Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.10

29.05.2007 |

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.10

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin avata uuden pinon kun en viitsinyt kirjoitella vanhaan, kun tuo rvasaarinen lupasi uuuden aloittaa.

pahoitteluni kaskas. Toivotaan että uusi tärppi tulee pian...

Olipas nihkeä yö. Nukuin varmaan muutaman tunnin ja tyttö kävi kolmen aikaan meidän huoneessa pää märkänä. Ei muuta kuin vaatetta pois.

Joku kysyi (anteeeksi en muista nimimerkkiä) ajatuksia jaksamisesta useamman kanssa. Mä en jotenkaan osaa ajatella valvomisia tms. kun meillä tuo esikko nukkui yöt läpeensä jo vauvana. Heräilyt ja muut vaivat alkoivat vasta 8 kk:n iässä. Oli todella helppo vauva. Enemmän ajattelen jaksamista tuon uhmakkaan kanssa, kun/jos vauva tulee taloon.

Meillä on miehen kanssa harjoiteltu vauvan tekemistä oikein urakalla. Taitaa kesä ja hormoonit hyrrätä. Harmi ettei vielä ole yritystä, varmaan tärppäis aikasta nopeesti tällä pupuilulla. Täytyy toivoa, että syyskuun alussa vielä on lämmintä ja hormoonit yhtä terässä :)

Pupujussittarella jännät päivät menossa. Milloin odotat tätiä saapuvaksi?

UUSILLE TERVETULOA! Reippaasti vain pinoutumaan...

Vierailija
2/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että kiireessäni jäi nuo uudet immeiset pois listalta. Eli jos haluat rvasaarinen tehdä listan päivityksen tähän väliin..vai voiko se olla välissä? Anteeksi taaas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä taas vierähtänyt etten ole täällä vieraillut. Silmäilin tossa pikaisesti mitä juttua on ollut edellisessä pinossa.

Puhetta oli ainakin miten jaksaa useamman kanssa. Mulla on kyllä käynyt mielessä tämäkin asia, varsinkin silloin kun lapsi on sairaana :(. Ja päin vastoin kuin Eliadorilla, meillä alettiin nukkumaan vasta puolen vuoden ikäisenä. Ja nyt 10kk ikäisenä nukkuu 11h heräämättä.. luksusta! Mutta lapset on niin ihania, että ei tämä mun kokemus vauvakuumetta laannuta.

Kylli78: mulle raskausaika oli todella upea kokemus. Nautin kyllä joka hetkestä ja tunsin oloni seksikkääksi (punastelee). Vaivoja ei juurikaan ollut ja maha ei todellakaan ollut tiellä. Mutta jokaisellahan se kokemus on erilainen ja myös mulla saattaa olla seuraava raskaus toisenlainen.

Mitäs muuten Suanille kuuluu? Onko oireita suuntaan tai toiseen?

Täällä jotain oireilua löytyy, mutta kuten caarina kirjoitteli taitaa mullakin olla hormoonit jotenkin herkistynyt. Ihmetyttää vaan että miksi nää menkkamaiset kivut kestää näin kauan (nyt jo viikon). Ei ole kyllä kiva jos joka kerta (oletetun) ovulaation jälkeen oon kipee tädin tuloon asti :(. Raskausoireeksi en tätä usko, kun muita oireita ei oikeastaan ole. Ekassa raskaudessa kuitenkin niin selkeet oireet. Tietenkin toivonkipinä elää, mutta....

Niin ja uusille tervetuloa ja Kaskasille pahoittelut täältäkin.

Minni-äinen kp27/?

Vierailija
4/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hirvittää ajatus vauvan yrittämisestä. Tarkoituksena aloittaa siis syksyllä. Mies puhkesi itkemään onnesta, kun taivuin hänen toiveeseensa. Haluan toki lasta itsekin, mutta ensimmäisen kanssa oli todella rankkaa. Nyt siis itselläni innostunut, mutta myös vähän pelästynyt olo. Mies hymyilee soikena ja haluaisi kertoa kaikille, että me aletaan yrittämään:D Pakko vähän toppuutella, kun se ei aina suju niin kuin on toiveissa, siitäkin on kokemusta.

Ensimmäistä yhteistä lähdemme yrittämään 09/07 minulla on jo yksi poika 12/03

Itse olen 28 ja tuleva isä 32

Mahtuuko joukkoon tummaan vai kummaan:)

Vierailija
5/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa hepuna joukkoon kummaan tummaan. Ihana saada mukaan taas myöhäisempi aloittelija. Siis meilläkin yritys alkaa syyskuussa. Meillä tilanne toinen, mä vonguin ja mies jarrutteli. Oliko sulla vaikea raskaus/vauva-aika/uhma vai mikä esikoisen kanssa?

Vierailija
6/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me avomiehen kanssa ollaan puhuttu lapsesta jo pitkään ja aloitettiinkin jo yrittäminen. Raskaustesti näyttikin pari kuukautta sitten plussaa, mutta kaikki ei sitten mennytkään ihan niin kuin oltaisiin toivottu :( Nytten olemme jo yrittämässä toista ja toivottavasti paremmalla onnella. Itselläni on vuosia kertynyt 22 vuotta ja tulevalla isällä 29 vuotta.

Vierailija
7/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta toivuin jälkeenpäin ajatellen vasta kuukausien päästä. Oma huono kuntoisuus vielä kotonakin sai minut tuntemaan itseäni surkeaksi äidiksi, joka vain itki. Esikoinen oli myös huono nukkuja, vaikka muuten olikin mielettömän aurinkoinen, suloinen ja rakas lapsi tietenkin. Ensimmäinen vuosi lapsen kanssa oli niin rankka, että luulen sen olleen yksi syy, miksi silloisen mieheni kanssa ero tuli. Mies on kuitenkin aktiivisesti mukana esikoisen elämässä!

Olen luonteeltani sisukas ja siksi sinnittelin vain yksin lapsen kanssa (mies teki 3-vuorotyötä), vaikka voimat oli ihan loppu. Nytkin tulee melkein itku kun muistelen tuota aikaa.

Nykyisen mieheni kanssa olen keskustellut tästä asiasta paljonkin. Olen pyytänyt häntä pitämään meidän suhdettamme silmällä, jos itse en jaksa.

Katsotaan, kun nyt ensin päästään yrityksessä vauhtiin, että mitä tapahtuu! Meillä taitaa olla sama " aloitus- kuukausi" eli 9/07?

Vierailija
8/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää menee nyt oikeelle henkilölle...Mulla on noi nimimerkit vähän hakusessa. ;) Hormonien herkistymisestä siis...: Mulla kans kestää tooosi kauan nuo oviskivut. Kieltämättä myös täällä käynyt mielessä josko olisinkin jo raskaana, mutta mahdollisuus on kyllä aivan häviävän pieni. Huimausta ja etovaa oloakin on ollut, mutta laittaisin sen kyllä tämän tukahduttavan ilman piikkiin.

Esikoinen heräs; pää märkänä, vaikka oli vähän päällä ja varjossa nukkumassa... Pitää ruveta nukkumaan sisällä päikkäreitä, kun ulkona on noin kuuma. :/ Nyt leikkimään. :)))

Vierailija
9/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostipa inhottavalta tuo teidän vauva-aika. Onneksi nykyään on pelkopoleja joissa voi vaikka jo ennen raskautta käydä keskustelemassa. Oletko harkinnut? Ja kyllähän sitä voi vaikka vaatia sektioon pääsyä, jos oikein pelottaa. Kyllä noista asioista kannattaa miehelle puhua ja paljon. Toivotaan, että pelkosi vaihtuu vielä iloksi...ja homma lähtee tosiaan käyntiin 9/07. Saanko udella syötkö pillereitä siihen asti?

Voi kääk! Kävin äsken apteekissa, ihan muissa asioissa, ja hyvä etten ostanut ovulaatiotestejä. Kyllä voi ihminen mennä sekaisin!! Onneksi pienemmät pakkaukset olivat loppuneet. Olenkohan ihan hölmä jos alkais jo ekassa kierrossa testailee? Taitaa mennä panikoinnin puolelle...Miten sitä saisi itsensä unohtamaan tämän valtavan kuumeilun? Onneksi alkaa loma ja arki rutiinit vaihtuu. Tosin meillä esikko sai alkunsa kesäkuussa. Jostain kumman syystä tämäkin asia pyörii päässä. Miksi!?! Onko täällä muita jotka ihmettelevät omia hupsuja ajatuksiaan?

Vierailija
10/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaita (onhan nyt tiistai...?) kaikille ja kiitos Eliador uudesta pinosta :) Kyllä tämä kesäinen ilma tekee mielen niin iloiseksi. Kaivettiin aamulla vihdoin puutarhakalusteet varastosta ja laitettiin ne etupihalle. Siinä sitten juotiin aamupäiväkaffeet, tosi ihanaa :) Vielä pitäis takapihalla paiskia hommia ja pestä ja öljytä terassi. Noh, onpas viikonlopulle hommia :)

Jos en nyt ihan pieleen muista, niin viime pinossa joku puhui siitä, että odottaa raskausaikaa innolla. Minä olen ihan samanlainen, haluaisin pian sen ison mahan ja ne kaikki vaivat. Vauvamahat vain näyttää niin ihanilta ja mun mielestä raskaana olevat naiset on kauniita, vaikkei monella sellaista oloa välttämättä olekaan. Heh, muistuttakaa mua sitten näistä puheista, kun joskus valitan kuinka joka paikka on kipeä ja olo on kuin norsulla :)

Suan taisi olla pisimmällä jännäämässä, uutisia odotellaan :)

Itse en tosiaan tiedä, milloin tädin pitäisi olla tulossa. Yritän nyt kuitenkin odottaa sitä ihan rauhassa ja olla ostamatta niitä testejä turhaan. Viime yönä oli jotain menkkamaista tunnetta alavatsassa ja selässäkin, joten eiköhän ne sieltä kohta ala.

Taisi olla muillakin hikinen yö, meilläkin sai avata ikkunan illalla kun ei meinannut happi riittää. Harvemmin täällä kyllä nukutaan ikkuna auki, yleensä on kuitenkin niin kylmä. Koirakin nukkui tyytyväisenä, kun sai raitista ilmaa :)

Tervetuloa hepuna ja sj85! Mukavaa saada taas uusia kuumeilijoita mukaan :)

Pupujussitar kp27/?

Vierailija
11/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Aika jännää tämä ajattelu että pitäs alkaa yrittämään vauvaa parin kuukauden päästä. Ei nyt tunnu yhtään siltä. Pitäs kyllä kehittää miehen kanssa jotain kivaa kahdestaan, ollut vähän hiljasta. Laittas pojan yökylään... jos sitä sitten jaksaisi paremmin. Onko muilla samoja ongelmia että ei millään tahdo jaksaa enään millekkään ruveta sen jälkeen kun lapsi/lapset ovat nukkumassa? Itsekkin menen niin aikaisin nukkumaan, että kyllä aamulla huomaa jos on tullut vähänkään valvottua.. että semmosi tänne. toivotaan parasta heille jotka jo yrittävät että täti ei tuliskaan kylään tällä kertaa :)

Vierailija
12/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se synnytys oli milestäni normaali kunnes jälkitarkastuksessa sain kuulla muuta. Eli en pelkää synnytystä (kaikesta huolimatta) vaan sitä kaikkea sen jälkeen. Eikö olekin vähän hullua?!?

Mies on kuitenkin aivan ihana ja ymmärtää mun huoleni ainakin vielä tässä vaiheessa. Sanoo käsittävänsä, että vaikka kaiken pitäisi olla " niin ihanaa ja hienoa" synnytyksen jälkeen, että aina ei kuitenkaan äidistä siltä tunnu.

Yritän nautiskella kesästä ja olla hermoilematta tulevaa liikaa. Kaikki aikanaan:) Ihanaahan se on kun on jotain hienoa odotettavissa syksylle. Eikä tässä vauvan tekemisen " harjoittelu- vaiheessakaan" ole mitään moittimista. Otetaan nyt tekniikka ainakin haltuun:))

Ja kukahan se kirjoitti niistä ovis- testeistä.. .en muista. Mutta olen itsekin niitä hypistellyt jo. Miksi ihmeessä, kun yrittäminen aloitetaan vasta syksyllä???!!! HEH- HEH! hassut naiset!

Vierailija
13/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliador kysyit syönkö pillereitä syksylle asti: En syö. Mulla on ollut Novaring- rengas (ihan loistava muuten!) käytössä ja nyt olis reseptin uusiminen ollut edessä ja jätin uusimatta. Eli sukelluspuvuilla mennään. Ihan käsittämätöntä sähläämistä kumien kanssa, mutta ajattelin tasoitella hormoneja hieman ennen syksyä ja katella myös kierrolle tapahtuu. Nyt 2 kk olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä ja ainakin vielä on kierto aika napakka.

Vierailija
14/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kai se kyselin jaksamista uudelleen kun vauva tulee (?) mulla on ihan sama kuitenkin, että vauvakuume ei laske vaikka noita miettiskin. Ehkä mulla on välillä noita ajatuksia kun tätä kolmatta kantelin aika paljon. Ei jäänyt yhtään minnekkään! lapset on kuitenkin niin ihania!! Sitten toiseen asiaan.. mun mielestä myös raskausaika on ihanaa, se vauvamasun kantaminenki. Mä hullu tilasin eka kertaa elämässäni ovis testejä eilen ja kun postikulut oli 0e yli 20e tilauksesta, niin tämäpä vielä otti tilaukseen mukaan raskaustestin :D hullua touhua tiedän. Kuitenkin uskon että aika lähenee meidänkin yristystä pian kohtahan on kesäkuu! :)

Vierailija
15/22 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan koneelle päässyt tulemaan eikä ole oikein ollut aikaakaan nyt kun opinnot on niin loppusuoralla, pitää panostaa viime metreillä oikein kunnolla..

Eli jotain kovasti kiinnosti minun kuulumiseni.. Ihanaa.

Oireita ei oikeen ole ollut suuntaan eikä toiseen.. Vähän on välillä mahaan sattunut kuukautisten saapumisen tavoin, mutta ei ole sitten kuitenkaan. Toisaalta, ei ole vielä ollut oireita siihenkään suuntaan että olisi mahdollisesti ihmisen alku sisällä. Joten en usko vielä sanoa juuta enkä jaata. Voi kun tietäisikin jo! Testata mun ei kuitenkaan kannata, en usko siitä olevan hyötyä vielä. Ajattelin odottaa vaikka ensiviikon lauantaihin ja jos siihen mennessä ei ole vielä mitään muutosta tullut tilanteeseen niin sitten testaan.

Yhdellä meidän luokkalaisella oli tänään mukanaan ultrakuvia, jotka oli otettu muutama viikko sitten.. Katselin niitä todella kateellisena. Voi voi.. Olen ihan varma että sitten kun saa itse ultrakuvat, niin ne varmasti kulkee joka paikassa mukana ja joko tuijotan niitä itse taukoamatta tai sitten esittelen niitä tutuille ja tuntemattomille.

Mä olen niin kateellinen kaikille teille joilla on oma piha.. Me asutaan kerrostalossa eikä meillä ole edes parveketta. Mä niin haluaisin oman pihan varsinkin nyt kun kesä tulee, niin olisi todella mukava grillailla pihalla ja vaan nauttia. No, sen olen päättänyt että sitten jos/kun oma vauva on tuloillaan niin uusi kämppä lähtee etsintään.. Haluan vähintään oman parvekkeen niin voi antaa lapsenkin nukkua parvekkeella. Täällä meidän nykyisellä asuinalueella asuu sellaista porukkaa etten voisi ikinä jättää lastani pihalle yksin nukkumaan.. Vaikka sitä täällä jotkut tekevätkin. Ajatuskin puistattaa.. Ja voihan sitä aina lähteä kävelylle.

Joku puhui siitä, että odottaa raskausaikaa. Minäkin odotan! Tiedän että se on rankkaa ja voi olla etten sitten tilanteen sattuessa omalle kohdalle, ajattelisi näin enää, mutta.. Isot vauvamahat on todella ihania ja raskaana olevat äidit todellakin kauniita ja hehkeitä! Ehkä minäkin saan vielä joskus kokea sen..

Tuntuu vain, että kaikki ympärillä saa lapsia tai raskautuvat. Sitä vaan miettii että koska on se oma vuoro.. Varsinkin silloin tulee turhautunut ja surullinen olo, jos raskautunut nainen tulee kuukauden yrittämisen jälkeen raskaaksi ja itse on yrittänyt ja toivonut jo monta kuukautta. No, mutta olen oppinut elämään jossain määrin sen ajatuksen kanssa ja ajatellut että lapsi tulee sitten kun aika on.. Onhan se vaikeaa. Mutta toisaalta, lapsi on ainaki todella toivottu ja haluttu kun se tämän maailman näkee.

suan kp 32/ ?

Ja oikein uusille kuumeilijoille oikein paljon tervetuloa!

Vierailija
16/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun on ollut painostavan kuuma alkuviikko! Eilen jo yllätin itseni toivomasta, ettei kesästä tulisi niin tuskaisen kuuma kuin viime kesä. Kyllähän sitä itse vielä jotenkin pärjää, mutta lapsen kanssa oli niin kurjaa viimekesänä, kun ei tiennyt miten olisi pienen oloa helpottanut. No, onhan tuo nappulakin nyt jo isompi, että kai sitä sitten pärjätään. =)

Edellisessä ketjussa oli ollut puhetta käsien/kynsien hoidosta. Mulla auttaa b-vitamiinin syöminen näihin ongelmiin. Ja niin, raskaus- ja imetysaikana mulla oli kynnet superhyvässä kunnossa! Toivotaan sitä " hoidoksi" meille kaikille!

Suan: miten sä kestät olla testaamatta?! Täytyy vaan toivoa, että itsekin jaksaisi ´piinailla´ tarpeeksi pitkään.

Ja uusiakin oli tullut. Hienoa! Saadaan pidettyä meidät toivottavasti aktiivisena, vaikka kesä tuleekin.

Mulla/meillä ei nyt sitten tähän kiertoon taida olla enää " mitään tehtävissä" . =) Tai siis se on tehty, mikä on voitu ja nyt vain odotellaan, mitä tapahtuu. Kuvitteellisia oireita on toki jo tullut ja paljon. Outoa sinänsä, sillä ensimmäisestä en tajunnut mitään oireita: Meillä oli yhdet bileet, joiden jälkeen mulla ei " krapula" hellittänyt ollenkaan. No, eihän se sitten kuitenkaan krapula ollut... ;)

Mut nyt töihin!

-Tango

kp19/27 dpo6(?) yk2

Vierailija
17/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo esikoinen herää aina just kun pääsen koneelle??

Eli nyt vaan pikaisesti.... Raskausaikaa odotan todellakin innolla! Se on niin ainutkertasta, ei sitä monesti saa kokea. Mulla oli helppo raskausaika lukuunottamatta paria vikaa kuukautta kun supisteli ja oli hirveät liitoskivut. Mutta niistäkään en hirveästi kärsinyt kun tiesin niiden johtuvan vauvasta. Raskausaika oli mulle ehkä parasta aikaa ikinä (lukuunottamatta tätä vauvaelämää) ja toivoisin taas pääseväni kokemaan sen. Olen kaupoissa hypistellyt jo ihania odotusvaatteita, voi kun pian pääsisi niitä ostamaan!

Nyt ei enempää ehdi kirjotella, katotaan seuraavien päikkäreitten aikaan...

Vierailija
18/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainhan mä tämän koneen toimimaan. Viikon verran ei netti ole meinannut toimia ja tänään sitten meni lopultakin hermot ja potkaisin konetta oikein kunnolla. Ja tadaa.. täällä ollaan :D

Hääasiat stressaa jotenkin nyt kovasti, vaikka häihin on vielä se 8viikkoa. Moni juttu kun on vielä sen verran auki. Mut ehkä se vaan on tätä normaalia morsiamen arkea :)

Kp13 menossa ja uteliaana olen alkanu " tunnustelemaan" , missä vaiheessa ovis tulee ja tunnistanko minä sitä edes. Toivottavasti ei kierrot veny kovin pitkiksi.

Jännityksellä minäkin odotan raskausaikaa. Ei tiedä yhtään, mitä siellä tulee olemaan vastassa, kun on ensikertalainen. Tuttavillakin on niin monenlaisia kokemuksia, laidasta laitaan. Mut innolla odotan jokaista hetkeä, olivat mitä tahansa (hyvä se nyt on sanoa).

Mut nyt menen pötköttelee sängylle.

Kaktus

Vierailija
19/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös superhelppo raskaus. Ei pahoinvointia, ei kolotuksia ja nautin olostani täysin. Se oli jotenkin niin ihanaa aikaa, sen masun kanssa. Mulla ei ollu edes ennakoivia supistuksia, vaan ekasta supparista oli synnytys käynnissä. 40+2 viikolla pesin ja trimmasin koiraa ja tein tooodella pitkiä lenkkejä hauvan kanssa. Ja 40+3 viikoilla kaverin äiti kysyi monen viikon päästä sulla on laskettuaika, olin kuulemma niin hyvinvoipa ja ketterä liikkeissäni. Oli aika äimänä kun sanoin se OLI 3 päivää sitten. Tyttö syntyi 5 päivää yli la. Sellaisia muistoja, mutta toinen raskaushan voi olla vaikka ihan toisesta ääripäästä. Mistä näistä tietää. Mun siskolla oli myös helppo raskaus, samoin äidilläni on olleet kaikki 4 helppoja. Joten voisko olla joku perinnöllinen juttu myös? Enpä usko, tuuria tuuria...

Hei, kohta on kesäkuu!! ihanaa että kesä tulee. Jokos täällä on kesälomalaisia? Tai milloin ihmisillä on kesälomaa? Mulla alkaa loma juhannuksesta.

Vierailija
20/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaikki kolme raskautta mennyt todella hienosti. Ei muuta oireita ole ollut kuin alussa kauhea nälkä ja hajuaisti parantunut :) Myös loppuraskauden olen vielä ahkerasti liikkunut, ja monet ovat ihmetelleet myös että miten mä niin vielä kuljeskelen vaikka la ollut lähellä. Eka ja kolmas syntyi 4.päivää yli ja kakkonen 2.päivää ennen laskettua aikaa. Toiveena että neljäskin tärppäisi sitten yhtä helposti ja raskaus olisi niin helppoa että siitä saisi sitten nauttia :) Täällä myös mamma vaatteita hypistelty, ja toiveena että niitä saisi joku päivä kantaa päällään ;)