Mitä syötte tänään iltapalaksi?
Täytyisi tässä laittaa itselle pikku syötävää mutten keksi mitä. Ehkä salaatin kyhään.
Kommentit (16)
tonnikalapasteijaa, kinkkua, tomaattia ja kurkkua. Nam!!!
oon yksin kotona siis. Aamulla otin jogurtin, päivällä lautasellinen kanakeittoa+3 hapankorppua ja nyt jauhelihakeittoa ja 2 ruispalaa becelillä, salaatilla, juustolla ja kinkulla ja tomaatilla. Aika köyhää tiedän.
tänään oon syönyt:
eilistä pitsaa
puolukkajukurttia
karkkia =)
söin sitten leivän, päällä tuorejuustoa, omenan, pienen palan makkaraa ja 2dl rasvatonta jogurttia. Pari dietorellea päälle.
En syö enää iltapalaa, koska päivällisen söin vasta hetki sitten. Kaksi siivua ruisleipää, kanaleikkelettä, tomaattia ja paprikaa. Jälkkäriksi maitorahkaa mustikoilla.
sipsejä, Papagallon lakujäätelöä, suklaata ja siiderinkin aion huitaista :)
Kalorit paukkuu, jesh!
söin 3 riisipiirakkaa päällä kalkkunaa ja juustoa sekä tuorekurkkua ja mango-meloni jugurtin
Syön kaksi ruisleipää kinkulla ja raejuustolla sekä maustamatonta jukurttia mehulla.
joten ei enää mitään iltapalaa sen jälkeen. Ehkä jotain hedelmää jos tekee mieli vielä napostella...
Aamupala kl 8.30
lounas klo 12.30
jotain välipalaa iltapäivällä
päivällinen sitten klo 19
Meillä kaikki söivät samaa eli jälkiruokamaljallinen viinirypäleitä, päärynää, banaania ja kirsikkatomaatteja. Lisäksi ruisleipäviipale juustolla tai kalkkunaleikkeellä. Juomana vettä. Paitsi itselleni myös kahvia.
Vierailija:
kaksi ruisleipää kinkulla ja raejuustolla sekä maustamatonta jukurttia mehulla
?
Se nimittäin tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että ruisleipä on kinkun ja raejuuston päällä ja jukurtti mehun päällä. Eli siis leipää raejuusto- ja kinkkupedillä ;)
Olen tänään jo syönyt..
6.15 kaurapuuro
12.00 salaattia, makaronilaatikkoa ja leivän
17.45 Tuplajuustohampurilaisen (mäkkäri) ja Marianne flurryn.
Ei tarvi enää mitään.. Ähky olo jo noistakin.