Ystäväni luulee olevansa miesten suosiossa mutta hän on vain "helppo pullukka"
Rupeaa jo järkyttämään hänen maineensa. Kaupunki jossa asumme ei ole iso, ja hänellä on parin kuukauden välein uusi ukko. Suurin osa heistä vähän sellaisia ressukoita. Suurin osa näistä miehistä tuntee toisensa. Ennen kävin hänen kanssaan ulkona mutta en enää viitsi koska en halua että kukaan luulee minun olevan samanlainen.
Jatkuvasti saa kuulla kuinka miehet ottavat yhteyttä, ostavat hänelle drinkkejä ja päivällisiä ulkona, kuinka kaunis hän mielestään on. Teksi mieli sanoa että hei, sä oot pullea, rahaton keski-ikäinen ihminen jonka ainut meriitti on se, että sinulta saa seksiä melkein kuka vaan joka sulle tuopin ostaa ja pitää seuraa.
Hävettää hänen puolestaan. Sori- halusin vain avautua tästä. Ja ennenkuin kukaan sanoo minua kateelliseksi, niin sitä en todellakaan ole. Baareilu ja irtoseksi ei voisi minua vähempää kiinnostaa.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tiedoksi: pullukan SE tuntuu miehistä paljon paremmalta kuin laihan SE.
Laihalla usein ihanan PIUKKA. Pieni pylly, pieni toosa aaahhh. Ja nyt puhuu todellinen kokemusasiantuntija ja konsultti.
Pillun koko ei riipu naisen painosta. Laihalla voi olla löysä ja ylipainoisella tiukka tai toisinpäin. Vain naisten anatomiaa tuntematon mies kuvittelee tuollaisia kuin sä.
Synnytys voi vaikuttaa. Kovasti subjektiivista ja miehen OMASTA koosta riippuvaista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tiedoksi: pullukan SE tuntuu miehistä paljon paremmalta kuin laihan SE.
Laihalla usein ihanan PIUKKA. Pieni pylly, pieni toosa aaahhh. Ja nyt puhuu todellinen kokemusasiantuntija ja konsultti.
Pillun koko ei riipu naisen painosta. Laihalla voi olla löysä ja ylipainoisella tiukka tai toisinpäin. Vain naisten anatomiaa tuntematon mies kuvittelee tuollaisia kuin sä.
Synnytys voi vaikuttaa. Kovasti subjektiivista ja miehen OMASTA koosta riippuvaista myös.
Pillu voi olla löysä vaikka ei olisi synnyttänyt ja synnyttäneellä voi olla tiukka. Kummallista, että näitä asioita ei tajuta.
" Ei parin kuukauden välein vaihtuva seksiseura ole edes paha; nuoruudessa nuo vaihtui joka viikonloppu, joskus jopa joka ilta! "
:D
No jos kaverisi saa tuosta hyvän mielen niin annan hänen olla ja elää. Miksi pitää tuomita ja välittää muiden puheista? Olet kyllä itse vähän raukka kun mietit mitä jotkut ulkopuoliset susta puhuu jos olet kaverin kanssa. Jää elämä elämättä jos elää sitä koko ajan miettien mitä muut miettii. Kaverisi sen sijaan nauttii miehistä ja elämästä. Hyvät hänelle.
Hän saa seksiä ja keksiä. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän aloituksen?
Kateudesta ja itseinhosta. "Kaikki muut kelpaa paitsi minä". Incelien itkuvirsi.
Ei vaan trollatakseen. Tuo lihava nainen yhyy sitä yhyy tätä - tyyppinen aloitus toistuu pienin vaihteluin päivittäin useaan kertaan.
M60+