Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansioluettelosta

Vierailija
28.05.2007 |

Mihin kohtaan ja miten mainita, että on ollut äitiys,- vanhampain- ja hoitovapaalla?

Olisi hullua olla mainitsematta asiaa, kun on tehnyt 2 lasta ja ollut pois työelämästä 5 vuotta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin siihen kohtaan, johon ne aikajärjestyksessä sijoittuvat. Mulla ei ole tuota " ongelmaa" tosin ollut, koska vapaat ovat olleet työsuhteiden aikana. Perhesuhteet kohdasta kyllä ilmenee, että minulla on lapsia. Mutta näin varmaan laittaisin.

Vierailija
2/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha työpaikka jäi, kun muutettiin hoitovapaan aikana uudelle paikkakunnalle. Nyt pitäisi alkaa työpaikan hakuun. Tämän takia päivitän ansioluetteloani.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei siis tulisi varsinaista aukkoa ansioluetteloon, vaan työsuhde näkyisi loppuneen - tyyliin vuosi-kaksi sitten? Ja sen jälkeen tyhjää?

Sellaisessa tapauksessa varmaan tekisin normaalin ansioluettelon ja mainitsisin sitten varsinaisessa hakemuksessa olevani tällä hetkellä hoitovapaalla (xx alkaen). Miltä kuulostais :)

3

Vierailija:

vanha työpaikka jäi, kun muutettiin hoitovapaan aikana uudelle paikkakunnalle. Nyt pitäisi alkaa työpaikan hakuun. Tämän takia päivitän ansioluetteloani.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän