IL Uusi Miss Suomi Veera Grönlund on panseksuaal
Kommentit (165)
Minä olen panotonseksuaali. Omasta tahdosta.
Minusta on ihan ok, että hän voi ihastua ihmiseen, eikä hänen suuntautumiseensa, mutta hänen esimerkkinsä panseksuaalisuudestaan kyllä hieman ihmetytti: "– Kuulun seksuaalivähemmistöön. Ihastun ihmiseen, jääkiekkoilijasta astronauttiin, Grönlund kuvailee lehden haastattelussa." Mitä ihmeen tekemistä ammateilla on panseksuaalisuuden kanssa? Sitä paitsi hänen rajauksensa ammateista oli melko ahdas. Vähän sama kuin sanoisi, että voisin ihastua huippukirurgista presidenttiin.
Ehkä seuraava missi ylittää aiemmat shokeeraukset ja kertöo mieltyneensä orgioihin jossa vedetään sellaiset bakkanaalit, että sen jälkeen paikat ovat niin hellinö, että ontuu kaksi viikkoa, mutta niihin kesteihin ei ole asiaa kuin albiinoilla kauhakuormaajan kuljettajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytteli on kyllä lopulta ihan hetero, mutta jostain syystä on pitänyt ottaa tuollainen liimattu identiteetti päälle.
Jos ihmettelette miksi tämä sinänsä turha tieto pitää kertoa, niin siitä syystä, että näillä nykynuorilla on niin huono itsetunto, että he eivät tule toimeen ellei heillä ole tällaisia päälle liimattuja identiteettejä. Heillä ei kerta kaikkiaan ole mitään ilman noita. On ihanaa kuulua johonkin mielikuvitusvähemmistöön, vaikka itse asiassa se ei tuo elämään mitään lisää. Tähän vielä ripaus uhriasennetta (eli avuttomuutta) niin siinä sitä ollaan.
Sinä tietenkin tiedät toisten, tuntemattomien ihmisten seksuaalisen suuntautumisen paremmin kuin he itse. Olet sillä tavalla erityinen.
Me kaikki olemme erityisiä. Kai tämän allekirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo IS:n mekkokuvat (missä Vera syöttää jotain kiliä jne) tuoreita? Grönlund näyttää PALJON nuoremmalta (menisi parikymppisestä) noissa kuvissa vaaleassa mekossaan, kuin missifinaalin kuvissa. Jos kaikki tuoreita kuvia, niin ei ainakaan kannata samaa meikkaajaa käyttää Miss Universum-skaboissa kuin Suomen missikisoissa. Valtava ero ja hyvä osoitus kuinka tärkeää taitava meikkaus on.
Suomen missikisoissa on aina ollut sellainen vanhentava tätimeikki, joka ei pue yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä vieläkään tajua mitä eroa bi-seksuaalilla ja pan-seksuaalilla oikeasti on?
Bisselle ei käy trans, vaan haluaa naisensa tai miehensä ihan alkuperäisenä?
Incel on "ei ole pan" -seksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuu luonteeseen, eli vähän niin kuin itse kukin, mutta rakkaus ei katso sukupuolta eli bi, mutta onpa nyt keksitty taas hieno uusi käsite.
Rakastuuko kiltti miehen luonteeseen?!
Mies ei kysele tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytteli on kyllä lopulta ihan hetero, mutta jostain syystä on pitänyt ottaa tuollainen liimattu identiteetti päälle.
Jos ihmettelette miksi tämä sinänsä turha tieto pitää kertoa, niin siitä syystä, että näillä nykynuorilla on niin huono itsetunto, että he eivät tule toimeen ellei heillä ole tällaisia päälle liimattuja identiteettejä. Heillä ei kerta kaikkiaan ole mitään ilman noita. On ihanaa kuulua johonkin mielikuvitusvähemmistöön, vaikka itse asiassa se ei tuo elämään mitään lisää. Tähän vielä ripaus uhriasennetta (eli avuttomuutta) niin siinä sitä ollaan.
Sinä tietenkin tiedät toisten, tuntemattomien ihmisten seksuaalisen suuntautumisen paremmin kuin he itse. Olet sillä tavalla erityinen.
Ei, suurin osa meistä ei ole sillä tavalla erityisiä, että kuviteltais tietävämme toisten ihmisten puolesta heidän seksuaalisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Saatiinkin jonkinasteinen sekasikiö missiksi. Näkeehän sen jo naamasta.
Mikä helvetin sekasikiö? Ihan normaali nainen.
Vierailija kirjoitti:
Näille omituisseksuaaleille pitäisi järjestää ihan omat kisat.
Eivätkö missit aina toivo maailmanrauhaa. Sopii siis hyvin. Olihan Jeesuskin panseksuaali ja sellaiseksi Jumala Raamatun mukaan ihmisen loi.
Vierailija kirjoitti:
Incel on "ei ole pan" -seksuaali.
Ei niin, vaan palstan sallittu vihapuheen ja nettikiusaamisen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat erityisiä, mutta jotkut ovat erityisempiä kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat erityisiä, mutta jotkut ovat erityisempiä kuin toiset.
Koskaan ei tosiaan voi olla liian erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan ok, että hän voi ihastua ihmiseen, eikä hänen suuntautumiseensa, mutta hänen esimerkkinsä panseksuaalisuudestaan kyllä hieman ihmetytti: "– Kuulun seksuaalivähemmistöön. Ihastun ihmiseen, jääkiekkoilijasta astronauttiin, Grönlund kuvailee lehden haastattelussa." Mitä ihmeen tekemistä ammateilla on panseksuaalisuuden kanssa? Sitä paitsi hänen rajauksensa ammateista oli melko ahdas. Vähän sama kuin sanoisi, että voisin ihastua huippukirurgista presidenttiin.
Itseänikin hieman huvitti tuo missukkan esimerkki. Tuli aika stereotyyppiset missifibat tuosta kommentista :D
Ensi vuonna voittaa vähän päivettyneempi 43 vuotias neljä lasta maailmaan tuottanut forssalaismies joka identifioituu naiseksi ja on siis tätä nykyä lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiinkin jonkinasteinen sekasikiö missiksi. Näkeehän sen jo naamasta.
Mikä helvetin sekasikiö? Ihan normaali nainen.
Ja kaikesta Grönlund huolimatta on hyvin kaunis ja jää mieleen. Pidän itsekin sitä Hannusaarta tavallaan vielä kauniimpana, mutta ei hänen kasvojaan edes muista seuraavana päivänä. On jotenkin niin stereotyyppisen missin ja edustusblondin näköinen.
Seksuaalimielisairaita riittää nykyään.
On se kumma, kun nuo sukupuolisesti epänormaalit huutaa suureen ääneen olevansa jotain muuta, kuin on normi ihminen (hetero).
Milloin hetero huutelee kaikkialla olevansa hetero. Mutta nuo poikkeavat ihmiset.
Homotkin huutaa kaikkialla olevansa homo, ikään kuin se olisi jotain erityistä, hienoa.
No kunhan miehiä myös panee, niin on tarpeeksi missi.