Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko herkkä 1v2kk liian pieni hoitoon?

Vierailija
28.05.2007 |

Ainakin tällä hetkellä tyttö on ihan mussa kiinni eikä suostu muiden syliin. Roikkuu vaan lahkeessa ja alkaa prku, jos poistun näköpiiristä.

Ikää nyt 11kk, menee hoitoon veljensä kanssa elokuussa. Mitäköhän traumoja tyttö saa, kun/jos vierastus ja takertuminen vaan jatkuu ja joutuu eroo äidistä vieraaseen hoitopaikkaan?

;(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAstaavassa tilanteessa etsin hoitajan kotiin. Oli hyvä ratkaisu. Lapsi ei edes kolme vuotiaana vielä viihtynyt päiväkodissa.

Vierailija
2/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

djettia, niin tee se lastesi takia ja jää vielä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli on joka tapauksessa PAKKO laittaa hoitoon, koska tarvitsee jo kavereita j avirikkeitä. veli siis elokuussa jo 3v3kk. enkä mä taas VOI olla kauempaa kotona, jää totaalisesti jälkeen työelämässä. olen sellaisella alalla, että pakko pysyä mukana.

lapset aloittaisivat ryhmäperhepäivähoidossa, jossa yhteensä 15 lasta.

Vierailija
4/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumpi on tärkeämpää, oma päteminen vai lapsi? Jos päteminen, miksi ylipäätään teit tämän toisen lapsen. Jos ei hänellä ole oikeutta lapsuuteen?

Vierailija
5/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona sekä 6-vuotias että 4-vuotias. Mitään kerhoja ei ole sattuneista syistä ollut koko talvena. Ihan hyvin ovat kotona pärjänneet. Vaatii toki pinnaa ja kekseliäisyyttä. Tilanne on tilapäinen.

Nuo talous- ja työjutut onkin sitten mutkikkaampia. Mulle yksi ihminen antoi vastaavassa tilanteessa hyvä neuvon: " tee siltä kun hyvältä tuntuu" . Niin tein ja jäin vielä kotiin. Opinnot venyivät vuodella, mutta enpä kadu sitä, että liian pieni lapsi jäi kotiin. Lapselle se on ainut lapsuus. Itse pystyt paikkamaan työelämää vielä vuosia.

Lisään vielä, että olen jättänyt itsekin vuoden vanhoja hoitoon kokopäiväisesti. Meille on tällöin tullut hoitaja kotiin ja tämä on loistoratkaisu.

Vierailija
6/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla isommat 5,5 ja 4,5 v ja nuorin olisi juuri samanikäinen kuin sinun syksyllä, jolloin joutuisi hoitoon, mutatsitten ajattelin asiaa niin että ihanaa kun nämä isommat saavat olla vielä kanssani kotona koska pienhan alkaa (vuoden päästä) vanhimmalla eskari ja sitten loppuu vapaus. vielä isompien takia ainakin vuodenn ehkä kaksi oon kotona, siinä sivussa sitten nuorin kerkeää vanheta päiväkotiikään.

Vierailija
7/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut tarkoituskaan viedä hoitoon. Ei se viihtynyt vielä mummolassakaan. Mutta sitten parivuotiaana alkoi oppimaan jäämään mummolaankin, ja nykyään kolmevuotiaana jää sinne jo niin mielellään, että harkitsen, jos joskus jäisi yökyläänkin.

Pienempi on ihan eri maata. Tänään oli miehen kaks työkaveria tässä näyttämässä jotain papruja, niin meidän pienempi lapsi leikki tuolla olkkarissa, eikä sitä häirinnyt vieraat miehet siellä. Mutta tää isompi ja arempi leikki täällä mun jaloissa, kun se arasteli niitä vieraita.

Toiset siis vaan ovat herkempiä kuin toiset. Itse oon tosi tyytyväinen, että oma herkkäni on saanut kasvaa isoksi omaan tahtiinsa.

Vierailija
8/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensa valossa hoitoon laittaa ilman ns. " syviä traumoja" .

Totuus on se, että nuorimmaisesi on liian nuori hoitoon laitettavaksi. Tämä on siis tutkittu totuus, ei mielipiteeni. Jos lapsesi kuitenkin hoitoon laitat, niin siitä sinun on kannettava vastuusi ja omantunnontuskasi.

Itse en laittaisi noin pientä , varsinkaan herkkää lasta, hoitoon missään tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi