Muita joista tuntuu että päättynyt suhde oli elämän rakkaus?
En pääse yli tästä olosta. En valinnut eroa vaan minut jätettiin. Olen näennäisesti mennyt eteenpäin elämässä, mutta kukaan muu ei ole tuntunut yhtä oikealta. En kuvittele, että palaisimme yhteen, mutta muut miessuhteet tuntuvat pelkältä tyytymiseltä sen jälkeen kun on menettänyt suhteen, jossa luuli vanhenevansa.
Kommentit (32)
No on vain yksi elämä. Ajatelkaa toimianne siten että olette kuolleita em 30-40v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhdenkään parisuhteen päättyessä tai edes aikana tuntunut siltä, että tämä on elämäni rakkaus.
Kuulostaa aika surulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten yhtään. Hän oli hyväksikäyttävä valheellinen loinen. Onneksi suhteemme ei kestänyt kauempaa.
Ettet vaan itse olisi liian omapitäväinen. Että mäkkärin ateriatkin pitää maksaa tasan puoliksi?
Sinä et ollut hänelle elämän rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Miten se naisen kuuluisa tutka haukkuu kiltit incelit helvettiin mutta muiden kohdalla tekeekin elämänsä kardinaali munauksen josta ei välttämättä toivu koskaan.
Näistä kilteistä inceleistä tulee katkeria monesti kun ovat liian kauan yksin.
Sitä kai yrittää takertua hyvään tai sen rippeisiin tuossa vaiheessa, koska ero pelottaa. Pian huomaat, että sulla menee paljon paremmin ilman sitä ihmistä, joka ei rakastanut sua yhtä paljon kuin sinä häntä. Suhteissa aina jompikumpi rakastaa enemmän kuin toinen, joten kannattaa valita sellainen mies, joka todellakin rakastaa ja satsaa suhteeseen, eikä hyväksikäytä tai elele loismaisesti puoli-ilmaiseksi toisen kustannuksella oman mukavuutensa maksimoiden.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten yhtään. Hän oli hyväksikäyttävä valheellinen loinen. Onneksi suhteemme ei kestänyt kauempaa.
Tässä on terve suhtautuminen. Ei mitään sääliä loisille tai piruille.
Nääh me oltiin vain friends with benefits.
Niinhän se useimmiten menee. Vaikka kyseessä olisi realistisesti arvioiden ihastuminen.
Seurustelin nuorena elämäni rakkauden kanssa tiiviisti 2 vuotta ja hän jätti.
Nyt vajaa 30 vuotta myöhemmin olen ilman puolisoa. Olen seurustellut, mutten halua muuta kuin nuoruuden rakkauteni. Hän on naimisissa, mutta on ajoittain yhteydessä kuulumisten johdosta. En halua lähentyä kunnioittaakseni hänen avioliittoaan.
Olen onnellinen näinkin. Elämässäni on paljon aiheita, joista olla kiitollinen.
Miten se naisen kuuluisa tutka haukkuu kiltit incelit helvettiin mutta muiden kohdalla tekeekin elämänsä kardinaali munauksen josta ei välttämättä toivu koskaan.