Kanttori soitti häissä nuotan vierestä
Vihkiminen oli klo 15 kirkossa ja minä olin jo klo 11 valmistautumassa anopin hyvän ystävän(ammatiltaan kampaaja) luona. Mieheni hoiti sillä aikaa kaason ja bestmanin kanssa kirkkokoristelut, kyltit ja yms. Tästä se sitten alkoi.
- bestman oli enemmän hermostunut kuin minä ja mieheni yhteensä; se näkyikin myöhemmin kirkossa ja juhlapaikalla...
- limusiinin kuski sulki auton ovet ja yllätys, avaimet unohtuivat virtalukkoon!
- oli kaksikieliset häät, joten oli hieman vaikeuksia...
- bestmanin "avec" oli umpikännissä, ja hän ei siis edes ollut kutsuttu häihimme
Kommentit (29)
Jäi rysän päältä kiinni, kun oli laiminlyönyt musiikkiopinnot aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nuotta oli sinne kanttorin parvelle viety? Kuivumaan?
Eksyneitä kaloja keräämään :)
Vierailija kirjoitti:
Jäi rysän päältä kiinni, kun oli laiminlyönyt musiikkiopinnot aikanaan.
Soittiko tutun biisin, Monta ryssää Lyypekissä...?
Miksi sinulla oli vaikeuksia kaksikielisissä häissä? Et ymmärtänyt kumpaakaan kieltä?
Ei tullut sitten Pietarin kalansaalista ja vieraat jäivät ilman kalasoppaa...
Kyllä saa kanttorikin nykyään ns. monena olla; Soittajana, soutajana ja kalastajanakin! Kiirettä pitää, ei ole ihme jos joskus menee hieman vierestäkin työt...
Vierailija kirjoitti:
Konttori soitti humalassa?
Miksi konttori on humalassa ja mitä ihmettä se soittaa???? Juottiko konttoristi sen humalaan?
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jeesuksen sijainen rykäisi kahdesta sintistä 200 gramman makaroonilaatikkoannokset kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jeesuksen sijainen rykäisi kahdesta sintistä 200 gramman makaroonilaatikkoannokset kaikille.
Ai kauhee😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈
Eikö osunut verkkoon, meni nuotan vierestä!