Kun se röökauskielto tulee 1.10. niin antaakohan kunta polttaa vuokra-asuntojen parvekkeilla kuitenkin?
Kun sehän on sitten kielletty jos eii erikseen luvata.
Kommentit (27)
Minäpä jatkan koska kun vuokrasin tämän minulle annettiin lupa polttaa parvekkeella. Ja ihan muutenkin vaan koska yläkerran mu*lkut eivät osanneet tulla asiallisesti keskusteleen tupakoinnistani vaan aloittivat sairaan maalittamisen. Joten eipä kiinnosta mitä ovat mieltä. Sitä saa mitä tilaa, kun ollaan idiootteja niin ollaan sitten idiootteja
Vierailija kirjoitti:
Alakerrassa asuu pariskunta jotka tupakoi parvekkeella. Jos eivät lopeta niin minä ajan autolla niiden parvekkeen ohi, he ovat joskus valittaneet autolla ajosta heidän parvekkeen ohi. Paha niiden on tulla mitään inisemään,
Ymmärrän ärtymyksesi, mutta ei tuolle asialle paljoakaan voi vaikka tulisi mikä laki. Minua ärsyttää räksyttävät koirat eikä niihinkään kukaan ole puuttunut. Olen itse muuttanut pois sen sijaan että alkaisin kostamaan. Siinä käy helposti niin, että itse syyllistyy johonkin häirintään. Sinä jos aiot autollasi suhailla parvekkeen ohi/ali, niin kohta et tarvitse asuntoasikaan, koska aika tiheään saat siinä kurvailla. Saattaa alkaa ärsyttää muitakin kuin niitä röökaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna, koska uudet vuokralaiset joutuvat nytkin menemään ulos tupakalle.
Ulkona jossain 50 metrin päässä on paikka, minne lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Kuka siihen tupakointiin oikeasti puuttuisi? Isännöitsijöistä on kokemus ettei niitä kiinnosta edes metelöivät naapurit. Keskustelkaa. Se on se vastaus. Vaikka säännöt kieltää metelin 23-06 välillä, niin minun pitäisi keskustella.
Kymmenen ihmistä jos tupakoi samassa talossa, niin riittääkö kellään aika näihin puuttumiseen. Ja miten se käytännössä tapahtuisi? Joku tulisi tumppaamaan.
En itse tupakoi ja oikeastaan inhoan tupakkaa. En vaan näe keinoa tuohon puuttumiseen. Suurempiakin ongelmia on, ainakin isoissa kaupungeissa.
Suomessa yksi iso kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä jatkan koska kun vuokrasin tämän minulle annettiin lupa polttaa parvekkeella. Ja ihan muutenkin vaan koska yläkerran mu*lkut eivät osanneet tulla asiallisesti keskusteleen tupakoinnistani vaan aloittivat sairaan maalittamisen. Joten eipä kiinnosta mitä ovat mieltä. Sitä saa mitä tilaa, kun ollaan idiootteja niin ollaan sitten idiootteja
Miten minä kun on parveke, mutta yläpuolellani ei ole asuntoja eikä toisella sivulla.
Meidän rapussa melkein kaikissa asunnoissa asuu tupakoitsija. Kuka ne käräyttää ja vahtii? Tietysti haluavat polttaa kuin ennenkin eli parvekkeella joten tuskin alkavat käräytellä muita. Me muutamat saadaan vihat päälle kun parvekkeita joilla ei kukaan tupakoi on ehkä 3-4.
Jos siinä parvekkeen vieressä on ajotie, eipä hekään siitä valittaa voi.