Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi, mies valtasi kodin

Vierailija
09.09.2026 |

Mies päätti alkaa tehdä etätöitä samaan aikaan kun minä jäin työttömäksi. Aiemmin ei käytännössä tehnyt ikinä kotoa käsin töitä, vaan meni aina työpaikalle, olinpa minä etätöissä tai en. Nyt sitten on vallannut työhuoneen, joten suurimman osan päivistä odottelen josko pääsisin jossain vaiheessa tekemään työhakemuksia. Onko tää vittuilua vai kiusantekoa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä hakemuksia voi tehdä työhuoneen ulkopuolella?

Vierailija
2/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te normaalisti kommunikoitte, jos kysyminen ei onnistu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa talon/asunnon valtaukselta. 

Miten asuittekaan? Omakoti? Vuokrakoti? Kuka omistaa ja mitä?

Vierailija
4/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä hakemuksia voi tehdä työhuoneen ulkopuolella?

Työhuoneessa on näyttö, näppis ja hiiri. Ei mulla ole enää työpistetta muualla, miehellä on edelleen.

Vierailija
5/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois ja ota ero. Saat paremmat etuudet ilman miesvauvaa ja tarvitsee siivota ja pyykätä vain omat sotkut.

Vierailija
6/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sää kokkaat ja passaat sitä ja se on täysin tyytyväinen tilanteeseen. No, miksi mahdollistat sille sen? Mene työhuoneeseen ennen sitä ja ärise, että teet v i t t u tänään työhakemuksia urakalla, hän painukoon kustannuspaikalleen ja jättäköön sinut rauhaan.

Vierailija
7/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hän ap vihaa sua nykyään. 

Vierailija
8/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis noloa jos olis koko talous yhden tietokoneen varassa. itselläkin on läppäreitä pinossa tuossa vaikka asun yksin. Työhuone on kirjasto-, ompelu- ja vierashuoneena ja mää makaan sohvalla läppäri sylissä ja paukutan faktoja vauvalle.

Ja tämän ihanuuden mahdollistin itse eroamalla ja ostamalla oman kivan asunnon.

Vierailija
9/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä niuhota. Et sinä, surkimus, enää mistään töitä saa.

Vierailija
10/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuvittelee, et sulle riittää pelkkä tiskikone ja pyykkikone?

Vierailija
11/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen voi päättää ihan itse, kuka siellä työhuoneessa naputtelee. Ja senkin, kuka nukkuu vieressä.

Vierailija
12/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki läppäri. Meitå neljä ja kaikilla omat koneet. 

Vierailija
13/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
14/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki läppäri työnhakua varten. Jos mies on noin ihana kultamussukka, niin sullahan saattaa olla työnhakualueena koko Suomi. Tsemppiä työnhakuun!

Voithan alkaa jo vähän käydä irtaimistoadi läpi jos vaikka yllättävä yyötaejous jostain tuleekin

Vierailija
15/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin!

ET YMMÄRTÄNYT LUKEMAASI?

Vierailija
16/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin!

ET YMMÄRTÄNYT LUKEMAASI?

Mene sinäkin töihin!

Vierailija
17/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan paljasta työvoimaviranomaisille että sinulla on työhuone. Karenssia tulisi välittömästi, vuoden ainakin myös takautuvasti.

Vierailija
18/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuvittelee, et sulle riittää pelkkä tiskikone ja pyykkikone?

Näinhän ne kuvittelee. Että nainen ei tee mitään itselleen tai yhteiskunnalle tärkeää, joten joutaa passaamaan miesvauvaa. Ap, juokse.

Vierailija
19/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun nyt sitten pakko olla siinä sen möllin kanssa kahlittuna kunnes kuolet vai voisitko ehkä vaikka lähteä tai heittää sen möllin kankaalle kuten minä tein kaksi vuotta sitten?

Oletan ettei teillä suju minkäänlainen normaali kommunikaatio kun valitat tänne. Mä valitin kyllä aikani sille miehelleni suoraan, kunnes totesin että ihan turhaa, häipyköön helvettiin.

Vierailija
20/34 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä minusta tuntuu, että mieheni jotenkin heijastaa itseensä minun tilanteeni. Tai ei oikeastaan välillä, vaan lähes aina. Jos sanon että olenkohan tulossa sairaaksi, on mies hetken kuluttua makaamassa ja voivottelemassa heikkoa oloaan. Kun jäin sairauslomalle työstessin takia, oli mies yhtäkkiä niin ”loman tarpeessa”, että jäi lomalle. Jos otan jonkun isomman käsityöprojektin keittiön pöydän nurkalle, on siinä yhtäkkiä jotain miehenkin projektikamaa samaan aikaan. Ja nyt kun jäin työttämäksi ja kotiin, niin mieskin jäi nyt kotiin. Joskus tuntuu, että se jotenkin imee asioita minusta ja sitten tuplaa ne omalla kohdallaan ja valtaa kaiken tilan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän