Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tai oletko kuulut kokemuksia TV-Shopin tuotteista?

Vierailija
28.05.2007 |

Mua kiinnostais se Magic Bullet tehosekoitin (kohta pitää alkaa soseuttaa vauvalle ruokia ja ajattelin oisko se kätevä) ja sit se lakaisin (olisiko se hyvä eteisessä, saisko sillä hiekat pois?).

Mistä muista tuotteista on käyttökokemuksia, omia tai kuultuja?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänäänkin soseutin vauvalle ananasrenkaan ja päärynän sillä. Tuli sopivasti sosetta.

Olen kyllä ollut siihen ihan tyytyväinen.

Vierailija
22/31 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikä tai luukku niin et voi käydä vessassa!

Kaverilla on sellainen ja näyttää kyllä hoikalta, eikä sitä liiviä huomaa! Ihmettelin miten on niin hyvässä kunnossa kunnes paljasti sen liivin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa tosi kivalle tollanen liivi kesäkuumilla...

Vierailija
24/31 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on joku Swivel seeper tms.

Se on oikeesti hyvä. Epäillen ostin sen juuri esim. eteisen hiekan lakaisemiseen tai lasten jälkien korjaamiseen (muruja ruokapöydän alla yms.), mutta se on parempi kuin meidän (vanha) imuri.

Sitä voin suositella ja ei ole edes kallis verrattuna kauppojen saman tyylisiin vempaimiin. Muista tuotteista mulla ei oo kokemusta.

Onhan niissä 30 pv palautusoikeus, jos ei tykkää tuotteesta.

Vierailija
25/31 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lattia teillä on? Tehoaakohan se laattalattiaan kun meillä on sitä keittiössä ja eteisessä vai jääkö murut ja hiekat saumoihin? Entä mites ihan villakoirat, tehoaako niihin? Ottaako se tosiaan nekin pikkuroskat jotka on ihan seinän rajassa kiinni?

Vierailija
26/31 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tavallinen tehoskoitin on julmetun iso eikä siitä saa terää irti. Ei voi laittaa astianpesukoneeseen. Käytetään joka pvä. Vetoisuus 1,25 l. Joutuu siis käsin pesemään. Meillä on iso perhe ja saan tuolla kyllä hyvin tehtyä juoman joka pvä perheelle, mutta kannun pesu käsin alkaa kypsyttämään. On muovia. Siinä ei voi jyrskyttää jääpaloja eikä muuta kovaa. Pitäisköhän ostaa Magic Bullet?

Vierailija
27/31 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mieheni osti itselleen sellaisen kun ne tulivat markkinoille, aivan turha kapistus :D Lenkkeilyllä ja salilla saavutat tuloksia, tuolla vyöllä et.

Vierailija
28/31 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peittäis jaloista verisuonetkin jos tekis mitä luvattais. Mä en kehtaa pitää polvipituisia mekkoja kun isot verisuonet kiemurtelee ihan pinnassa.

Vierailija
29/31 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on Suomessa apteekkitavaraa vaiko ihan reseptillä saatava aine. joka tapauksessa Suomessa myytävissä purkeissa sitä ei ole, joten ihan turhaa ja tehotonta kamaa! Kielletty myynti alkuperäisessä koostumuksessa siis Suomessa!

Ja mun mielestä se Swievel vieper tms oli tosi huono. Pari kuukautta oli meillä käytössä ja meni roskiin. akku niin heikko, että minuutin kesti ja sammu sitten. Ei sillä mitään ehtiny siivota. Meni täysin rahat roskiin. Liekö sitä nykyisin paranneltu, koska ostamisesta aikaa kaksi-kolme vuotta.

Ja se höyrypesin lähti meiltä asiakaspalautuksena heti kokeilun jälkeen takaisin. Niin painava, kun vesi sisällä, ettei sitä naisen voimilla jaksanut mitenkään pitää yhdessä kädessä eikä kahdellakaan ja suihkutella kaakelien saumoja yms. Ei myöskään ollut lainkaan tehoa puhdistuksessa.

Vierailija
30/31 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän sellainen nyt mainita jos sitä on muuteltu!

Vierailija
31/31 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaanottanut TV-Shopin tilauksia joskus vuonna kivi. Työni oli lähennä jotain ihan muuta, mutta joka kerta kun vastaanotettiin TV-Shopin tilauspuhelu, niin saatiin joku ihan kivan tuntuinen provikka palkan päälle. Oma käsitykseni ennen tuota työtä oli se, että nuo tuotteet on ihan täyttä hölynpölyä. Muutamaa tuotetta testasin työpaikallani, meillä oli siis mallit aika monesta tuotteesta. Ei ne nyt huonoilta tuntuneet testattaessa, mutta ällistyin siitä miten tosi moni soittaja kehui joitain tuotteita, tilasivat niitä yleensä lisää.

Silloin ainakin oli myynnissä joku tyyny, en muista mitä sen sisällä oli, mutta sitä varsinkin asiakkaat kehuivat kovasti. Että ei kai ne sitten olleetkaan ihan huijausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi