Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä jonkun Prismankin tavaraosastot on vaan niin sutta ja sekundaa täynnä

Vierailija
05.09.2026 |

Katselin sisustustuotteita. Tarjolla House-merkkiä, halpaa krääsää. 

Katselin astioita ja keittiötarvikkeita. House House. Iittala muumi. House. 

Katselin itselle ja lapsille hanskoja, talvipipoja. Tarjolla House-merkkiä, halpaa akryylikrääsää.

House House House silmänkantamattomiin. Eikö oikeesti mitään muuta oo enää tarjota. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan Kiinasta ostan pääasiassa tavarat, halpaa ja hyvälaatuista, koska osaan valita oikein, olenhan vanha hopeakettu.

Vierailija
22/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinapaskaa. Myös vaatteet (mm. Sukat, sukkahousut ja alusvaatteet) on todella huonoa laatua house merkiltä. Älkää ostako. Hajoaa ekassa käytössä/pesussa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinapaskaa. Myös vaatteet (mm. Sukat, sukkahousut ja alusvaatteet) on todella huonoa laatua house merkiltä. Älkää ostako. Hajoaa ekassa käytössä/pesussa 

House tyynyliina tuli joskus tarjouksesta ostettua muutamalla eurolla, ainakin se on ihan hyvin kestänyt nukkumista ja pesuja, 100% puuvillaa. En nyt keksi mitään mikä siinä voisi parempaakaan olla, ehkä se että on vähän sellainen kovan oloinen jos nyt jollain silkkityynyliinoilla on tottunut nukkumaan niin ei varmaan sellaiselle ole. Jotain muutakin House juttua ostanut, oisko keittiövälineitä en niin muista, mutta ehkä sen takia ei muista kun ei mitään valittamista niissä ole ollut. 

Vierailija
24/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää mitään turhaa krääsää missään muodossa. Vaikka olen ns. normaalituloinen ja elätän kolme lasta yhden palkalla, niin silti panostan siihen, että esim. huonekalut ovat laadukkaita ja kestäviä. Mitään rumaa ja halpaa sisustusromua ihminen ei muutenkaan tarvitse.

Vierailija
25/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä muutakin kuin Housea.

Juu, niin on! Esimerkiksi monen suomalaisen firman Kiinasta tuomaa sisustuskamaa, josta jää erittäin hyvät katteet sekä maahantuojalle että osuuskaupalle

Sinun ei ole pakko ostaa uusia syysverhoja, lisää pampaheinää ruukkuun tai muovisia koristekurpitsoita.

Tai ala tekemään niitä itse ja rikastu niillä

Olenko minä sanonut ostavani? Taidat itse olla tällainen, jolla on näitä "ihania" sisustusjuttuja koti täynnä.

Vierailija
26/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttisuomalaisten pitäisi saada ihan kaikki elämäänsä marketista. Mitään kotimaisia tuotteita sinne ei kannata hankkia koska niiden pitäisi korkeintaan olla sillä kiina-bangladesh-hintatasolla.

Vierailija
27/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki haluaa ostaa halpaa pskaa, niin hyvä kama kaupasta katoaa kun kukaan ei niitä osta.

Vierailija
28/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähes kaikki made in China... mutta älkää itse hei tilatko Kiinasta samaa kamaa se on väärin!

Vierailija
29/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on järkyttäväksi meno mennyt. Ruotsalaisia krääsämarkettejakin tulee Suomeen kuin sieniä sateella. Jula, Rusta, Biltema jne. Tuollaista roskaa ne ruotsalaisetkin vain kuluttavat. Kunnon ruokaakaan ei saa. Salessa ei ollut edes hanhenmaksapalleroita, ihan uskomatonta!

No ihan pelkkää roskaa noissa myydään.

Mitä toivoisin? Ihan vaan esimerkiksi euroopassa tai jopa Suomessa/pohjoismaissa valmistettuja tuotteita. Puuvillaa, kotimaista puuta. Onko liikaa vaadittu? 

Miksi naisena kulutat 3,8 maapalloa vuodessa?

Mihin tarvitset turhaa roinaa?

En tarvitse mitään turhaa roinaa. Nyt olisin tarvinnut uuden puisen leikkuulaudan, sekä syyshansikkaat itselle sekä kasvaville lapsille. Plus toiselle lapselle pipon. Ihan kuraa laatua oli tarjolla.

Vierailija
30/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on järkyttäväksi meno mennyt. Ruotsalaisia krääsämarkettejakin tulee Suomeen kuin sieniä sateella. Jula, Rusta, Biltema jne. Tuollaista roskaa ne ruotsalaisetkin vain kuluttavat. Kunnon ruokaakaan ei saa. Salessa ei ollut edes hanhenmaksapalleroita, ihan uskomatonta!

No ihan pelkkää roskaa noissa myydään.

Mitä toivoisin? Ihan vaan esimerkiksi euroopassa tai jopa Suomessa/pohjoismaissa valmistettuja tuotteita. Puuvillaa, kotimaista puuta. Onko liikaa vaadittu? 

Miksi naisena kulutat 3,8 maapalloa vuodessa?

Mihin tarvitset turhaa roinaa?

En tarvitse mitään turhaa roinaa. Nyt olisin tarvinnut uuden puisen leikkuulaudan, sekä syyshansikkaat itselle sekä kasvaville lapsille. Plus toiselle lapselle pipon. Ihan kuraa laatua oli tarjolla.

En mene itse  amatilloon, jos haluan ravintolassa laatua.

Miksi sinä meney etsimään laatua tuulipukumarketista?

Vierailija
31/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa! Olen monta kertaa saanut pettyä Prismasta ostamiini käyttötavaroihin ja sisustustuotteisiin. Joissain pienemmissä Prismoissa on myös todella suppea valikoima, ja sama pätee S-ketjun verkkokauppoihin, vaikka niitä käyttäisi Sokoksen sivujen kautta. Minusta myös tuntuu, että laatu on huonontunut entisestään viime vuosina.

Vierailija
32/32 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lähes kaikki made in China... mutta älkää itse hei tilatko Kiinasta samaa kamaa se on väärin!

Kauppias ei pääse vetämään välistä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä