Mies on tänään siivonnut ja laittanut ruokaa. Taitaa kuvitella saavansa seksiä, mutta turha luulo!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaminen ja ruoan laittaminen on ihan minimi. Ei tuosta vielä haarojen kuulukaan avautua.
Miksi pitäisikään antaa jokin palkinto miehelle siitä, että tekee kotitöitä siinä asunnossa jossa asuu. Kyllä ne kuuluu tehdä molempien. Seksi on ihan toinen juttu.
Näin on. Naisen pitää osata arvostaa haaraväliään.
Vaimona olen sitä mieltä ettei kumppanilta voi pihdata jos se haluaa seksiä. Annnan lähes aina miehelleni ja innostun itsekkin kun mies pussailee.
Vierailija kirjoitti:
No, lopulta tuo johtaa siihen, että hän alkaa hakea sitä muualta.
Niinpä! Reidet kiinni vaikka oma ukko haluaa häntä. Sitten alkaa mutina ku nyt se saatanan sika meni panemaan naapurin Raijaa, miks mää en enää kelpaa, no mieti sitä...
Miten niin turha luulo? Saahan se miehesi turhaan kuvitella saavansa sinulta seksiä tänä iltana, mutta seksi ei tule noin, seksi tulee kahdestaan. Oma asiasi miten asian otat, ei se ole meidän asia.
-M
Kun mies haluaa seksiä, niin naisen velvollisuus on antaa hänelle sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tänään siivonnut ja laittanut ruokaa. Tuolta huuhkajalta en kuvittele saavani yhtään mitään. Olkoot vain naama norsunvehkeellä. Aion jättää sen, se ei vaan vielä tiedä sitä.
Ai niin siivoan omaani.
Ens viikolla nimittäin vaihtuu lukot ja kylppärin purnukat on ovenpielessä jätesäkissä odottamassa.
Meillä mies imuroi ja minä tein ruokaa, aamulla harrastettiin ennen kotitöitä seksiä. Pitää kokeilla suostuskohan se vielä illallakin?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei tänä iltana yritäkään lähestyä? Oletko pettynyt?
Kyllähän mies lähestyy. Ei vaan lähesty aloittajaa...
Noh, toisaalta eipä sitä löysää toosaa enää olisi jaksanutkaan, kun päivällä jo sai tiukempaa ja nuorempaa.
No tunnistan tehneeni tuon kaiken, mutta en kyllä rehellisesti sanoen odota saavani seksiä joten lepo vaan.
Vierailija kirjoitti:
No tunnistan tehneeni tuon kaiken, mutta en kyllä rehellisesti sanoen odota saavani seksiä joten lepo vaan.
Jep. Parempi kun ei odota yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin rouva hoitaa kyllä.
Noh, ei kaikki naapurin rouvat ole halpojahuoria :D
Minäkin siivosin ja laitoin ruokaa. Sain seksiä vasemmalta kädeltäni.
No vaimo kyl vinkkaa kaikessa et se ei arvosta mun tekemisiä oli sitä kuinka paljon vain joten ihan syystäkin on pian entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin rouva hoitaa kyllä.
Noh, ei kaikki naapurin rouvat ole halpojahuoria :D
Ainakin osaavat kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin seksi olisi jotenkin epämiellyttävää.
Se olis kivaa jos mies lisäksi puhuis tunteista ja arvostais mua. Se sen maha on myös jonkinlainen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin siivosin ja laitoin ruokaa. Sain seksiä vasemmalta kädeltäni.
Onko vasen rakastajattaresi vai vaimosi?
Asun tässä lähelläsi ja miehesi ehtii nopeasti käydä kylässä. En tiedä hänen koulutustaan mutta nekrofiiliopinnot taitavat kestää aika pitkään, ehkä hän opiskelee monimuotokoulutuksessa.
Opetin hänelle muutaman uuden tempun, jolla nainen saa monta orkkua. Ehkä hän voi koittaa kanssasi niitä. Hän tosin kertoi, että makaat selälläsi panon aikana kuin lahna, eikä hän tiedä oletko saanut.
T. Anja
🥰🥰😘😘