Miten te toimitte, jos mies aiheuttaa riidan
tai möksäilee ja on tuppisuuna koko illan? Minä en ainakaan voi alkaa hieroa sovintoa, kun en ole mitään tehnytkään mutta kuitenkin loukkaannun ja olen viileä monta päivää.
Mies vaan ei tee elettäkään riidan sopimiseksi ja sitten se viimein unohtuu vaikka tympeä maku jääkin.
Kommentit (5)
niin mies on vain ylimielinen, eikä asiasta tule sen kummempaa, muuta kuin minua alkaa ärsyttää entistä enemmän. ap
Eihän tuollaista voi kauan jaksaa.. Paitsi jos käsittelisitte asiat joskus myöhemmin, niin sitten toki. Oletko koskaan esim. muutaman päivän päästä yrittänyt palata riidan aiheeseen?
Minä en ole huomaavinaanikaan miehen äksyilyä, lyön leikiksi, käyn halaamassa ja sanoin että onko sulla PMS... Yleensä sitäkin alkaa naurattaa...
kun sitten joutuisin antaa periksi jossain asiassa, minkä haluan menevän toisin. Monesti ovat myös sellaisia asioita, joille ei voi tehdä mitään. ap
Yleensä on siihen mennessä pahimmat höyryt päästänyt, ja voidaan keskustella asiasta ihan asiallisesti. Itse en jaksa sitä, että asioita kuvailemallasi tavalla alkaisi kasautua " käsittelemättömien pinoon" ..