Mies on tänään siivonnut ja laittanut ruokaa. Taitaa kuvitella saavansa seksiä, mutta turha luulo!
Kommentit (24)
On kuule tainnu saada jo, vaikka sinä et kotona juuri silloin ollutkaan. Mitä kukkia oli ostanut myös?
Voi kuule, eipä tuollaista vanha kiukkuista akkaa kukaan haluakaan painaa. Me paremmat naiset hoidetaan hänet kyllä. Ps. Tylsä provo
Minäkin olen tänään siivonnut ja laittanut ruokaa. Tuolta huuhkajalta en kuvittele saavani yhtään mitään. Olkoot vain naama norsunvehkeellä. Aion jättää sen, se ei vaan vielä tiedä sitä.
Oletko se sama, joka vähän aikaa sitten ihmetteli, kun miestä ei p*llu kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tänään siivonnut ja laittanut ruokaa. Tuolta huuhkajalta en kuvittele saavani yhtään mitään. Olkoot vain naama norsunvehkeellä. Aion jättää sen, se ei vaan vielä tiedä sitä.
Ai että, tuo on nautinnollista. Loppuu se ainainen vittuilu ja motkotus.
Ihan niin kuin seksi olisi jotenkin epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap:n mies
Entä jos mies ei tänä iltana yritäkään lähestyä? Oletko pettynyt?
Siivoaminen ja ruoan laittaminen on ihan minimi. Ei tuosta vielä haarojen kuulukaan avautua.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ap valittaa, että se on muuttunut homoksi.
No, lopulta tuo johtaa siihen, että hän alkaa hakea sitä muualta.
Siinä vaiheessa kun nainen päättää laittaa haaransa kiinni niin pildeä on saatu muualta jo parin vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Siivoaminen ja ruoan laittaminen on ihan minimi. Ei tuosta vielä haarojen kuulukaan avautua.
Voi kuule, et tiedäkään millaisia 90 % miehistä on.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Sitten se valittaa että ukolla on varmaan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen epäilee uskottomaksi.
Sai jo, kävin siinä nurkilla ja pikaisesti sutasi.
-Harri