Antakaa vinkkejä hippityyliin (pukeutumine ja sisustus)
Olen ollut nuoresta lähtien hippityylinen. Sitten eksyin tyylistäni ja olen etsinyt uutta. Minulla on kuitenkin kovin huono tyylitaju, en osaa yhdistellä kokonaisuuksiksi.
Mitä kaikkea hippityyliin? Minulla on vyötärölle ulottuvat tummat hiukset, silmälasit, olen kokoa 38. Mitä kesäksi päälle? Ja mistä löytyy? Mitä kannattaa hyödyntää jos löytää kirpparilta?
Kommentit (4)
itse verhot. Vanhoista valkoisista lakanoista vaikka värjäät solmubatiikki-menetelmällä tai ihan muuten maalaat. Huonekalut kierrätyskeskuksesta. Lattialle patja, johon itse kannattaa tehdä päällinen, meillä päällinen Paisley-kuviota. Patjan päälle kasa erikokoisia tyynyjä.
www atomiaika fi myy vanhoja leffajulisteita, käys kattomassa jos ois jokin hippileffakin siellä. Oviverho on aika tarpeellinen olemassa. Aarikan tehtaanmyymälässä oli niitä oviverhon kiekkoja myynnissä erikseen, II laatua, 20 senttiä kappale, normi hinta jotain parin euron kappaleelta.
Väkerrä itse, minä tein sohvapöydän päälle mosaiikin itse. On värikäs ja näyttävä.
helmiä, itämaisia värejä ja kuvioita, liehuvia vaatteita, luonnonmukaisuutta.
myydään vanhoista vaatteista uudestaan tehtyjä vaatteita. Eli ainakin kankaat on aitoa vintagea. :)
Opettele tekemään se sellanen turbaani päähän, siten pelastat itsesi huonoina hiuspäivinä.
Kevyt pontzo, paksukantaiset kengät, paksut vyöt, hapsuja esim. mokka- tai nahkaliivit, joihin koristelet kukan kuvia (saa kangaskaupoista). Pengo mummosi tai äitisi vanhoja vaatevarastoja, jos löytäisit mokkatakkeja tai hameita, joissa on isot napit edessä. Polvisukat ja kukka korvaan, yes.
Sisustukseen löytyy kirppareilta pilvin pimein sen ajan verhoja, lamppuja ym. huonekaluja. Niitä upeita pallotuoleja suorastaan lahjotettiin yhdessä vaiheessa, mutta nyt maksavat aika paljon. Lisäksi värikkäät Iittalan ja Riihimäenlasin 60- ja 70-luvun värilliset maljakot esim. punainen.