Harjoittelen kanavointia. Kerro elämästäsi lyhyesti, niin katsotaan mitä viestiä tulee.
Jos haluat jakaa mikä on asia, joka on ollut mietinnässä, katsotaan tuleeko viestiä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset voivat kanavoinnissa olla mitä tahansa.
Kritiikkiä peliin.
Ai, minä kun luulin, että anonyymilla keskustelupalstalla kaikki huuhaa on totta.
Kyllä täällä aika moni tosissaan apua kyselee.
Kaikki oljenkorret pitää käyttää. Totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset voivat kanavoinnissa olla mitä tahansa.
Kritiikkiä peliin.
Ai, minä kun luulin, että anonyymilla keskustelupalstalla kaikki huuhaa on totta.
Kyllä täällä aika moni tosissaan apua kyselee.
Kaikki oljenkorret pitää käyttää. Totta kai.
Ennemmin kilautan kaverille, tarvittaessa useammankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt ja koen etten kuulu oikein minnekään eikä mulla ole elämälle mitään suuntaa.
Sinun aikasi tulee vielä. Väsyt ehkä herkästi ihmisten seurassa mutta oikeastaan sinne sinä juuri kuuluisit, ihmisten pariin. Sinun läsnäolosi riittää, sillä olet valosta ja rakkaudesta tänne saapunut.
- keskustelun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ison elämänmuutoksen keskellä viime ajat. Tuleeko jotain viisauksia tai viestiä, olenko nyt oikealla polulla ja mahdanko onnistua isossa tavoitteessani lähitulevaisuudessa. Vai olenko haukkaamassa liian ison palan kakkua?
Heti tulee, että et ole haukkaamassa liian isoa palaa kakusta. Luota itseesi ja luota siihen, että asiat järjestyvät oikeaan aikaan.
- keskustelun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja etsinyt kiivaasti uusia töitä. Työllistynkö pian?
Tulee lävitse, että jätät jonkun kiven kääntämättä, ehkäpä jopa tietoisesti. Pelkäätkö jotain mikä olisi todella sinua varten?
- keskustelun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ison elämänmuutoksen keskellä viime ajat. Tuleeko jotain viisauksia tai viestiä, olenko nyt oikealla polulla ja mahdanko onnistua isossa tavoitteessani lähitulevaisuudessa. Vai olenko haukkaamassa liian ison palan kakkua?
Heti tulee, että et ole haukkaamassa liian isoa palaa kakusta. Luota itseesi ja luota siihen, että asiat järjestyvät oikeaan aikaan.
- keskustelun aloittaja
Kiitokset viestistä, siltä se on kyllä tuntunutkin. Mukavaa illanjatkoa sinulle :)
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko suun aftani koskaan; loppuvatko jalan hermosäryt? Saanko apua ongelmiini? Kuolenko tai vammaudunko tulevalla matkallani? Tuleeko matka toteutumaan?
Kiitos, nimim. epätietoinen
Sinun täytyy hakea tietoa ja ottaa vastaan apu vaivoihisi, silloin asiasi varmasti ratkeavat. En saa mitään ohjeistusta matkaasi liittyen. Muuta kuin, että se matka olisi ilmeisen tärkeä sinulle ja vie elämääsi eteenpäin vaikka sinua pelottaa. Olet ehkä ollut jumissa jonkinlaisessa elämänvaiheessa.
- keskustelun aloittaja
Oon toimistossa töissä. Saanko vielä kuntoani kohotettua?
Vierailija kirjoitti:
Ratkeaako ongelmani ja löydän uuden asunnon? Vuoden päivät mennyt ja muuttoa ei näy, vähän epätoivoiseksi vetää.
Miksi minulle tulee, että onko se pääasiallinen ongelma itseasiassa asunnon löytämisessä. Tottakai asiasi tulee ratkaistuksi mutta suuntaa katseesi ensin vielä johonkin tärkeämpään asiaan, joka vaatii huomiotasi.
- keskustelun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja etsinyt kiivaasti uusia töitä. Työllistynkö pian?
Tulee lävitse, että jätät jonkun kiven kääntämättä, ehkäpä jopa tietoisesti. Pelkäätkö jotain mikä olisi todella sinua varten?
- keskustelun aloittaja
En hakeudu yrittäjäksi enkä opiskelemaan. Ehkä se on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt ja koen etten kuulu oikein minnekään eikä mulla ole elämälle mitään suuntaa.
Sama täällä! Kanavoi minulle myös!
T. koko elämä yhtä tyhjän kanssa
Heti nousee välitön, että elämäsi ei ole yhtä tyhjän kanssa. Olisit myös hyvä ystävä jollekin. Kaipaat iloa elämääsi selvästi ja sitä sinulta löytyisikin, taidat olla sisimissäsi ihminen, joka tuo iloa ympärilleen omana itsenään. Sinun kuuluisi myös hakeutua ihmisten pariin.
- keskustelun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Oon toimistossa töissä. Saanko vielä kuntoani kohotettua?
Tässäkin asiassa valinta on täysin sinun. Tiedät itse vastauksen ja mitä sinun pitäisi asian eteen tehdä.
- keskustelun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkeaako ongelmani ja löydän uuden asunnon? Vuoden päivät mennyt ja muuttoa ei näy, vähän epätoivoiseksi vetää.
Miksi minulle tulee, että onko se pääasiallinen ongelma itseasiassa asunnon löytämisessä. Tottakai asiasi tulee ratkaistuksi mutta suuntaa katseesi ensin vielä johonkin tärkeämpään asiaan, joka vaatii huomiotasi.
- keskustelun aloittaja
Erittäin hyvin kanavoitu! Ajattelin kyllä että toinen asia pitää hoitaa ensin, se helpottaisi asunnon saamistakin. Saatko viestiä että kuinka tämä onnistuu, onko näkyvissä parannusta? En viitsi paljastaa mitä kyseessä, haluan vain tietää minkä viestin saat.
Miten saisin itseni tekemään loppuun sen, mitä on pitänyt jo vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko suun aftani koskaan; loppuvatko jalan hermosäryt? Saanko apua ongelmiini? Kuolenko tai vammaudunko tulevalla matkallani? Tuleeko matka toteutumaan?
Kiitos, nimim. epätietoinen
Sinun täytyy hakea tietoa ja ottaa vastaan apu vaivoihisi, silloin asiasi varmasti ratkeavat. En saa mitään ohjeistusta matkaasi liittyen. Muuta kuin, että se matka olisi ilmeisen tärkeä sinulle ja vie elämääsi eteenpäin vaikka sinua pelottaa. Olet ehkä ollut jumissa jonkinlaisessa elämänvaiheessa.
- keskustelun aloittaja
Kiitos tiedosta. Kyllä, tuleva matka on tärkeä, ja olen jumittanut elämässäni jo pitkään. 👍🏼
Tuleeko minun hakea mielessäni ollutta työpaikkaa?
Tosissaan ja tosissaan, mutta kyllähän sitä ihmiset voivat jotain viestiä saada. Ei tyhmä saa kuitenkaan olla että sokeana luottaa.