Mies höpöttää kaikki firman asiat kotona
On töissä keskisuuressa firmassa asiantuntijana.
Esim. millä hinnalla pääkaupunki ostanut tiettyjä isoja projekteja, ym. Mitä kilpailutuksia menossa ja kenelle, minkälainen tarjoushinta jne. Tai minkä firman tarjous voitti ja mikä se oli.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi VÄHÄN tyhmä?
No ainakin hän on tohtoriksi väitellyt, tiedä sitten.
Ilmianna miehesi hänen pomolleen. Loppuu liikesalaisuuksien kertominen, kun saa potkut.
Sano sille, et jenkkityyliin "confidential agreement", vaitiolovelvollisuus. Jos sen rikkoo, niin sanktiot on kovat.
Luultavasti kyse on siitä, et haluaa purkaa mieltään päivän tapahtumista ja sä, ap, olet se kohde (kun ne päivän tapahtumat pitäisi purkaa työkavereitten kanssa).
.....
Ja entäs sitten etätyö? Miten etätyöläiset purkaa ne, päivän aikana kertyneet???
Ei ilmeisesti häävi muna kun pätee juoruilulla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmianna miehesi hänen pomolleen. Loppuu liikesalaisuuksien kertominen, kun saa potkut.
En, hauska niitä juttuja on kuunnella, mihin kaikkeen Helsinki hassaa rahaa.
Ap
Mä en ole puhunut kenellekään mitåän, mutta ei mua myöskään mihinkään palkata kun en juttele kenellekään.
Ainakin kaupungin kilpailutukset on julkista tietoa joten ei kai tuo nyt varsinaisesti mitään järkyttävää ole.
Tuo on yksi tapa nollata ja purkaa päivän stressiä. Ei välttämättä kovin fiksua, mutta tapansa kullakin. Firman salaisuuksien juoruamisesta voi tulla seurauksia (jos jää kiinni).
Niin minunkin mies. Mikä saa minut miettimään höpöttääkö kaikki kotiasiat samalla tavalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, et jenkkityyliin "confidential agreement", vaitiolovelvollisuus. Jos sen rikkoo, niin sanktiot on kovat.
Luultavasti kyse on siitä, et haluaa purkaa mieltään päivän tapahtumista ja sä, ap, olet se kohde (kun ne päivän tapahtumat pitäisi purkaa työkavereitten kanssa).
.....
Ja entäs sitten etätyö? Miten etätyöläiset purkaa ne, päivän aikana kertyneet???
Omassa päässä tunteet käsitellään ja puretaan, värkillä nimeltään aivot.
Tunteet on vaarattomia välittäjäainepurkauksia jotka kestää max. sekunteja.
Mutta te miehet ette viitsi opetella käyttämään aivojanne, laiskapaskat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaupungin kilpailutukset on julkista tietoa joten ei kai tuo nyt varsinaisesti mitään järkyttävää ole.
Myös yritysten ostamien projektien hinnat on meillä julkista tietoa.
Ap
Mulla ei ole myöskään kumppania eikä ketään ystävää jolle puhua mitään. En myöskään asu kenenkään kanssa niin ei voi puhua kenellekään. En myöskään höpöttele yksinäni enkä käy baareissa joten en voi kenellekään puhua mitään edea mutta ei mua silti olla mihinkään palkattu.
Toivottavasti se lörpöttelee kaikki sun ja ukkos ja kotiasiat siellä töissä :D :D Ties mitä kaikkea sun työkaveritkaan tietää!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se lörpöttelee kaikki sun ja ukkos ja kotiasiat siellä töissä :D :D Ties mitä kaikkea sun työkaveritkaan tietää!
Siitä vaan. Ei ole mitään salattavaa.
Ap
Tavallinen perstonttu! Tälläiset työntekijät on vaaraksi kilpailukyvylle ja kansantaloudellemme. Jätä se! Kertoo työpaikalla sunkin asiat ja naureskelee työpaikan mieskulmassa.
Mulla ei ole ukkoa niin ei kukaan voi lörpötellä mun ukon asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen perstonttu! Tälläiset työntekijät on vaaraksi kilpailukyvylle ja kansantaloudellemme. Jätä se! Kertoo työpaikalla sunkin asiat ja naureskelee työpaikan mieskulmassa.
Äänestää Kokoomusta ja nauraa Persuille.
Ap
Onko miehesi VÄHÄN tyhmä?