Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaas mitä kysyttiin haastattelussa???

Vierailija
28.05.2007 |

Hain yhtä työpaikkaa, kävin viime viikolla haastattelussa ja jouduin vastaamaan mm. sellasiin kysymyksiin kuin miehesi työpaikka, kuinka monta savuketta kuluu vuorokaudessa, pituutesi, painosi, sairautesi, allergiasi jne. muuta mukavaa. Olin kyllä vähän että mitä????? No, en tupakoi, en sairasta juurikaan mitään, en ole ylipainoinen ja miehenkin työpaikka on ihan säädyllinen ;) pääsenköhän nyt sitten töihin ;) Ja ihan siivous sekä remonttihommista oli kyse.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoisia kysymyksiä :)

Vierailija
2/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään ihan epäoleellisuuksia, ni vastaisin, ettei kuulu teille. Mutta onneksi en hae työpaikkoihin, joissa kysellään joutavuuksia vaan pätevyys ja tutkinnot ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistautunut sellasiin kysymyksiin joissa kysyttäisiin hyviä ja huonoja puolia, mitä työltä odottaa, miksi on hakenut sitä paikkaa jne. Mutta mitään sellaista ei kysytty!



ap

Vierailija
4/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sua ei valita, voit valittaa! Tosin en taitaisi moiseen paikkaan oikeasti edes haluta töihin...

Vierailija
5/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni lu kurkkuun ja alkoi yskittää, kun haastattelija kyseli aionko raskautua seuraavan vuoden aikana. Joopajoo! Vastasin, että saa tulla, jos on tullakseen.

Vierailija
6/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä ihmisillä ole mitään oikeutta kysellä tollasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meni lu kurkkuun ja alkoi yskittää, kun haastattelija kyseli aionko raskautua seuraavan vuoden aikana. Joopajoo! Vastasin, että saa tulla, jos on tullakseen.

Minkään itseään kunnioittavan firman edustaja ei kysyisi tuollaista - sukupuolisyrjintäsyyte on lähellä, jos et saa paikkaa.

Vierailija
8/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se ikävää kaikille huomata, että työnhakijalle on luvattu jo paikka ja vasta työterveystarkastuksessa selviää, että jonkun allergian takia ei voi työtä vastaanottaa. Tai vaikka on jotain fyysisiä rajotteita jotka saattaisivat pahentua työssä ja näin aiheuttaa pysyvää vauriota.



Tuota miehen työpaikkaa en kyllä ymmärrä koska tuollaisella alalla tuskin on vaaraa vaikka mies olisi töissä kilpailevassa yrityksessä tai pitäisi tehdä jotain taustatutkimusta puolisollekin turvallisuusasioiden takia (kuten pankkityö jne).



Tupakointia kysyttiin varmastikkin yleiskunnon takia ja siksi kuinka paljon on tarvetta tupakkatauoille. Jos olisit sanonut tupakoivasti niin luutavasti vastaus siihen olisi ollut " Meillä on täällä 2 15min taukoa ja ruokkis joten tuon tupakoinnin sitten pitää ajoittua näihin aikoihin" tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä ilomoitus firmasta yms.

Vierailija
10/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tuota ei saisi kysyä, mutta niin vain haastattelija kysyi . Sano siinä nyt sitten naama punaisena, että en todellakaan ole ajatellut tehdä lapsia moneen vuoteen. Pettymys ja huono olo tuli haastattelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti!

Vierailija
12/12 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tiedän, että tuota ei saisi kysyä, mutta niin vain haastattelija kysyi . Sano siinä nyt sitten naama punaisena, että en todellakaan ole ajatellut tehdä lapsia moneen vuoteen. Pettymys ja huono olo tuli haastattelusta.

Senpä takia juuri tuollaisesta olisi tehtävä ilmoitus, jos et saa paikkaa. Tuo on sukupuolisyrjintää ja sellainen on työelämästä kitkettävä. Kumma, että tällaisia esimiehiä vielä löytyy 2000-luvulla! Naisten itsensä on tähän puututtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän