Mikä olisi unelma ammattisi,jos saisit tehdä mitä työtä vaan?
Omani olisi rikostutkija esim.kadonneissa ihmisissä.
Kommentit (79)
Kriisityöntekijä, johon löytyy koulutus ulkomailta, mut sitä ei hyväksytä Suomessa, ni työttömänä painetaan toistaseks.
Varmaan joku megarikas elokuvatuottaja ja studiopomo. Saisin rahani osakesalkusta, perinnöstä yms. helposta kirstusta ja harrastusmielessä voisi päättää minkä tyyppisiä elokuvia tehdään. Eli vaikka tulisi välillä takkiin, kun lipputulot ei vastaa budjettia, niin hommaa voisi silti jatkaa. Ja päinvastoin kuin ohjaajien, niin ei tarvitsisi paimentaa itseään täynnä olevia lumihiutalenäyttelijöitä, vaan voisi keskittyä suureen kuvaan.
Tekisin tuota silti elokuva edellä ja pyrkisin valitsemaan genreihin sopivat ohjaajat, näyttelijät ja käsikirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää halua olla sikalan pitäjä?
Oon sitä jo kotona, mies ja kolme teinipoikaa.
Ja itse olet emakkosika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Laitekuljettaja 🎢🎡🎠😎
Oletko ensi kesänä Powerparkissa töissä? Olen Etelä-Pohjanmaalta ja hävettää sanoa, että en ole vieläkään käynyt tuolla? Mietin vain, että jos ensi kesänä saisi aikaiseksi, niin olisi kiva tavata sut. En tiedä haluatko, mutta sanon sen verran, että en ole sulle ilkeillyt. Tykkään susta ja sun rennosta asenteesta.
Little creepy
Eikä ole. Ennen kuule oli täällä ja Kaksplussalla ihan tapana ottaa Faceen kaveriksi näitä nettituttuja. Osan näistä tapasin livenä. Ihmiset voi tutustua toisiinsa myös netin keskustelupalstalla. Osa noista on Facessa karsiintunut pois, mutta osa on ja pysyy kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjä
Mummojen kääntäjä?
Romaanien kääntäjä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole kasvattanut poikiasi`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse olet emakkosika!
NÖF🐷
Ehkä joku eläinten hoitaja/auttaja. Mä olen katsonut Usan Human society-työntekijöistä dokumenttisarjoja tekkkarista ja ihailen heitä todella, joutuvat kyllä todella hirveitä eläinrääkkäysjuttuja näkemään.
Jalkapalloilija
Urheilu, matkustelu ja yhteisöllisyys olisi osa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Laitekuljettaja 🎢🎡🎠😎
Oletko ensi kesänä Powerparkissa töissä? Olen Etelä-Pohjanmaalta ja hävettää sanoa, että en ole vieläkään käynyt tuolla? Mietin vain, että jos ensi kesänä saisi aikaiseksi, niin olisi kiva tavata sut. En tiedä haluatko, mutta sanon sen verran, että en ole sulle ilkeillyt. Tykkään susta ja sun rennosta asenteesta.
Little creepy
Eikä ole. Ennen kuule oli täällä ja Kaksplussalla ihan tapana ottaa Faceen kaveriksi näitä nettituttuja. Osan näistä tapasin livenä. Ihmiset voi tutustua toisiinsa myös netin keskustelupalstalla. Osa noista on Facessa karsiintunut pois, mutta osa on ja pysyy kavereina.
tämä hahmo taitaa olla erittäin varattu.
Kirjaston työntekijä. Saisi kaikki uutuudet ensimmäisenä ja lupa työaikana lukea ne.
Maine cabin mastersien rakentamien mökkien koeasuja.
Opettaja, mikä olen ollutkin jo viime vuosituhannelta asti, tykkään työstäni. Jos jotain saisi toivoa, niin lisää resursseja, että tukea tarvitsevat oppilaat sitä saisivat, ja minä saisin keskittyä opettamiseen.
Asuntojen suunnittelija. Näin varmaan 20 vuotta sitten unta asunnosta, jollaista ei ole olemassakaan. Muistan sen edelleen ja ihana.
Ensimmäisenä tuli mieleen oikeuslääkäri. En tiedä olisiko minusta oikeasti siihen, mutta jokin tuossa ammatissa kiehtoo. Toinen voisi olla lentäjän ammatti, mannerten väliset lennot matkustajaliikenteessä tai rahtiliikenteessä. Laivan kapteeni myös mielenkiintoinen.
Ajattelija