Ystäväni luulee olevansa miesten suosiossa mutta hän on vain "helppo pullukka"
Rupeaa jo järkyttämään hänen maineensa. Kaupunki jossa asumme ei ole iso, ja hänellä on parin kuukauden välein uusi ukko. Suurin osa heistä vähän sellaisia ressukoita. Suurin osa näistä miehistä tuntee toisensa. Ennen kävin hänen kanssaan ulkona mutta en enää viitsi koska en halua että kukaan luulee minun olevan samanlainen.
Jatkuvasti saa kuulla kuinka miehet ottavat yhteyttä, ostavat hänelle drinkkejä ja päivällisiä ulkona, kuinka kaunis hän mielestään on. Teksi mieli sanoa että hei, sä oot pullea, rahaton keski-ikäinen ihminen jonka ainut meriitti on se, että sinulta saa seksiä melkein kuka vaan joka sulle tuopin ostaa ja pitää seuraa.
Hävettää hänen puolestaan. Sori- halusin vain avautua tästä. Ja ennenkuin kukaan sanoo minua kateelliseksi, niin sitä en todellakaan ole. Baareilu ja irtoseksi ei voisi minua vähempää kiinnostaa.
Kommentit (139)
Onko aloittajalle muka yllätys, että miehet oikeasti tykkäävät hieman pullukoista ja rehevistä naisista. Moni mies jopa haaveilee, että naisella on muotoja joista puristaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ruman ja paksukaisen sai aina allensa kun piti tarpeensa tehdä. Oi niitä aikoja! M 72
Monet miehet on, paitsi helppoja niin myös ajatusmaailmaltaan vastenmielisiä. Onneksi yhdenyönjutuissa ainoastaan helppous merkitsee.
Tuo on NIIN oikea asenne. T. M 72, ex-kaupparatsu
Oliko onnellinen ex-liitto touhuilujesi jälkeen? Suhteet lapsiin 😄 Näin saa huomata kuinka mies ei vain saa yhteyttä tunne-elämäänsä onnistuneesti.
Minua huolestuttaisi tuossa se, jos nämä miehet ovat ventovieraita baarista mukaan lähteneitä. Eli tuntemattoman päästäminen omaan kotiin on aina riski.
Varmasti pikkukaupungissa juoruillaan. Asun itse maalla enkä ole kenenkään paikallisen kanssa tekemisissä. Silti tiedän meistä muutaman juorun, jotka ovat aivan uskomattoman hölmöjä ja loukkaavia. Jos ihmiset puhuvat, niin se kertoo lähinnä heistä. En hylkäisi ystävää, vaan ne, jotka puhuvat pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajalle muka yllätys, että miehet oikeasti tykkäävät hieman pullukoista ja rehevistä naisista. Moni mies jopa haaveilee, että naisella on muotoja joista puristaa kunnolla.
Tuosta en tiedä, mutta makuja on monia. Urpoimmat ei edes uskalla toteuttaa niitä muiden miesten pelossa. Etsiä naisia, jotka täyttää sen kiinnostuksen. Olipa ae mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.
Mulla on aina ollut hyviä miespuolisia ystäviä. Kyllä ovat kavereiksi halunneet.
Menkää yhdessä autiolle saarelle. Katsotaan kuinka pitkään pysytte vain ystävinä.
Ystävyys on se, joka kantaa. Sullahan ei niitä ole.
Kokemattomuus panee katkeran incelin kuvittelemaan, ettei ystävän kanssa voi myös nussia. Tai että parisuhde on jotain muuta kuin ystävyyttä. Jos et ole naisen ystävä, ihan turha tyrkyttää kusiletkua.
no hoh hoijaa, eli nainen on helppo kun rakastaa seksiä ja ilmaisia lounaita? Heti kun itsellä ero astuu voimaan, niin todellakin aijon lähteä treffeille, vaikka joka viikonloppu jos vain pyydetään. Ja seksiäkin aijon harrastaa jos vain kemiat kohdille sattuu. Nautin seksistä tälleen adhd naisena todella paljon, ja nykyisessä suhteessa sitä ei ole, niin lasken päiviä kun pääsen äijästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.
Olisikin noin yksinkertaista.
Pitkissä suhteissa mies on voinut hakea seksiä muualta muttei kestä eroa koska ei halua luopua saavuttamistaan eduista. Naiselta saa suojaa ja huomiota. Oman havaintoni mukaan miehelle oli tärkeää petturuuden lisäksi ilmainen ruoka. Puhtaat lakanat. Itse ei pyykistä ym ymmärtänyt.
Sikamaisuutta ei pidä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän aloituksen?
No tietenkin haukkuakseen pullukoita naisia. Tämä on palstalla toistuva teema yleensä saman henkilön aloittamana.
Ei pitäisi ruokkia trollia huomiolla.
Ei. Tämä trolli ei osaa eikä uskalla elää. Se haluaa kuolla muttei uskalla sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut hyviä miespuolisia ystäviä. Kyllä ovat kavereiksi halunneet.
Menkää yhdessä autiolle saarelle. Katsotaan kuinka pitkään pysytte vain ystävinä.
Miten tämä vaikuttaa asiaan? Enköhän mä tuollaisessa tilanteessa panis jossain vaiheessa naispuolisen ystävänkin kanssa 😃.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä suhteissa mies on voinut hakea seksiä muualta muttei kestä eroa koska ei halua luopua saavuttamistaan eduista. Naiselta saa suojaa ja huomiota. Oman havaintoni mukaan miehelle oli tärkeää petturuuden lisäksi ilmainen ruoka. Puhtaat lakanat. Itse ei pyykistä ym ymmärtänyt.
Ei varmaankaan naisiltakaan. Joku kaunis nainen ihan yhtä hyvin voi käyttää muita haluamiinsa asioihin itsekkäästi. Ja kertakäyttösuhteilla "kuluu" ihan kumpikin osapuoli, miehet eivät vain aina etukäteen huomaa sitä. Teot voi hävettää jälkikäteen kun on rehellinen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
no hoh hoijaa, eli nainen on helppo kun rakastaa seksiä ja ilmaisia lounaita? Heti kun itsellä ero astuu voimaan, niin todellakin aijon lähteä treffeille, vaikka joka viikonloppu jos vain pyydetään. Ja seksiäkin aijon harrastaa jos vain kemiat kohdille sattuu. Nautin seksistä tälleen adhd naisena todella paljon, ja nykyisessä suhteessa sitä ei ole, niin lasken päiviä kun pääsen äijästä eroon.
Nämä huorittelijat on katkeria ja puutteessa koska kukaan ei halua heitä.
Seksi on täysin ok ja suositut todellakin saa sitä.
Siis kenen silmissä on mennyt maine? Mitä väliä jos ei tee mitään laitonta ja kyse on aikuisista sinkkuihmisistä? Ja kuka edes on reppana, miten sekin määritellään? Tälleen keski-ikäisenä tylsänä perheenäitinä ottaa päähän tällainen ihmeellinen ahdasmielisyys.
Nainen haluaa seksiä, mies haluaa seksiä. Sekstaillaan ja sanotaan heipat ja mennään tahoillemme. Win - win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä nyt taas ei liity aloitukseen millään tavalla :D
Ja aikuisilla ihmisillä on kyllä kavereita ihan sukupuolesta riippumatta, esim. omista peli- ja online-harrastusyhteisökavereista ei kukaan tiennyt varmaksi toisten sukupuolia kunnes tutustuttiin paremmin. Ja nykyään onkin sitten kaverina mm. paljon onnellisesti naimisissa olevia miehiä, joiden vaimojenkin kanssa olen kaverustunut myöhemmin, vaikkei näitä vaimoja samat virtuaaliörkit kiinnostakaan.
Yst.terv. sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan naisiltakaan. Joku kaunis nainen ihan yhtä hyvin voi käyttää muita haluamiinsa asioihin itsekkäästi. Ja kertakäyttösuhteilla "kuluu" ihan kumpikin osapuoli, miehet eivät vain aina etukäteen huomaa sitä. Teot voi hävettää jälkikäteen kun on rehellinen itselleen.
Kuka normaali muka häpeää nautinnollista, vapaaehtoista aikuisten välistä seksiä?
Tuo on uskonnollisten piirien myytti, häpeään kasvatettujen heikkohen ressukoiden selitys sille etteivät uskalla yrittääkään.
No aika hyvinhän hänellä menee. Ilmaista kaljaa, ilmaista ruokaa ja seksiäkin on riittävästi.
Taidat AP olla vain kateellinen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen silmissä on mennyt maine? Mitä väliä jos ei tee mitään laitonta ja kyse on aikuisista sinkkuihmisistä? Ja kuka edes on reppana, miten sekin määritellään? Tälleen keski-ikäisenä tylsänä perheenäitinä ottaa päähän tällainen ihmeellinen ahdasmielisyys.
Nämä uusnasu-incelit yrittåå levittää synnintuntoa psyykkisesti terveisiin ihmisiin 😂
Kun ne eivät kykene ihmissuhteisiin, yrittävät katkeruuksissaan sabotoida muita.
No heh, kellekään vätykselle ei kuulu muiden seksit. Aloitus oli ikivanhaa setäpaskaa. Kunnon KD-taleban-tunkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pysyisin suurimman osan kanssa ihan vain ystävinä (ja jos miehet yrittäisivät jotain vastusteluistani huolimatta, emme olisi enää edes ystäviä). Pari kivaa sinkkumiestä löytyy kavereista, joista erilaisessa ympäristössä ja tarpeeksi pitkällä altistuksella saattaisi kehittyä jotakin enemmän - tietenkin sillä olettamalla, että hekin kiinnostuisivat minusta, mikä sekään ei tietenkään ole mikään selviö. Mutta varattujen mieskavereiden, niin pitkän ajan tuttujen, että tuntuvat enemmän veljiltä, jne. kanssa en toivoisi mitään.
Eri kuin lainaamasi
No tietenkin haukkuakseen pullukoita naisia. Tämä on palstalla toistuva teema yleensä saman henkilön aloittamana.
Ei pitäisi ruokkia trollia huomiolla.