Mitä mieltä olette siitä että lääkäri määrää mielialalääkkeet vaikkei mitään diagnoosia ole tehty?
Minä jouduin psykiatriselle osastolle tarkkailuun, mitään diagnoosia minulle ei saatu tehtyä mutta silti määrättiin mielialalääke. Suostuin ottamaan reseptin vastaan jotta pääsin osastolta pois. Kotona en ole niitä lääkkeitä syönyt. Hyvin olen pärjännyt ilman lääkkeitäkin.
On se kumma miten helpolla mielialalääkkeitä ihmisille syötetään, jopa sellaisessa tilanteessa missä sinulle ei saada kirjattua mitään psykiatrista sairautta.
Kommentit (55)
Haluatko kokea, miltä etälamautin tuntuu? Otapa kiltisti lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kokea, miltä etälamautin tuntuu? Otapa kiltisti lääkkeet.
Tuollaisia kirjoitteleva on ainakin mieleltään sairas. Ip-osoite talteen ja huoli-ilmoitusta tulille.
Kun lääkäri määrää sovitun määrän lääkeyhtiö X:n lääkettä, hän saa sponsoroidun matkan majoituksineen kansainväliseen kongressiin , lääkeyhtiön mainoskyniä ja mukavan bonuksen pankkitilille. It's a deal.
Vierailija kirjoitti:
Kun lääkäri määrää sovitun määrän lääkeyhtiö X:n lääkettä, hän saa sponsoroidun matkan majoituksineen kansainväliseen kongressiin , lääkeyhtiön mainoskyniä ja mukavan bonuksen pankkitilille. It's a deal.
Totta, vaikka en kirjoittanut.
Olen seurustellut lääkärin
kanssa, tiedän nämä. E
Vierailija kirjoitti:
Aihe tuntuu kirvoittaneen yllättävän runsaasti jonkinlaista japanilaista runoutta.
Kyllä. Ei voi muuta sanoa, että haikuja on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ihan aiheeseen määrätyiltä.
Ihan jo sillä perusteella että jouduit psykiatriselle osastolle tarkkailuun (varsinkin nyt turhan helposti oteta ketään mihinkään sisään) lääkitys kuulostaa aiheelliselta.
Jos lääkitys on aiheellinen, miten sitten pärjään ilman niiden ottamista?
Ap
No miksi ihmeessä pitäisi pärjätä ilman lääkitystä, jos sinulle on sellainen määrätty. Ota hyvä ihminen lääkkeesi! Ja jos tarkoitat sitä, että miten pärjäsit ennen, niin ethän sinä tainnut lopulta pärjätä, kun psykiatriselle päädyit.
No nykyään pärjään ilman lääkettä, turhaakaan ei kannata lääkettä syödä.
Ap
Niin, mutta ne eivät syö, päätyvät ongelmiin tai jopa kuolevat.
Ei mieliala-lääke on sen kummempi, kuin joku sydänlääke tai kilpirauhaslääke tai verenpaine ja lääkityksen avulla moni saa hyvän elämän.
Joko ap on hakeutunut ensihoitajaopintoihin? Saa sitten halukkaat asettua kivet kourassa jonoon luvan kanssa. Säästyy mielisairaalapaikat todelliseen tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosidiagnoosia ei kevyesti kirjoiteta.
Höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
SIINÄ on kerrankin laitettu oikea syy, MIKSI jotkut pistetään väkisin suljetulle ja lääkitään VÄKISIN!
Tätähän se on nykyinen terveydenhoito. Mullekin on määrätty kolestrolilääkkeet ihan mutu-tuntumalla.
Ja sitten Kantaan on ilmestynyt. Että mulla on verenpainetauti. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä jouduit psykiatriselle osastolle?
Olin uhannut heittää ensihoitajaa kivellä ja näytin poliisille keskisormea siinä samassa yhteydessä. Poliisi vei minut terveyskeskukseen jossa lääkäri teki lähetteen tarkkailuun.
Ap
Mitäs uhkailet sinua auttavaa henkilöä, oma vikasi. Opettelisit käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun nauraa väärässä kohtaa psykiatrin kuvitelmille niin jo napsahtaa. Toisekseen jos ap on päässyt tarkkailujakson (4 päivää) jälkeen kotiin, niin psykoosia ei ole.
Lääkeyhtiöt maksavat lekureille bonusta määrätyistä lääkkeistään.
Hallintoylilääkäri vahtii, maksua vastaan, että sairaalayksikölle asetettu lääkekiintiö tulee täytetyksi.
suomalaoset syö noita kuin beroccaa