Mitä ajattelet varakkaasta ja kauniista naisesta?
Monilla täällä tuntuu olevan sellainen käsitys, ettei varakkaita naisia ole edes olemassa, vaan että ne rahat ovat mieheltä. Olen livenäkin törmännyt kerran tuollaiseen ajatukseen, että automaattisesti kuvitellaan, että omaisuus on miehen.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on onni potkinut häntä. Ei tarvi tehdä töitä. Kai hänellekin on omat murheensa.
Miksi ajattelet, ettei hän tekisi töitä? Aika moni - ainakin melkein kaikki minun tuntemani varakkaat naiset - tekevät paljon töitä ja ansaitsevat hyvin. Monet ansaitsevat esim. enemmän kuin miehensä. Ap
Varakkaat tietämäni naiset tekevät näennäistöitä. Pyörittävät jotain yritystä, tekevät taidetta, koruja jne.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sitä että jos puhut itsestäsi olet ylimielinen kun edes tuot nämä kaksi asiaa esille.
En puhu itsestäni. Onko sinulla jotain varakkaita ja kauniita vastaan, stereotypioita ylimielisyydestä esimerkiksi? Ap
Antaa naisen olla,ei kiinnosta.Varmaan joku itse rakas snibi.Pätee yms,hankala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nainen on makuun pantavan näköinen niin ajattelen että panisin mutta valtaosa kaunnista naisista eivät ole pantavalla tavalla kauniita ja sellaisista en ajattele oikein mitään.
Ajatteletko oikeasti noin, oman halusi kautta? Eikö se ole vähän outoa tai turhan simppeliä? Ymmärrän, että jos näkee jotain seksuaalisesti kiinnostavaa, mutta kadulla vastaantulijoista ei juuri kenelläkään ole tarjota virikkeitä sellaiseen (omasta näkökulmastani katsoen). Kuinka paljon näet tuollaisia naisia, viikoittain vai päivittäin? Ap
En ainakaan päivittäin. Hyvä vertaus on jos haluan vaikka runksauttaa niin siinä että löydän sellaisen naisen kuvia netistä joka saa mun halut heräämään menee kauan. Välillä jopa turhauduk kun ei löydy uusia omaan makuun olevia kuvia niin sitten turvaudun mielikuvitukseen jossa on joku mun makuun oleva nainen jonka olen nähnyt kaupassa tms.
No mitäpä noista nyt ajattelisi, ei ole kahta samanlaista rikasta naista aivan kun ei ole kahta samanlaista köyhää ja rumaa naista. Ovat saaneet hyvät geenit tai nähneet vaivaa ulkonäkönsä eteen ja jotkut leikeltyjä. Jotkut ovat lahjakkaita ja tehneet valtavasti töitä omaisuutensa eteen ja jotkut olleet rikkaita syntymästään saakka.
Jos on kaunis ei hän köyhäkään voi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on onni potkinut häntä. Ei tarvi tehdä töitä. Kai hänellekin on omat murheensa.
Miksi ajattelet, ettei hän tekisi töitä? Aika moni - ainakin melkein kaikki minun tuntemani varakkaat naiset - tekevät paljon töitä ja ansaitsevat hyvin. Monet ansaitsevat esim. enemmän kuin miehensä. Ap
Varakkaat tietämäni naiset tekevät näennäistöitä. Pyörittävät jotain yritystä, tekevät taidetta, koruja jne.
Sepä erikoista. Minun tuntemani varakkaat naiset ovat rahakkailla aloilla, jotka ovat usein miesvaltaisia. Pl. ne jotka ovat perineet omaisuutensa, silloin työnteko voi olla näennäisempää.
Olen näkevinäni vastauksessasi vähättelyä. Jos nainen on hankkinut omaisuutensa yrittäjänä tai taitelijana, on kyseessä varmasti erittäin sinnikäs ja lahjakas ihminen. Kirsti Paakkasen tapainen henkilö esim. Ap
Ekana tulee mieleen Taylor Swift. Vaikuttaa fiksulta ja mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän köyhissä ja keskituloisissakin on paljon kauniita, enemmän varmasti kuin rikkaissa ja varakkaissa. Heillä ei välttämättä ole niin suurta kiinnostusta ulkonäköön, jos eivät ole valmiiksi kauniita. Omaisuus ei synny tyhjästä, jos se ei ole perittyä. Sen eteen on nähty paljon vaivaa. Ap
kolmas pyörä tarkoittaa yhdellä apupyörällä? neljäs pyörä molemmat apupyörät?
Varauksellinen bitchface. Turvallisessa tilassa aivan toisenlainen.
T: Elämäntapamaalari
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei ajattele mitään, se on selvä. Nyt kiinnostaisi enemmän ne, jotka ajattelevat jotain. Stereotypiat siis. Mistä esim. sellainen saa alkunsa, että kuvittelee vain miesten voivan olla varakkaita? Pystyvätkö nämä ihmiset näkemään omaa ajatteluaan ulkopuolelta? Ap
Se johtuu historiasta ja moisessa ajattelussa huomaa, kuinka kauan totuttujen ajatusten muuttuminen vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan tee mitään 8-16 töitä. Jotain töitä, jossa voi itse päättää työajat. Ovat usein luovilla aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis millä lailla yrityksen pyörittäminen on näennäistyötä? Menestyneen yrityksen pyörittäminen vasta vaativaa onkin. Samaten miksi korujen teko tai taiteen teko olisi jotenkin vähemmän työtä?
En ajattele mitään. Ihan random-nainen, aivan kuten kuka tahansa muukin. Mulla on läheinen, joka on nainen ja oikeasti varakas. Ihan itse on omaisuutensa tienannut.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä noista nyt ajattelisi, ei ole kahta samanlaista rikasta naista aivan kun ei ole kahta samanlaista köyhää ja rumaa naista. Ovat saaneet hyvät geenit tai nähneet vaivaa ulkonäkönsä eteen ja jotkut leikeltyjä. Jotkut ovat lahjakkaita ja tehneet valtavasti töitä omaisuutensa eteen ja jotkut olleet rikkaita syntymästään saakka.
Aivan. Stereotypiat ovat aika kapeuttavia. Ulkonäöstä ja varallisuudesta voi päätellä tai arvailla jotain, mutta on jotenkin erikoista, että stereotypioita syntyy niin helposti. Siis sellaisia, joita pidetään aikuisten oikeasti tosina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan tee mitään 8-16 töitä. Jotain töitä, jossa voi itse päättää työajat. Ovat usein luovilla aloilla.
Olet oikeassa... työt ei tosiaan ole 8-16, vaan esim. 6.30-18.30 ja osa on tavoitettavissa 24/7/365. Ei se varakkuus monellekaan ihan itsestään tule, jos se oikeasti on itse tienattua. Työtä se teettää.
Ainakin sitä että jos puhut itsestäsi olet ylimielinen kun edes tuot nämä kaksi asiaa esille.