä 100e ja kampaajakäynnit 1200e. Ja sitten noita naamioita varmaan 50 eurolla vuodessa.
Yhteensä 1750e. Olen 40v nainen ja arjessa pääosin en käytä meikkiä lainkaan, hajuvesiä tai muuta. Mutta ihon kosteutukseen menee tässä iässä väkisinkin.
Mulla maksaa vähän enemmän mutta hyvä jos joku pääsee vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kait siinä kertahoidoksi tuo on ihan kiva, mutta koko kauneudenhoitoon varmasti menee enemmän kuin 4e kuussa tai vuodessa kuitenkin. Itsellä menee vuodesaa ripsari ja kajali yht 35e, valokynä 25e, kosteusvoide vartalolle 12e ja kasvoille 25, tehohoitokapseleitä 100e vuoden tarve, silmänympärysvoide 50e, seerumi 50e, suihkusaippuaa kympillä, dödöä ehkä satasella ja sitten shampoo ja hoitoaine ehkä yhteensä 100e ja kampaajakäynnit 1200e. Ja sitten noita naamioita varmaan 50 eurolla vuodessa.
Yhteensä 1750e. Olen 40v nainen ja arjessa pääosin en käytä meikkiä lainkaan, hajuvesiä tai muuta. Mutta ihon kosteutukseen menee tässä iässä väkisinkin.
Meneehän sitä. Kampaamossa käynnit maksaa 160 euroa vuodessa, sitten joku perusrasva ehkä n 5 euroa, joku deodorantti plus hajuvesi ja sitten juuri tällaiset kuorinnat plus joskus joku jalkakylpy, shampoo ja saippua.ap
Vierailija kirjoitti:
Joo. Nämä oli ale laarissa. On mulla tuollainen Erisan perusvoide, mutta se on kyllä huonoa. Aina otsa hilseilee, vaikka sitä kuinka laittaa. Ei oikein imeydy. ap
Varmasti hilseilee Erisanilla. En tiedä mihin se edes on tarkoitettu kun se ei sovi kenenkään iholle. Apteekista löytyy apu hilsevälle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Nämä oli ale laarissa. On mulla tuollainen Erisan perusvoide, mutta se on kyllä huonoa. Aina otsa hilseilee, vaikka sitä kuinka laittaa. Ei oikein imeydy. ap
Varmasti hilseilee Erisanilla. En tiedä mihin se edes on tarkoitettu kun se ei sovi kenenkään iholle. Apteekista löytyy apu hilsevälle iholle.
Kyllä. Se vichy olisi varmaan hyvää. Sain joskus pienen näyteputkilon apteekista. Se imeytyi hyvin. Pidän sitä vain kalliina.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä Erisanin voidetta käytät? Minulla on käytössä Erisanin täyteläinen kosteusvoide (vaaleanvihreää väriä tuubissa). Se on aivan huippuhyvä, imeytyy myös nopeasti ja hyvin. Mutta se kosteuttava perusvoide (sinivihreä) on liian rasvaista eikä imeydy kunnolla, iho jää rasvaiseksi. Käytän tuota kosteusvoidetta sekä kasvoille että kropalle, sillä poistan myös kaikki meikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kauneuden?
No, en suostu pitämään itseäni rumana. Ihan tavallisen näköinen olen.ap
Älä sitten kehuskele kauneudella, jos olet tavis.
No nyt on kyllä tosi väsynyttä juttua. Miten terve pitää olla, että saa puhua terveydenhoidosta?
Miksi alapeukku, meillä ei oikeasti maksa mitään, oletko kade?