Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL Uusi Miss Suomi Veera Grönlund on panseksuaal

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että tulee lisää puhuttavaa, muustakin kuin iästä.

Vierailija
22/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille omituisseksuaaleille pitäisi järjestää ihan omat kisat.

Heh, mitä väliä missin seksuaalisella suuntautumisella on? Pitäis olla joku miss hetero Suomi -kilpailu vai? 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi ilmoittaa että hän haluaa panna  ja paneekin  ihan kaikkia...vai ?

Vierailija
24/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mitäs sillä tiedolla teen?

Vierailija
25/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v. Panseksuaali.  Nyt nappiin meni tämä valinta....

Perustele.

Läppä.

Vierailija
26/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen beersexual eli kaljaseksualisti

Ketä se on?!

Opettele kirjoittamaan oikein!

Oikeinhan tuo on kirjoitettu. "Ketä" on Lounais-Suomen murretta. 

Se on väärää suomen kieltä. Kertoo aika paljon turkulaisista, jos he tunkevat omituiseen murteeseensa täysin väärää tarkoittavia sanoja.

Vierailija
27/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on selvä mies! Eli oikeasti transu😵‍💫

Vierailija
28/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole ollut vuosiin tekemisissä biologisen isäni kanssa"

Kuin en ole yllättynyt. Daddy-issues..

Vierailija
29/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille omituisseksuaaleille pitäisi järjestää ihan omat kisat.

Heh, mitä väliä missin seksuaalisella suuntautumisella on? Pitäis olla joku miss hetero Suomi -kilpailu vai? 😂 

Kyllä pitäisi. Se olisi virkistävä poikkeus wokettamisen sijaan.

Vierailija
30/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missi ilmoittaa että hän haluaa panna  ja paneekin  ihan kaikkia...vai ?

Paitsi on yksi poikkeus: kiltti mies.

Vierailija
31/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mitäs sillä tiedolla teen?

Mummot nyt päivittelee ja missiä ihailevat pikkutytöt moiskaavat kun "se Veerakin on semmonen panseksuaali!"

Vierailija
32/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen beersexual eli kaljaseksualisti

Ketä se on?!

Opettele kirjoittamaan oikein!

Oikeinhan tuo on kirjoitettu. "Ketä" on Lounais-Suomen murretta. 

Ei ole, vaan se on puhdas kielioppivirhe.

- Lounaissuomalainen

Vierailija
33/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olisi somali n e e ke ri  ollut kisoissa olisi hän voittanut heti ettei ketään voisii kutsua raziztiksi!

Kyllä nykyinen missi vielä vaihdetaan somalimissiksi, anteeksipyyntöjen kera. 

Vierailija
34/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli on kyllä lopulta ihan hetero, mutta jostain syystä on pitänyt ottaa tuollainen liimattu identiteetti päälle.

Jos ihmettelette miksi tämä sinänsä turha tieto pitää kertoa, niin siitä syystä, että näillä nykynuorilla on niin huono itsetunto, että he eivät tule toimeen ellei heillä ole tällaisia päälle liimattuja identiteettejä. Heillä ei kerta kaikkiaan ole mitään ilman noita. On ihanaa kuulua johonkin mielikuvitusvähemmistöön, vaikka itse asiassa se ei tuo elämään mitään lisää. Tähän vielä ripaus uhriasennetta (eli avuttomuutta) niin siinä sitä ollaan.

Vierailija
35/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli se on bi-seksuaali. 

Tuo pan on niin naurettava nimitys :D

Sitä paitsi suurin osa näistä paneista ja bieistä ole ikinä edes ihastunut tai ollut samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. 

Vierailija
36/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis bi. Tuo pan ei tarkoita yhtään mitään, koska sukupuolia on se tasan kaksi.

Ja johtuu siis tuosta traumataustasta. Tämän kun ottaa vielä identiteettikysymyksenä niin siinä on tyyppi, joka ei pysty minkäänlaisiin parisuhteisiin kenenkään kanssa.

Eihän nyt hyvänen aika seksuaalinen suuntautuminen johdu traumataustasta. Miten ihmeessä tuo traumatausta sellaista aiheuttaisi, että voi tuntea vetoa ihmisiä kohtaan sukupuolesta riippumatta? 

Vierailija
37/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo IS:n mekkokuvat (missä Vera syöttää jotain kiliä jne) tuoreita? Grönlund näyttää PALJON nuoremmalta (menisi parikymppisestä) noissa kuvissa vaaleassa mekossaan, kuin missifinaalin kuvissa. Jos kaikki tuoreita kuvia, niin ei ainakaan kannata samaa meikkaajaa käyttää Miss Universum-skaboissa kuin Suomen missikisoissa. Valtava ero ja hyvä osoitus kuinka tärkeää taitava meikkaus on.

Vierailija
38/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo olisi vaan voinut sanoa, että olen hetero ja tykkään erityisesti jääkiekkoilijoista?

Ei mulla muuta.

Vierailija
39/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pian hän on transseksualisti ja sitten therian seksualisti eli samastuu eläimiiin ja pedon aikana pedon merkki muuttaa hänet islam-seksualistiksi eli samastuu allahiiin ja seksiorjaksi muslimille

Minulla ei ole koskaan aiheutunut juuri minkäänlaista tunnereaktioita siitä, mitä vieraat, aikuiset ihmiset tekevät yhteisymmärryksessä omassa makuuhuoneesssaan, joten on vaikea päästä kiinni tähän järkytyksen tunteeseen, jota ilmeisesti koet. Pystisitkö mitenkään kuvailemaan tuntemuksiasi, kun luit aloituksen? 

Vierailija
40/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytteli on kyllä lopulta ihan hetero, mutta jostain syystä on pitänyt ottaa tuollainen liimattu identiteetti päälle.

Jos ihmettelette miksi tämä sinänsä turha tieto pitää kertoa, niin siitä syystä, että näillä nykynuorilla on niin huono itsetunto, että he eivät tule toimeen ellei heillä ole tällaisia päälle liimattuja identiteettejä. Heillä ei kerta kaikkiaan ole mitään ilman noita. On ihanaa kuulua johonkin mielikuvitusvähemmistöön, vaikka itse asiassa se ei tuo elämään mitään lisää. Tähän vielä ripaus uhriasennetta (eli avuttomuutta) niin siinä sitä ollaan.

Sinä tietenkin tiedät toisten, tuntemattomien ihmisten seksuaalisen suuntautumisen paremmin kuin he itse. Olet sillä tavalla erityinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi