Harjoittelen kanavointia. Kerro elämästäsi lyhyesti, niin katsotaan mitä viestiä tulee.
Jos haluat jakaa mikä on asia, joka on ollut mietinnässä, katsotaan tuleeko viestiä.
Kommentit (38)
Olen ollut ison elämänmuutoksen keskellä viime ajat. Tuleeko jotain viisauksia tai viestiä, olenko nyt oikealla polulla ja mahdanko onnistua isossa tavoitteessani lähitulevaisuudessa. Vai olenko haukkaamassa liian ison palan kakkua?
Olen työtön ja etsinyt kiivaasti uusia töitä. Työllistynkö pian?
Vastaukset voivat kanavoinnissa olla mitä tahansa.
Kritiikkiä peliin.
Vierailija kirjoitti:
Kritiikkiä peliin.
Ai, minä kun luulin, että anonyymilla keskustelupalstalla kaikki huuhaa on totta.
Raamattu kieltää henkiin yhteyden ottamisen joten lopeta heti ja mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kritiikkiä peliin.
Ai, minä kun luulin, että anonyymilla keskustelupalstalla kaikki huuhaa on totta.
Kyllä täällä aika moni tosissaan apua kyselee.
No, eihän täältä mitään vastauksia saanutkaan. Eiköhän tämä kohta poistu.
1-3 rukoilen teidän puolesta! Ja ap:n puolesta myös.
Ainakin lihatalossa kanan vointi on aika huono.
Vierailija kirjoitti:
1-3 rukoilen teidän puolesta! Ja ap:n puolesta myös.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kanavointi?
No sehän on joko sitä neulalla tehtävää kanavointi työtä tai onkohan jossain voimalaitoksen juurella, niissäsän on kanavat.
Muut on humpuukia eli hömppää.
Paraneeko suun aftani koskaan; loppuvatko jalan hermosäryt? Saanko apua ongelmiini? Kuolenko tai vammaudunko tulevalla matkallani? Tuleeko matka toteutumaan?
Kiitos, nimim. epätietoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kanavointi?
No sehän on joko sitä neulalla tehtävää kanavointi työtä tai onkohan jossain voimalaitoksen juurella, niissäsän on kanavat.
Muut on humpuukia eli hömppää.
Joo, se on just sen kanavatyön näpertämistä voimalaitoksen ala- ja yläkanavan vieressä. Olit ihan jäljillä.
Ratkeaako ongelmani ja löydän uuden asunnon? Vuoden päivät mennyt ja muuttoa ei näy, vähän epätoivoiseksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt ja koen etten kuulu oikein minnekään eikä mulla ole elämälle mitään suuntaa.
Sama täällä! Kanavoi minulle myös!
T. koko elämä yhtä tyhjän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kanavointi?
Oletan että kyse on käsitöistä, ommellaan kanavatöitä.
Olen syrjäytynyt ja koen etten kuulu oikein minnekään eikä mulla ole elämälle mitään suuntaa.