Mies höpöttää kaikki firman asiat kotona
On töissä keskisuuressa firmassa asiantuntijana.
Esim. millä hinnalla pääkaupunki ostanut tiettyjä isoja projekteja, ym. Mitä kilpailutuksia menossa ja kenelle, minkälainen tarjoushinta jne. Tai minkä firman tarjous voitti ja mikä se oli.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehesi avautuu sinulle hän luulee, että olet älykkäämpi kuin oletkaan.
Minulla on ammattini puolesta periaatteessa vaitiolovelvollisuus.
ApMiten tämä vaitiolovelvollisuus toteutuu näissä sinun julkisissa palstahöpinöissäsi?
[minä vaan kysyn]
No tämä ei ole minun työasia, joten tässä sen ei kuulu toteutuakaan. Minä en puhu miehelleni työasioista tunnistettavasti ja oikeilla nimillä,
Sp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi VÄHÄN tyhmä?
No ainakin hän on tohtoriksi väitellyt, tiedä sitten.
Onko "valetohtori?"
Eroa ap.ee, ei ongelmaa:)))) Idiootti ja jankutus jatkuu. Maalaisjärki.....
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Kuten joku aiemmin totesi, kaupungin hankinnat ja tarjouspyynnöt ovat ihan julkista tietoa. Se, jos niihin liittyy jotain suhmurointia tai epäammattimaista toimintaa voi olla toki kiinnostavaa tai vähemmän kiinnostavaa, mutta ei niistäkään kotona avautuminen yleensä lakia tai vaitiolovelvollisuutta riko. Olen itse valtiolla töissä ja totta kai kerron kotona hauskat jutut ja mokat töistä. Eivät yleensä henkilöidy ja vaikka nimellä rivivirkamiehestä puhuisinkin, niin ei puolisollani ole henkilöstä yleensä mitään tietoa tai näkemystä eikä nimi jää mieleen. Sitten jos on isompi pomo kuten vaikka valtiosihteeri tai ministeri, niin en tietenkään luottamuksellisia asioita kerro, arkisia kömmähdyksiä toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ehkä kertoo niitä asioita luottamuksella kotona vaimollensa ymmärtämättä, että vaimo kirjoittelee ja kantelee tänne vauvapalstalle. Hän saattaa tuntea tarvetta purkaa asoira työpäivän jälkeen (joku saattaisi kuvitella, että kotona omalle puolisolle voi puhua), mitta selvästikin luottaa väärään ihmiseen, Ja vauvapalstalle tyypillisesti täällä sitten ryhdytään heti haukkumaan miestä tyhmäksi.
Sisällöistä en ole maininnut mitään.
ApNo mutta ylipäätäån se, että kerrot täällä mammapalstalla miehesi puhuvan sinulle asioista joita ei saisi, kuulostaa hieman hm. Mistä moinen tarve kannella? Puhut sentään omasta puolisostasi.
Mitään salaista en ole kertonut, vaikka tiedänkin :).
ApMinä en jaksa tästä loputtomiin jankuttaa, mutta sanon nyt vielä yhden kerran, että sinä valitat täällä omasta puolisostasi, joka ilmeisesti luottamuksella kertoo sinulle asioita. Vaikka et salaisuuksia ole kertonutkaan, murra pelkästään se, että valitat täällä siitä, että hön kertoo sinulle salaisuuksia, kertoo sinusta itsestäsi paljon.
Minusta se kertoo vain, ettei ap jaksaisi kuunnella niitä juttuja enempää. Pitäisi keskustella asiasta kotona.
Kannattaisi nimenomaan keskustella kotona, eikä täällä mammapalstalla. Kertonee kyllä myös parisuhteen tilasta, jos pitää täällä valittaa puolisosta sen sijaan, että puhuu hänen itsensä kanssa.
Typerys. Ei luottamuksellisia työasioita saa kotona lörpötellä.