Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita joista olet huomannut olevasi vanha

Vierailija
09.09.2026 |

Voin aloittaa

-Nykyräppäreiden uho herättää lähinnä myötähäpeää, ei fanitusta. JVG ainoa poikkeus, mutta he onkin jo setäkerhoa iältään ja siksi sanat ehkä resonoivat toiseen keski-ikäiseen paremmin. 

- Et enää välitä oletko laiha vai lihava tai mitä puet päälle kauppaan lähtiessä

- Haaveilet seksielämän loppumisesta

- Kun mietit herkkuruokia mieleen tulee kaurapuuro ja erilaiset keitot.. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisilihakset ovat pienentyneet, pohjelihakset kramppaavat helposti urheillessa. Kävelystä on tullut jotenkin töksähtelevämpää, ei enää yhtä elastista ja sulavaa kuin nuorempana. 

Vierailija
22/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalaisena en tiedä tekeekö suomalaiset nuoret tätä mutta itse huomasin siitä kun (minua nuoremmat...) nuoret alkoivat puhutella minua eri tavalla. Esim. teinipoika ratikassa puhuu kaverilleen normaalilla äänellä, vahingossa potkaisee laukkuani ja sanoo minulle anteeksi ihan eri äänensävyllä, ihan kuin joku koululainen reksille tai vanhemmilleen.

Supermarketissa teini-ikäiset hyllyttäjät ja kassat rupesivat teitittelemään joku 5 vuotta sitten. Outoa kun omassa päässä rekisteröin että ollaan suunnilleen samaa ikäluokkaa mutta sitten tulee laskettua että voisin herrajumala olla melkein niiden äiti.

Taidan tilata papiljotit ja yökaavun.

t. hi there fellow young kids

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni teksti näyttää piperrykseltä shampoopullossa. Suurentakaa teksti.

Vierailija
24/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varpaankynsien leikkaamisesta on tullut hankalaa

Hiukset ohenee

Lonkkia kolottaa

Rappusissa hengästyy

Seksi ei kiinnosta

Baarit ei kiinnosta

Päikkärit on päivän paras hetki

Missä iässä tämmöistä tulee?

riippuu ihmisestä.

-eri

Vierailija
25/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan isot tissit riippuvat painavina löysinä lähes napaan asti.

Vierailija
26/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena en tiedä tekeekö suomalaiset nuoret tätä mutta itse huomasin siitä kun (minua nuoremmat...) nuoret alkoivat puhutella minua eri tavalla. Esim. teinipoika ratikassa puhuu kaverilleen normaalilla äänellä, vahingossa potkaisee laukkuani ja sanoo minulle anteeksi ihan eri äänensävyllä, ihan kuin joku koululainen reksille tai vanhemmilleen.

Supermarketissa teini-ikäiset hyllyttäjät ja kassat rupesivat teitittelemään joku 5 vuotta sitten. Outoa kun omassa päässä rekisteröin että ollaan suunnilleen samaa ikäluokkaa mutta sitten tulee laskettua että voisin herrajumala olla melkein niiden äiti.

Taidan tilata papiljotit ja yökaavun.

t. hi there fellow young kids

Kun tuo teitittely alkoi, mietin onko se joku kaupan uusi ohjeistus, kun tuntui niin yht'äkkiä alkaneen.

-sivusta

Vierailija
27/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän taskulamppua ulkona. Jos jokin uhkaa puskasta, aion kohdistaa valoja. Taidan ostaa lisää näitä.

Vierailija
28/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollaattoria kun aloin tarvita ja kotihoito rupesi käymään päivittäin.

Vierailija
29/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen on vanha? AP:n esimerkeistä ei yksikään oikein osu. Kuuntelen mielelläni uutta musiikkia, pysyttelen hoikkana ja pukeudun siististi ruokakauppaan. Herkkuja ovat juustot ja viinit. Seksiä on säännöllisesti ja se on kivaa, toivottavasti ei lopu vuosikymmeniin.

N54

Vanhuus ei ole mikään tietty ikä vaan enemmän tunne ja olotila. Olen 38v nainen ja aivan valmis eläkkeelle tai jonnekin luostariin meditoimaan vain rauhassa. Kunhan on niitä keittoja ja puuroja eikä melumusiikkia xD

-Ap

Vierailija
30/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti inhottaa ja uudet tuotteet epäilyttävät. Haluaisin että kaupoissa olisi aina samat tuotteet. 

Vierailija
31/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalta noustessa pitää ähkäista. Olen myös valmis kuolemaan. En jaksa enää, elämä on yhtä pinnistelyä päivästä toiseen. 

Vierailija
32/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpaankynsien leikkaamisesta on tullut hankalaa

Hiukset ohenee

Lonkkia kolottaa

Rappusissa hengästyy

Seksi ei kiinnosta

Baarit ei kiinnosta

Päikkärit on päivän paras hetki

Ai että tästä tuli mieleen myös kesämökkeily. Se korvaa vanhalle sekä baarit että festarit. Jossain vaiheessa baarissa on vain tuoleja ja huonoa kaljaa, kuten Behm laulaa. Mökille voi ostaa sen vähän paremman punaviinipullon tai erikoisoluita ja rauhassa seurailla vuodenaikojen vaihtumista terassilta käsin. 

Vierailija
33/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
34/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vaan siitä, että esikoinen muutti just pois kotoa. Senhän pitää tarkoittaa sitä, että minä olen jo aika vanha. Mutta koen itseni virkeäksi, sporttiseksi ja iloiseksi. Mitään vaivoja ei onneksi vielä ole. Olen 45 vuotta.