Mikä olisi unelma ammattisi,jos saisit tehdä mitä työtä vaan?
Omani olisi rikostutkija esim.kadonneissa ihmisissä.
Kommentit (79)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Laitekuljettaja 🎢🎡🎠😎
Oletko ensi kesänä Powerparkissa töissä? Olen Etelä-Pohjanmaalta ja hävettää sanoa, että en ole vieläkään käynyt tuolla? Mietin vain, että jos ensi kesänä saisi aikaiseksi, niin olisi kiva tavata sut. En tiedä haluatko, mutta sanon sen verran, että en ole sulle ilkeillyt. Tykkään susta ja sun rennosta asenteesta.
Kirjailija. Pitäisi vain saada aikaiseksi alkaa kirjoittamaan. Tarinoita kyllä riittää.
Kuvaisin Youtubeen sellaisia rauhoittavia nuotiovideoita luonnossa, sadevideoita ja luonnoneläinten touhuja.
Jos ei tarvitsisi piitata siitä, että työllä pitäisi elättää itsensä, olisin taitoluistelija.
Mene kohti unelmaa tai sopivaa alaa, pienin askelin, jos se on sun unelma eikä muiden.
Postinjakaja. Tein kyseistä työtä 30 vuotta ja täytyy sanoa, että olin unelma ammatissani. M67
Niin kauan työttömänä, että joku wc-pönttöjen kuurauskin alkanut tuntumaan houkuttelevalta.
Kanankasvattaja. Rahat sitten varmaan tippuisivat taivaasta ;D
Kahvilan myyjä, kun ei tarvitse itse leipoa tuotteita. Oma kahvila jossa joku leipuri leipoo tuotteet.
Runoilija, kirjailija tai taidemaalari.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan työttömänä, että joku wc-pönttöjen kuurauskin alkanut tuntumaan houkuttelevalta.
Meille saa vapaasti tulla tekemään tuota hommaa :) Löytyy oikein kaksin kappalein vessoja.
Eikö kukaan enää halua olla sikalan pitäjä?
Vierailija kirjoitti:
Onko se joskus muka ollut suostittu ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Laitekuljettaja 🎢🎡🎠😎
Oletko ensi kesänä Powerparkissa töissä? Olen Etelä-Pohjanmaalta ja hävettää sanoa, että en ole vieläkään käynyt tuolla? Mietin vain, että jos ensi kesänä saisi aikaiseksi, niin olisi kiva tavata sut. En tiedä haluatko, mutta sanon sen verran, että en ole sulle ilkeillyt. Tykkään susta ja sun rennosta asenteesta.
Little creepy
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä jo kotona, mies ja kolme teinipoikaa.
Palautuslentojen lentäjä. Nauttisin joka hetkestä!
Lopullisen Maailmanrauhan rakentaja