Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet keskustelutyylistä jossa argumentti on TÄMÄ

Vierailija
08.09.2026 |

Pitkän lainauksen jälkeen lukee vain Tämä. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
2/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tykkää jostain kommentista niin paljon, että haluaa nostaa sen, muttei sitten lisää siihen mitään. Onhan se vähän turhaa, yhtä hyvin vois vaan antaa yläpeukun.

Itsekin olen joskus lainatessani toisen kommenttia aloittanut TÄMÄ sanalla, mutta laittanut kyllä aina vähän jatkoakin siihen perään.

Vierailija
4/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, tykkää jostain kommentista niin paljon, että haluaa nostaa sen, muttei sitten lisää siihen mitään. Onhan se vähän turhaa, yhtä hyvin vois vaan antaa yläpeukun.

Itsekin olen joskus lainatessani toisen kommenttia aloittanut TÄMÄ sanalla, mutta laittanut kyllä aina vähän jatkoakin siihen perään.

Tämä 

Vierailija
5/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahvasti samaa mieltä kuin se edellinen.

Vierailija
6/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
7/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
8/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ

Vierailija
9/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö?

Tämä!

Vierailija
10/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia

Vierailija
11/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko "Näinhän se menee ja näihin kuviin ja tunnelmiin" parempi? 👴🏻💜

Vierailija
12/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: ei tänne voi/viitsi enää laittaa mitään asiallisia vastauksia, kun ketjunpoistattajat iskee. 

Vierailija
13/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle: ei tänne voi/viitsi enää laittaa mitään asiallisia vastauksia, kun ketjunpoistattajat iskee. 

TÄMÄ!!!

Vierailija
14/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 

Tämä.

Vierailija
15/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin tää.

Vierailija
16/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Niin.

Vierailija
17/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen otettu jos joku kommenttini perään laittaa TÄMÄ, vaatii enemmän vaivaa kuin peukku ja haluaa nostaa esiin muille sitä kommenttiani enemmän kuin pelkkä peukku tekisi, harvoin ketään TÄMÄ laittaa mutta joskus on niin käynyt ja olin otettu ja se vaikutti positiivisella tavalla aivokemiaani, joku tykkää kommentistani, onhan se hienoa kun usein tulee vain alapeukkua ja vittuilua kun ilmaisen mielipiteeni tai argumentoin jonkin asian taidokkaasti ja terävästi. TÄMÄ toimii myäs samalla tavalla kuin UP eli nostaa kommentin uudelleen muitten luettavaksi.

Vierailija
18/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen otettu jos joku kommenttini perään laittaa TÄMÄ, vaatii enemmän vaivaa kuin peukku ja haluaa nostaa esiin muille sitä kommenttiani enemmän kuin pelkkä peukku tekisi, harvoin ketään TÄMÄ laittaa mutta joskus on niin käynyt ja olin otettu ja se vaikutti positiivisella tavalla aivokemiaani, joku tykkää kommentistani, onhan se hienoa kun usein tulee vain alapeukkua ja vittuilua kun ilmaisen mielipiteeni tai argumentoin jonkin asian taidokkaasti ja terävästi. TÄMÄ toimii myäs samalla tavalla kuin UP eli nostaa kommentin uudelleen muitten luettavaksi.

Tämä 👍🏻

Vierailija
19/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko "Näinhän se menee ja näihin kuviin ja tunnelmiin" parempi? 👴🏻💜

Ou jee 🥳🥳 

Vierailija
20/22 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi