Onko sinulla tai oletko kuulut kokemuksia TV-Shopin tuotteista?
Mua kiinnostais se Magic Bullet tehosekoitin (kohta pitää alkaa soseuttaa vauvalle ruokia ja ajattelin oisko se kätevä) ja sit se lakaisin (olisiko se hyvä eteisessä, saisko sillä hiekat pois?).
Mistä muista tuotteista on käyttökokemuksia, omia tai kuultuja?
Kommentit (31)
Se Swivel-jotain imee hienosti villakoirat ja kaikki muutkin murut ja hiekat lattialta. Myös seinänvierustat. Ihana vehje pikasiivoukseen.
Ei kuitenkaan toimi matoilla, joissa pitkä nukka tai muuten pitkiä ' naruja' . Narut kiertyy imurin harjasten ympäri.
Paljaalla lattialla loisto vehje. Itellä ollut pari kuukautta ja ainakin vielä toimii :D
En vaan ole oppinut sitä käyttämään, mielummin käytän sauvasekoitinta, tai kunnon tehosekoitinta. Ja siinä on ihan TUHOTTOMASTI niitä osia, eli vaikka itse sekoitin ei vie paljon tilaa, niin ne muut kipot sitten vievät senkin edestä.
Uskon että osa tuotteista oikeasti toimii.
Scünci Steamer vai mikä sen nimi nyt olikaan...?
Mut etenkin se pitkä malli mietityttää, miten sen kans voi käydä vessassa?
Nythän siellä on uusi vesi-imuri myytävänä, tahtoo sellaisen (svivelin lisäksi)
Ja ne tarjotinpöydät olisivat tosi kivat vaikka onkin rumat..
Niistä ottaa tosi hyvin muruset, hiekat yms. Myös toimii matoissa, mutta ei juuri noissa pitkälankaisissa matoissa mistä joku jo edellä mainitsi.
T. 2
Ja arpiseen vattanahkaan ei lenkit auta...
seurannut ostos-tv:tä lähinnä huumorimielessä, mutta tosiaanko muka joku niistä kamoista toimii? Ainakin ne ovat hirvittävän hintaisia, kun köntässä pakkomyydään sen seitsemän oheistuotetta, ja kaupasta saisi vain sen " keskustuotteen" ties kuinka paljon halvemmalla. Älkää nyt hyvät ihmiset oikeasti menkö siihen halpaan, että ostatte tv-shopista! Kyllä teitä on nyt kusetettu ja pahasti.
Ja sulle joka kysyit hiustenkasvuvärkistä... Miten KASVEILLA muka voi olla istukkauutetta?Joskus ainakin jokun tukkamyrkyn mainos väitti, että tehoaineena on kasvin istukkauute. Miksei saman tien Viking Linen munasolut???
Vierailija:
Bulletia vastaavaa tuotetta saa kaupasta..
tosin ostin sen itse huutonetistä
kalliita värkkejä. Laihdutusvyö! no huh, painonvartijat toimii! Mutta tietenkin kaikki saa kuluttaa omat rahansa mihin vain=P
Lähti ihon epäpuhtaudet sekä finnit todellakin pois...käytin tuotteita puolisen vuotta ja nyt ainakin vuoden pärjännyt tavallisilla aineilla.
Ei auttanut aikaisemmin kosmetologin tuotteet eikä ihon kuorinnat. Nyt jos tarvitsen niitä vielä, pitänee matkustaa Amerikkaan. Siellä myydään vieläkin supermarkettien hyllyillä.
Siinä vain kun ite pitää sekoitella sopiva sävy niin mietin onkohan se kuinka vaikeaa? Mulla on ihan järkyt jalat kun verisuonet on niin pinnassa eikä tavallinen meikkivoide auta yhtään. Lyhyempiä mekkoja ei kehtaa pitää :(.
Onko joku siis ostanut sitä peitevoidetta?
Joten ei se ihan tehotontakaan ole.
Itseäni kiinnosta Sheer Cover mineraalipuuteri. Onkohan niin tehokas kuin väitetään?
meillä siis on bullet, on tosi kätevä, kaikki osat vie paljon tilaa, muttakaikkia ei tarcitse esillä pitää, itse en ainakaan taritse kun muutamia.
Sillä sekoittuu kaikki taikinat nopeasti, vatkaantuu vaahdot ym. parissa sekunnissa. Ei tosiaan ole mikään iso, eli suuren perheen ruokia sillä ei tehdä. Mukana tuli meille ainakin reseptejä, ja ohjeita mitä kaikkee sillä saa tehtyä ja miten.
Meillä on myös toi sviiffer sviifferi vai mikä onkaan, se pieni imuri siis, ja on ollut kätevä. ei todellakaan ole niin hiljainen kun mainoksessa väitetään, mutta kätevä se on. Meillä se toimii ainoana imurina, ja meillä on siis 2/3 lattiasta laattaa. Imee välitkin hyvin, ja akku meillä kestää kauan.
nikkei-veitsiä on myös, osa niistä on todella hyviä, mutta pihviveitset ym. sai kyllä heittää roskiin vaila käyttöä.
Mies tilasi myös ne sellaiset muovipöydät, en muista nimeä. Niitä tuli muutama samassa, ja tarkoituksena siis, että voi esim. nojatuolissa vedää sellaisen syliin jasyödä siitä. Kun paketti tuli, niin minä ja mieheni revettiin nauramaan, ja palautettiin saman päivänä. Todella rumat, epäkäytännölliset ja huonolaatuiset.
Olen itse tilannut myös niitä selliasia leobardikuvioisia pehmopötköj jolla saa kiharat hiukset, ja olivat toimivat, hukkasin yksikerralla, ja nyt ei ole enää yhtään:)
No voihan vittu.
Ei helvetissä ole : D
Vaikka onhan se viihdyttävää katsoa paskoja tv-shopin mainoksia kun jotkut " julkkikset" yrittävät niitä epätoivoisesti mainostaa.
Periaatteessa siis kallista peruskasvorasvaa tuo TV-Shopin aine, ja onhan se melkoista kusetusta (kaikkihan voivat lukea vaikuttavat ainesosat purkista ja niin poispäin, seliseli, kierretään sääntöjä). Hieno juttu silti, että se jotakuta on auttanut. Varmaan lumevaikutuksen takia stressi poistunut ja parantanut ihoa. :)
Ei vissiin saa ostostv:ltä , vaan siitä pikkukatalogista mikä tulee kotiin...
Vauvanmössöille se on mitä paras tuote, myös muuhun ruoanlaittoon. Esim kuivatut sienet murustan sillä sienikeittoon, ja pirtelöt ja jääjuomat valmistuvat kuten mainos lupaa.