Onko jollain vielä naamavaippoja tallella?
Kommentit (73)
Joo on ja saa ollakin. Ei voi olla varma, ettei tule taas tarvetta käyttää. Oletteko muuten huomanneet, että nuo ulkomailta tulleet käyttävät edelleen niitä mm. julkisissa liikennevälineissä? Itse istuin ratikassa sellaisen viereen viime viikolla.
Se on maski eikä mikään saakelin naamavaippa. Ap vaikuttaa yksinkertaiselta ihmiseltä.
Ei, ei ole maskeja kaapissa ja korona-aikaankin käytin sellaista vajaa-ajalla todella vähän. Töissä sai ihan tarpeeksi käyttää sitä typerää maskia joka vaikeutti astmaatikon hengitystä.
Vierailija kirjoitti:
Se on maski eikä mikään saakelin naamavaippa. Ap vaikuttaa yksinkertaiselta ihmiseltä.
Ei, ei ole maskeja kaapissa ja korona-aikaankin käytin sellaista vajaa-ajalla todella vähän. Töissä sai ihan tarpeeksi käyttää sitä typerää maskia joka vaikeutti astmaatikon hengitystä.
ap:n mielestä se on ilmeisesti nenä-tena
Maskeja löytyy joka lähtöön.
Haluukko?
Joka päivä käytän (töissä) ja lienee niitä muutama kotonakin. Oliko muita elämääsi ankarasti vaivaavia asioita, näin monta vuotta epidemian jälkeen?
Ei taida olla omia, mutta kyllä niitä edelleen töissä käytetään.
Oli kyllä todella koomista. Etenkin se kun isä kuoli siihen 57-vuotiaana.
Jos tarkoitat ffp-maskeja niin kyllä on. Pidän mahdollisena että joskus marraskuussa koronan esiintyvyys taas kasvaa Suomessa, ja siinä tapauksessa tulen niitä taas käyttämään ruuhka-aikoina esim. julkisissa kulkuvälineissä ja kaupassa. Olen koronan tietääkseni kerran sairastanut ja se oli hirveä tauti. Haluan minimoida tartunnan todennäköisyyden ffp-maskilla ja extratarkalla käsihygienialla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On tallella ja käytän pölyävissä töissä edelleenkin.
Aapeella käytössä tena maxi 24/7. Joskus osaa itse vaihtaa, yleensä tarvii apua.
Tuo sana naamavaippa on muuten trollien käytössä muissakin maissa. Kai se lukee jossain käsikirjassa.
Muista, että Venäjä on moraalisesti ja kulttuurillisesti maailman rappioitunein maa.
Onpas ap traumatisoitunut koronasta, kukaan muu ei sitä enää edes juurikaan muistele. Päästä irti, alat voida paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Tuo sana naamavaippa on muuten trollien käytössä muissakin maissa. Kai se lukee jossain käsikirjassa.
Samoin "sohvasoturi" Ukrainan puolella olevista xDD olen nähnyt saman ilmaisun useammalla kielellä, eli tietää varmasti, että tuota pashkaa suolletaan Pietarista monikielisenä.
Oli vanhaa pölyistä hiirten sotkema aittaa siivotessa. Ja lepakkoisella ullakolla köydessä piippuja tarkastamassa.
On vielä jäljellä yksi paketti. Käytän siivotessa ja pölyjä pyyhkiessä. Olen myös astmaatikko.
Kai sulle ap maksetaan venäjän propagandan levittämisestä?
Huvittaa kun USAssa on näitä oikeistolaisia naamavaipan huutajia jotka sitten kuitenkin marssii rätti naamalla. Eikä näytä ICE-nassukoillakaan olevan mitään ongelmaa sitä naamaa peittää. Mutta annas kun pitäisi muita ihmisiä ajatella ja hauraiden vanhusten elossa pysymistä, sitten yhtäkkiä ollaankin ihan lumihiutaleina huutamassa että ei naamavaipoille.
Ei ole kun en ole ikinä käyttänyt. Ei niistä näyttänyt olevan hyötyä muillekkaan, henki vaan pihisi naamarättien takana.
Joo vielä on naamavaippoja kaapin perällä, kun ei ole tullut siivottua. Oli tosiaan hullua tuo korona-aika, ei ollut bussissa ruuhkaa kun yksin sai matkustaa, vessapaperi loppui kaupoista, surkeaa oli kun vanhuksia ei päässyt tapaamaan. Tulee mieleen tuberkuloosin aiheuttama kauhu vuosikymmenet sitten.